Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 6 van 13 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 90 van 181
  1. #76
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exchange Bekijk bericht
    Trust me, dit product is groter dan dit forum. Als de PR molen van Q-Dance op gang komt is ‘ie zo weg. Misschien niet aan jou als vuurwerkliefhebber, maar er zijn voldoende mensen die dit soort merchandise geweldig vinden én Q meer dan graag een steuntje in de rug geven.
    Exact dit, en vergeet niet dat Q-dance een onwijs sterk merk is bij de doelgroep. De Audi A3 komt uit dezelfde fabriek als een VW golf, heeft dezelfde specs, maar kost 10k meer (auto-nerds, ik weet dat er vast verschillen zijn, maar het gaat om het idee). Zo werkt dat hier ook.

    De redenen dat deze box een succes gaat worden, zijn enorm uiteenlopend. DefQon trekt vele vriendengroepen, die samen hun hand niet omdraaien voor 350 piek. Dara komt deze box gewoon in de straat te staan. Ik denk dat dit een voltreffer is.

  2. #77
    VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    1.658
    Thanks
    879
    983 waarderingen in 551 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
    Een usb stick dat het verschil moet maken? we hebben tegenwoordig toch youtube en spotify daarvoor?
    Het zal ongetwijfeld een dikke set worden maar 350 euro.... en dat mensen hier Q de 'schuld' geven kan ik me voorstellen, vlag op festival : 35 euro, cap op festival 25 euro. shirtje volgens mij 45. dan tikt het aardig aan ja.
    Jij weet zeker niet wat die spullen inkoop kosten.....
    https://www.houtse-bazar.nl

  3. #78
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
    Een usb stick dat het verschil moet maken? we hebben tegenwoordig toch youtube en spotify daarvoor?
    Het zal ongetwijfeld een dikke set worden maar 350 euro.... en dat mensen hier Q de 'schuld' geven kan ik me voorstellen, vlag op festival : 35 euro, cap op festival 25 euro. shirtje volgens mij 45. dan tikt het aardig aan ja.
    Volgens mij gaat het hier om een set, en niet specifiek om een vlag, shirtje of Cap. Zoals hierboven al aangegeven heb je waarschijnlijk geen idee wat het maken van Merchandise kost.

    Daarnaast lijkt het of je de intentie achter de bijgeleverde USB stick niet geheel snapt of ik begrijp het algehele beeld niet.


    Het lijkt me dat de USB geluidsfragmenten bevat ter begeleiding/ondersteuning van de betreffende cake. Youtube leuk, spotify idem, maar daar gaat het bij deze box helemaal niet om.

    En ja, ik vind het nog steeds te veel geld maar ik begrijp de achterliggende gedachte wel.

  4. #79
    VWC-Lid vbvuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Berichten
    158
    Thanks
    146
    122 waarderingen in 44 posts
    Prijs naar verwachting.
    Is er bekend of de beelden ook eerdaags kunnen verwachten?

    Al met al wordt het nu wel lastiger om te zeggen ik haal hem, voor dat bedrag heb je toch een hoop mooi ander spul of 1 de evo force one bijvoorbeeld.

  5. #80
    VWC-Lid Econz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2017
    Locatie
    Los Limbos
    Berichten
    876
    Thanks
    1.363
    1.084 waarderingen in 434 posts
    Oww ik ben zo benieuwd naar de beelden van deze box. Moet deze toch ook zien te scoren als trouwe Defqon.1 bezoeker... Echt gaaf!
    Zo in mijn sas met sas..

  6. Deze 2 gebruikers waarderen Econz voor het bericht:


  7. #81
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 januari 2019
    Berichten
    1.476
    Thanks
    3.724
    1.167 waarderingen in 547 posts
    Wat Q Dance in mijn ogen sterk maakt is de hele bezoekersbeleving, het vuurwerk, de locaties, de stages etc. Het idee om je eigen Eindshow te organiseren met een exclusieve miniset van de bekendere Hardstyle/Hardcore DJ's en wat eigen merchandise vind ik dan ook echt een geniaal idee dat past bij de creativiteit en cultuur van deze feestfabriek. Kan dit als liefhebber van zowel deze muziek als vuurwerk alleen maar toejuichen.

    Het is veel geld misschien voor slechts 8 500 grammers, maar je krijgt dan ook wel een unieke beleving voor terug. Ook in vuurwerkland is dit iets wat ik nog niet ben tegengekomen. Of ik het zal kopen? Wellicht wel, als de effecten goed genoeg zijn en ik nog wat geld over heb, zeker. Het typische Q dance prijskaartje heeft me ook nooit tegengehouden om niet naar deze feesten te gaan.

    De PR zal ook wel creatief sterk genoeg zijn om voldoende kopers te trekken. Een leuke deel en winactie eraan plakken zodat straks de hele wereld kan nagenieten van talloze Eindshows. DJ's die dit setje vast wel gratis gesponsord krijgen en dit zullen delen.

    Zoals hierboven ook gezegd is, die 350 euro is met een vriendengroep makkelijk neer te leggen. Zeker als je bedenkt dat een kaartje al gauw 80 euro kost en je gemiddeld 100 euro per dag kwijt bent. Het is begrijpelijk dat men denkt van Goh wat moet je met die vlag of met dat petje ofzo, maar toch zijn dit de extra's die voor vele een collector item zijn als je bedenkt dat er mensen zijn die waaiers, muntjes, krantjes, shirtjes etc. verzamelen. Zal me ook niks verbazen als er liefhebbers uit België en Duitsland naar Nederland willen reizen voor deze set.

  8. Deze 6 gebruikers waarderen Pyropinoy voor het bericht:


  9. #82
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2012
    Berichten
    565
    Thanks
    0
    129 waarderingen in 98 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Je steunt hier idd meerdere bedrijven mee in de evenementen sector.

    mvg
    Marchel

    Q dance enzo krijgen dikke vergoedingen hoor
    en die prijzen , zijn veel te hoog , voor doorsnee consument, en wat ze voor over hebben, maar is wel mooi item q dance vuurwerk natuurlijk, had het gewoon leuk gehouden met max beter tussen 100-175 , voor meer fans beter betaalbaarder is

  10. #83
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.796
    Thanks
    528
    1.579 waarderingen in 584 posts
    Als echte fan zou ik hem bewaren onafgestoken. Als je ziet wat de thunderdome merchandise tegenwoordig op marktplaats doet

    Maar ik ben geen echte fan en dan zeg ik nope. 349. Not gonna happen

  11. Deze gebruiker waardeert Afcajax voor het bericht:


  12. #84
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Vooropgesteld dat jouw verhaal waterdicht is en perfect onderbouwd. Feitelijk maak je niet meer of minder dan een samenvatting van punten welke in een eerder stadium de revue al zijn gepasseerd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyropinoy Bekijk bericht
    Wat Q Dance in mijn ogen sterk maakt is de hele bezoekersbeleving, het vuurwerk, de locaties, de stages etc. Het idee om je eigen Eindshow te organiseren met een exclusieve miniset van de bekendere Hardstyle/Hardcore DJ's en wat eigen merchandise vind ik dan ook echt een geniaal idee dat past bij de creativiteit en cultuur van deze feestfabriek. Kan dit als liefhebber van zowel deze muziek als vuurwerk alleen maar toejuichen.

    Het is veel geld misschien voor slechts 8 500 grammers, maar je krijgt dan ook wel een unieke beleving voor terug. Ook in vuurwerkland is dit iets wat ik nog niet ben tegengekomen. Of ik het zal kopen? Wellicht wel, als de effecten goed genoeg zijn en ik nog wat geld over heb, zeker. Het typische Q dance prijskaartje heeft me ook nooit tegengehouden om niet naar deze feesten te gaan.

    De PR zal ook wel creatief sterk genoeg zijn om voldoende kopers te trekken. Een leuke deel en winactie eraan plakken zodat straks de hele wereld kan nagenieten van talloze Eindshows. DJ's die dit setje vast wel gratis gesponsord krijgen en dit zullen delen.

    Zoals hierboven ook gezegd is, die 350 euro is met een vriendengroep makkelijk neer te leggen. Zeker als je bedenkt dat een kaartje al gauw 80 euro kost en je gemiddeld 100 euro per dag kwijt bent. Het is begrijpelijk dat men denkt van Goh wat moet je met die vlag of met dat petje ofzo, maar toch zijn dit de extra's die voor vele een collector item zijn als je bedenkt dat er mensen zijn die waaiers, muntjes, krantjes, shirtjes etc. verzamelen. Zal me ook niks verbazen als er liefhebbers uit België en Duitsland naar Nederland willen reizen voor deze set.

  13. #85
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2020
    Berichten
    3
    Thanks
    1
    0 waarderingen in 0 posts

    Defqon.1 pyrobox

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
    Artikelnaam: Defqon.1 Pyrobox
    Artikelnummer: 2100
    Bruto Gewicht: ... kg
    Netto Kruitgewicht: ... gram
    Aantal Schoten: ... schoten
    Effectomschrijving: Exclusief verkrijgbaar, de allereerste Defqon.1 Pyrobox! Al sinds 2003 staat Defqon.1 bekend om zijn baanbrekende vuurwerkshows, en nu kan jij deze ook thuis ervaren.

    Met de Defqon.1 Pyrobox haal je niet alleen een unieke set in huis, maar steun je ook direct Defqon.1 Weekend Festival in deze zware tijden.

    De Defqon.1 Pyrobox is samengesteld in samenwerking met Defqon.1 showcreactieteam met als doel om een authentieke Defqon.1 Endshow ervaring te creeren.

    Deze set bestaat uit 8 unieke cakes, geinspireerd door legendarische Defqon.1 Endshow momenten. Om het Endshow gevoel compleet te maken, bevat elke cake een eigen track die meegeleverd wordt via een custom Defqon.1 USB.

    Daarnaast ontvang je bij de Pyrobox een Limited Defqon.1 Pyro merchandise pakket, bestaande uit een Pyro Showcase Book, Defqon.1 Safety Pack, Defqon.1 Endshow Flag & Special Pyro Warrior Cap.

    Tube diameter: ... mm
    Kartoninhoud: .../...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: ...

    Bijlage 55913
    De prijs van
    Laatst gewijzigd door Viva la Bang; 19 oktober 2020 om 09:22 Reden: Is bijgewerkt

  14. #86
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.153
    Thanks
    1.618
    598 waarderingen in 306 posts
    15 oktober zou hierover het een en ander worden opgestart. Nu hebben we al plaatjes en tekst over de box en merchandise, maar dat zegt niks over het vuurwerk zelf. Wanneer komt daar meer info over?

  15. #87
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 oktober 2008
    Berichten
    106
    Thanks
    10
    14 waarderingen in 9 posts
    Leuk concept en mooie labels. Voor de Qdance liefhebber is dit natuurlijk een musthave ook al is het redelijk aan de prijzige kant.
    Ben benieuwd wat voor spektakel uit deze cakes gaat komen, aangezien er geen GBV vuurwerk wordt gebruikt op dit festival, hooguit iets van Evolution ;)

  16. #88
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Weet iemand wanneer hier beelden van kunnen zien ben toch wel heel erg benieuwd naar deze defqon box
    Laatst gewijzigd door Viva la Bang; 27 oktober 2020 om 20:57

  17. #89
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.948 waarderingen in 1.827 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfreakz19 Bekijk bericht
    Weet iemand waneer hier bleeden van kunnen zien ben toch wel heel erg benieuwd naar deze defqon box
    Q-dance en Pyro4 zullen de aftrap in deze geven waarna alles zal gaan rollen

    gr
    Marchel
    Extreme Pyromaniac for life.

  18. Deze gebruiker waardeert PYROMANIAC 1975 voor het bericht:


  19. #90
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.153
    Thanks
    1.618
    598 waarderingen in 306 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Q-dance en Pyro4 zullen de aftrap in deze geven waarna alles zal gaan rollen

    gr
    Marchel
    Door wie was al bekend, maar de vraag is wanneer ze dat gaan doen?

  20. Deze 2 gebruikers waarderen thermite voor het bericht:


Pagina 6 van 13 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •