Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Classic Big Fountains

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Deze staan o.a. te koop bij vuurwerktoppers

    Comment


      #62
      De oude modellen waren 8 bij 3 inch, of 7,5 bij 2,5 inch volgens de fabrieks catalogus van Red lantern, het zou mij niks verbazen dat er meer varianten waren. Een en ander te zien op diverse foto's lijken ze even groot te zijn. Maar, blijft afwachten..
      www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door roelwijngaarden Bekijk bericht
        De oude modellen waren 8 bij 3 inch, of 7,5 bij 2,5 inch volgens de fabrieks catalogus van Red lantern, het zou mij niks verbazen dat er meer varianten waren. Een en ander te zien op diverse foto's lijken ze even groot te zijn. Maar, blijft afwachten..
        Volgens mij idd het zelfde mij maakt een cm meer of minder weinig uit . Ik bestel deze puur voor de looks en ga ze niet afsteken

        Comment


          #64
          Ben echt wel heel benieuwd naar deze. Hoop dat de uitwerking top is. Maar alleen voor de uitstraling zou ik ze al kopen.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #65
            Jaren 90-begin 2000 gehad uit be maar die moeten echt wel meer kruit hebben bevat als wat katan er in wil stoppen.
            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

            Comment


              #66
              Zien er gaaf uit. Roept ongeacht de uitwerking toch wel nostalgische gevoelens op.
              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20211015_184036.jpg
Vertoningen:1
Grootte:254,1 KB
ID:	1586798
              Laatst aangepast door Pyroguy; 16 October 2021, 10:01.

              Comment


                #67
                Zeker. Dus daarom maar besteld.
                December Will Be Magic Again!!

                Comment


                  #68
                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	5100287C-212D-4018-9EF9-F1BAB07FAB01.jpg
Vertoningen:2
Grootte:200,4 KB
ID:	1586803

                  Doet u mij deze maar..

                  Comment


                    #69
                    Als ik ze ergens tegen komen zal ik ze zeker mee nemen, ongeacht de uitwerkingen. Dit doet me echt denken aan mijn jeugd. Mooi dat Katan dit zo op de markt brengt.

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door knallertjeee Bekijk bericht
                      Als ik ze ergens tegen komen zal ik ze zeker mee nemen, ongeacht de uitwerkingen. Dit doet me echt denken aan mijn jeugd. Mooi dat Katan dit zo op de markt brengt.

                      Meeste Cafferata dealers hebben ze ook op de site staan!
                      我也喜欢年纪较大的烟花

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                        Zien er gaaf uit. Roept ongeacht de uitwerking toch wel nostalgische gevoelens op.
                        [ATTACH=CONFIG]63039[/ATTACH]
                        Oorspronkelijk geplaatst door NIKOS Bekijk bericht
                        [ATTACH=CONFIG]63044[/ATTACH]

                        Doet u mij deze maar..
                        Dank voor deze foto's. Ik had deze op mijn lijstje staan, maar had de oorspronkelijke en deze exemplaren niet goed met elkaar vergeleken.

                        Ik zie bij de Katan- versie teveel afwijkingen in het label. Had het gewoon gehouden zoals het is. De labels zijn zeker zo oud dat er geen copyright meer op rust, of er is helemaal geen sprake van copyright aangezien de oorspronkelijke auteur en drukker waarschijnlijk niet bekend zijn door het vele hergebruik per fabriek.

                        IMHO het geld niet waar. Als je een Volkswagen wilt, koop je toch ook geen Chinese lookalike?
                        Het zijn 4 stuks waarvan de uitwerking en het aantal gram per fontein nog geeneens weten. Je kan voor dit geld beter de Cracker Fontänen van Funke kopen, want voor die 15 euro krijg je vijf 80(!) grams fonteinen én authentieke labels. En we weten de uitwerking ook nog eens.

                        Comment


                          #72
                          Ze zïjn erg mooi afgewerkt

                          我也喜欢年纪较大的烟花

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                            Dank voor deze foto's. Ik had deze op mijn lijstje staan, maar had de oorspronkelijke en deze exemplaren niet goed met elkaar vergeleken.

                            Ik zie bij de Katan- versie teveel afwijkingen in het label. Had het gewoon gehouden zoals het is. De labels zijn zeker zo oud dat er geen copyright meer op rust, of er is helemaal geen sprake van copyright aangezien de oorspronkelijke auteur en drukker waarschijnlijk niet bekend zijn door het vele hergebruik per fabriek.

                            IMHO het geld niet waar. Als je een Volkswagen wilt, koop je toch ook geen Chinese lookalike?
                            Het zijn 4 stuks waarvan de uitwerking en het aantal gram per fontein nog geeneens weten. Je kan voor dit geld beter de Cracker Fontänen van Funke kopen, want voor die 15 euro krijg je vijf 80(!) grams fonteinen én authentieke labels. En we weten de uitwerking ook nog eens.
                            Ik ben ook vd details en ben het deels met ke eens. Maar we hebben het over 15 euro, daar heb je met massel 1 goeie cake voor. Dus voor het geld laat ik ze zeker niet liggen volgend jaar.
                            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                            Comment


                              #74
                              Ik ben benieuwd Ajax, volgt er een filmpje van?
                              BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Janniekske Bekijk bericht
                                Ik ben benieuwd Ajax, volgt er een filmpje van?

                                Nee helaas, deze gaat de vitrine in
                                我也喜欢年纪较大的烟花

                                Comment

                                Working...
                                X