Banner Wolff Vuurwerk - Vuurwerkland.nl
Pagina 1 van 15 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 223
  1. #1
    VWC-Lid Vuurwerkland's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 februari 2008
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    86
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts

    Vraag het Vuurwerkland

    Vuurwerk roept allerlei vragen op. Dit forum is daarvan een goed voorbeeld. Om de vragen weg te nemen zullen wij vanaf heden vragen beantwoorden die gesteld worden binnen deze discussie.

    Dus heb je een vraag over Vuurwerkland / Brave & Wichers stel hem dan in deze discussie! De vragen die over een specifiek product gaan, kunnen in het eigen topic worden gesteld om zo alles overzichtelijk te houden.

    We proberen zo snel mogelijk een reactie te geven.....
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 17 april 2008 om 22:40 Reden: Verduidelijking
    [B]Vuurwerkland.nl[/B]

    [I]Kijk ook eens op [url=http://www.vuurwerkblog.nl]VuurwerkBlog.nl[/url], een kijkje achter de schermen bij [url=http://www.vuurwerkland.nl]Vuurwerkland.[/url][/I]

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Koen, dank je wel voor dit initiatief.
    Ik verwacht dat van de mogelijkheid tot vragen stellen veelvuldig gebruik zal worden gemaakt.
    Vragen zullen er nu al zijn en er zullen erg nog veel gaan komen, met name wanneer we richting Oud en Nieuw gaan.
    In het kader van de continuiteit vraag ik je dan ook om regelmatig terug te komen op dit forum zodat je ook vragen kan beantwoorden als die er zijn.
    Nieuws over Vuurwerkland en jullie producten zijn natuurlijk ook van harte welkom.

    Ik wens jou/Vuurwerkland veel succes toe dit aankomend jaar en ik hoop dat we weer veel mooie producten kunnen verwachten.



  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ik trap af met de eerste vragen:

    1.Wordt de Barely Legal serie ook nog uitgebreid dit jaar?
    2.Welke prijsstijging verwacht B&W/Vuurwerkland dit jaar te gaan doorvoeren.

  4. #4
    VWC-Lid Vuurwerkland's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 februari 2008
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    86
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    In het kader van de continuiteit vraag ik je dan ook om regelmatig terug te komen op dit forum zodat je ook vragen kan beantwoorden als die er zijn.
    Ik streef ernaar vragen binnen 1 a 2 (werk)dagen te beantwoorden. Vrees niet in de laatste maanden zijn ook zaterdag en zondag vaak werkdagen

    1.Wordt de Barely Legal serie ook nog uitgebreid dit jaar?
    Doordat wij het erg belangrijk vinden dat de "oudere" collecties een grote update krijgen zal er naar alle waarschijnlijkheid dit jaar (helaas) niets worden toegevoegd aan de Barely Legal collectie..... Binnen de Lidu collectie zullen de grootste veranderingen plaats vinden.

    2.Welke prijsstijging verwacht B&W/Vuurwerkland dit jaar te gaan doorvoeren.
    Omdat de onderhandelingen in China nog lopen kan ik hier helaas niets zinnigs over zeggen. Helaas zit er naar alle waarschijnlijkheid wel een prijsstijging aan te komen. Dit komt vooral door de fors gestegen prijzen van grondstoffen en een nieuwe exportbelasting van de Chinese overheid. Wanneer ik nadere info heb zal die zeker gepubliceerd worden op VuurwerkBlog.nl
    Laatst gewijzigd door Vuurwerkland; 21 april 2008 om 09:25
    [B]Vuurwerkland.nl[/B]

    [I]Kijk ook eens op [url=http://www.vuurwerkblog.nl]VuurwerkBlog.nl[/url], een kijkje achter de schermen bij [url=http://www.vuurwerkland.nl]Vuurwerkland.[/url][/I]

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    dan heb ik nog een vraagje:

    blijven de effecten van de producten dit jaar wel gelijk want er zijn producten waarbij elk jaar wel wat anders uit blijkt te komen wat erg jammer is omdat ook mensen die producten op effect uitzoeken en komen zo toch van een koude kermis thuis.

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *kevin* Bekijk bericht
    dan heb ik nog een vraagje:

    blijven de effecten van de producten dit jaar wel gelijk want er zijn producten waarbij elk jaar wel wat anders uit blijkt te komen wat erg jammer is omdat ook mensen die producten op effect uitzoeken en komen zo toch van een koude kermis thuis.

    Kevin: Goede vraag van jou, Vuurwerkland had in een ander topic al antwoord gegeven op deze vraag, een vraag die veel members bezighoudt:

    Het is inderdaad een veel gehoorde klacht dat ons vuurwerk vaak van effect wisselt. Het zit hem daarbij meestal in de productie in China (en vooral in de eigen intrepetatie van de Chinezen daarbij). Op dit moment zijn wij druk bezig om een meer constante lijn in de productie te krijgen door productieopdrachten anders weg te zetten. De veranderingen binnen het bestaande assortiment zullen zich vooral richten op producten die in het verleden niet ten goede zijn verbeterd...

    Ook kan ik vast verklappen dat we dit jaar met een groot assortiment aan nieuwe producten op de markt zullen komen. Als de beslissingen definitief zijn zullen we hier snel meer informatie over verstrekken.
    __________________
    Koen, Vuurwerkland.nl

    Kijk ook eens op VuurwerkBlog.nl, een kijkje achter de schermen bij Vuurwerkland.

  7. #7
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    ook ik heb een vraag . je hebt de after shok pot en losse mortiertjes.
    deze artiekelen verschillen in efect waarom is dat zo.
    vriendelijke groet

  8. #8
    VWC-Lid Vuurwerkland's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 februari 2008
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    86
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door THe_helfire_inferon Bekijk bericht
    ook ik heb een vraag . je hebt de after shok pot en losse mortiertjes.
    deze artiekelen verschillen in efect waarom is dat zo.
    vriendelijke groet
    Ik ga er van uit dat je hierbij de "multishock" en de "single shot shock" bedoelt. Deze verschillen qua effect omdat het verschillend vuurwerk is. Je zult ongetwijfelt gemerkt hebben dat er in de single shot shock ook verschillende effecten zitten.....

    De mutishock heet de multishock omdat deze qua burst hetzelfde is als een single shot shock. Dit is toch het belangrijkste element van een shock. Het siereffect is een leuk extraatje.
    [B]Vuurwerkland.nl[/B]

    [I]Kijk ook eens op [url=http://www.vuurwerkblog.nl]VuurwerkBlog.nl[/url], een kijkje achter de schermen bij [url=http://www.vuurwerkland.nl]Vuurwerkland.[/url][/I]

  9. #9
    VWC-Lid Firekiddo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    268
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    2 jaar terug werd er in Rijen een vuurwerkshow van vuurwerkland georganiseerd.
    Enkel ging het niet door omdat het te hard waaide.
    Hebben jullie dit jaar een show in de planning staan?

    Vuurwerkland is nog niet veel te vinden in nederland, word het bedrijf dt jaar weer met panden vergroot?
    Ik vind nl. vuurwerkland de beste plek van nederland om vuurwerk te kopen, lekker goedkoop, veel vuurwerk, goede lijnen en snelle service.
    Laatst gewijzigd door Firekiddo; 21 april 2008 om 18:23
    2011, denk!

  10. #10
    VWC-Lid Vuurwerkland's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 februari 2008
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    86
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firekiddo Bekijk bericht
    2 jaar terug werd er in Rijen een vuurwerkshow van vuurwerkland georganiseerd.
    Enkel ging het niet door omdat het te hard waaide.
    Hebben jullie dit jaar een show in de planning staan?

    Vuurwerkland is nog niet veel te vinden in nederland, word het bedrijf dt jaar weer met panden vergroot?
    Ik vind nl. vuurwerkland de beste plek van nederland om vuurwerk te kopen, lekker goedkoop, veel vuurwerk, goede lijnen en snelle service.
    Leuk om te horen dat je zo enthausiast bent over Vuurwerkland! Ik zal even uitleggen hoe het precies zit dan wordt het een en ander wat duidelijker.

    Vuurwerkland is een onderdeel van de vuurwerkinporteur Brave & Wichers. Dealers van Brave & Wichers kunnen er zelf voor kiezen om Vuurwerkland dealer te worden of niet. Als ze dit wel doen levert dat een hoop voordelen op bijv. een eigen verkoopwebsite, professioneel promotiemateriaal en winkelmateriaal, landelijke promotie enz. Vanaf dit jaar gaan wij Vuurwerkland optimaal vorm geven en landelijk promoten. We verwachten dan ook dat heel veel dealers er voor zullen kiezen om onderdeel uit te gaan maken van vuurwerkland omdat er veel voordelen aan zitten. De dekking in Nederland en het aantal verkooppunten zal aanzienlijk vergroot worden.

    Overigens zijn de producten van Brave & Wichers / Vuurwerkland nu al in meer dan 140 winkels te krijgen, alleen opereren deze winkels onder hun eigen naam... Een lijst van al deze winkels zal ter zijner tijd gepubliceerd worden op onze site.

    Om even terug te komen op de vraag: Vuurwerkland op zich geeft alleen een vuurwerkshow voor de dealers. Elke dealer (zoals Vuurwerkland Rijen) kan er zelf voor kiezen om een vuurwerkshow te geven (wij raden dealers wel aan om dit te doen ). Een deel van de dealers doet dit, een ander deel niet. Op de nieuwe site van Vuurwerkland komt een evenementenkalender met daarop de data van alle shows die door het land worden gehouden. Op dit moment zijn er bij ons nog geen data bekend van shows van onze dealers. Dit komt omdat het nu nog te vroeg in het seizoen is. Na de zomer zullen de eerste data ongetwijfeld bekend worden.
    [B]Vuurwerkland.nl[/B]

    [I]Kijk ook eens op [url=http://www.vuurwerkblog.nl]VuurwerkBlog.nl[/url], een kijkje achter de schermen bij [url=http://www.vuurwerkland.nl]Vuurwerkland.[/url][/I]

  11. #11
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Wat is de relatie van vuurwerkland en B&W met de website star-fire.nl waarop veel beeldmateriaal van de producten van B&W verzameld en te zien is?

    Is deze website een particulier initiatief om beeldmateriaal en informatie over de B&W producten te vergaren en archieveren of hebben jullie als vuurwerkland/B&W zijnde nog enige vorm van binding met deze site?

  12. #12
    VWC-Lid Vuurwerkland's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 februari 2008
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    86
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Wat is de relatie van vuurwerkland en B&W met de website star-fire.nl waarop veel beeldmateriaal van de producten van B&W verzameld en te zien is?

    Is deze website een particulier initiatief om beeldmateriaal en informatie over de B&W producten te vergaren en archieveren of hebben jullie als vuurwerkland/B&W zijnde nog enige vorm van binding met deze site?
    Star-Fire is een particulier initiatief. Deze site wordt gerund door 2 jongens die erg gecharmeerd zijn van het vuurwerk van Vuurwerkland (Stefan en Daan, ook actief op de diverse forums). Wij onderhouden regelmatig contact met hen en zij hebben net als AVP een eigen product bij Vuurwerkland: het pijlenpakket Star Fire uit de Star collectie.
    [B]Vuurwerkland.nl[/B]

    [I]Kijk ook eens op [url=http://www.vuurwerkblog.nl]VuurwerkBlog.nl[/url], een kijkje achter de schermen bij [url=http://www.vuurwerkland.nl]Vuurwerkland.[/url][/I]

  13. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Van de website: http://www.vuurwerkblog.nl/

    Vuurwerkland actief op Vuurwerkcrew.

    Sinds jaar en dag is het forum van Vuurwerkcrew.nl een zeer informatieve bron voor alle vuurwerkliefhebbers. Op dit forum staan onder andere discussies over alle Nederlandse vuurwerkimporteurs en hun producten. Natuurlijk is er ook een onderdeel dat gaat over Brave & Wichers / Vuurwerkland. Binnen dit onderdeel geeft de consument zijn of haar mening of worden er vragen gesteld. De vragen die worden gesteld worden beantwoord door andere vuurwerkliefhebbers / -experts.


    Wij hebben besloten om nog beter naar degenen te gaan luisteren die ons vuurwerk kopen. Om te weten wat er bij hen leeft hebben wij besloten om ook zelf vragen te gaan beantwoorden die ze hebben. Dit is een soort extra service voor de klant en het brengt ons in de gelegenheid om heel goed te weten wat er speelt, een echte win-win situatie! Door het maken van een grondige analyse van de commentaren en vragen in de verschillende discussies kunnen we verbeteringen door voeren in ons assortiment en onze service.

    Dus heb je commentaar, verbeterpunten of tips? Neem dan contact met ons op via het forum van Vuurwerkcrew.nl, het formulier hieronder of ons contactformulier. Alle serieuze reacties worden behandeld en beantwoord. Samen komen we verder, beter vuurwerk begint bij jezelf!

  14. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Koen ik heb weer een vraag voor je.
    Het gaat over de Extreme Salute van Barely Legal.
    Een enorm populaire cake onder de liefhebbers.
    Populair om zijn harde burst, mooie effecten en relatief lage prijs.
    Uit ervaring is gebleken, en dat is ook duidelijk op films te zien,zijn er meerdere versies van de Extreme Salute in omloop.
    Kan jij ons vertellen hoe dat precies zit?
    Hoeveel versies zijn er in omloop en welke kenmerken hebben ze?

    Bij voorbaat dank

    Groetjes

    Fred

  15. #15
    VWC-Lid Vuurwerkland's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 februari 2008
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    86
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Koen ik heb weer een vraag voor je.
    Het gaat over de Extreme Salute van Barely Legal.
    Een enorm populaire cake onder de liefhebbers.
    Populair om zijn harde burst, mooie effecten en relatief lage prijs.
    Uit ervaring is gebleken, en dat is ook duidelijk op films te zien,zijn er meerdere versies van de Extreme Salute in omloop.
    Kan jij ons vertellen hoe dat precies zit?
    Hoeveel versies zijn er in omloop en welke kenmerken hebben ze?

    Bij voorbaat dank

    Groetjes

    Fred
    Hoi Fred,

    Het heeft even geduurt en dat komt omdat ik dit even precies moest uitzoeken. De Extreme salute is begonnen als een losse cake, zonder collectie. Door het doorslaand succes van deze cake hebben we daarna besloten er een collectie van te maken door het toevoegen van een aantal cakes met dezelfde prijs en kwaliteitverhouding (de Barely Legal collectie).
    Omdat de Extreme Salute in eerste instantie een experiment van Ruud was is er toen voor gekozen ze te produceren in series waarbij er telkens 6 verschillende effecten voorkwamen in een omdoos. Feitelijk waren dit dus verschillende cakes met hetzelfde label. De kruitgewichten en bursteffecten waren overigens wel identiek, waardoor elke cake kwalitatief zeer hoogwaardig is.
    De preciese effecten zijn op dit moment niet meer te achterhalen, daar het een oude productie betreft. Het is wel de bedoeling dat we dit jaar nog maar 1 soort extreme salute krijgen. De preciese effecten zijn op dit moment nog niet bekend, maar zullen worden gekozen op basis van de kwaliteit van de effecten die in vorige versies zaten. Daarbij zal de Burst zeer belangrijk zijn, dit is immers het kenmerk van de Extreme Salute!
    [B]Vuurwerkland.nl[/B]

    [I]Kijk ook eens op [url=http://www.vuurwerkblog.nl]VuurwerkBlog.nl[/url], een kijkje achter de schermen bij [url=http://www.vuurwerkland.nl]Vuurwerkland.[/url][/I]

Pagina 1 van 15 12311 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •