Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sky Blaster

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Sky Blaster

    Artikelnummer: 3482
    Artikelnaam: Sky Blaster
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 2000gram
    Aantal Schoten: 100sh
    Effectomschrijving: Prachtige set van 4 cakes. Maximaal gevuld, 500 gram per cake. Een complete vuurwerkshow voor in de straat!
    Kartoninhoud: ...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 79,99



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken CAFFERATA voor deze informatie
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 6 October 2020, 00:03.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2


    Filmpje
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

    Comment


      #3
      In mijn ogen een uitstekende bak weer, mooi uitgewerkte effecten erbij.
      Film aan de startpost toegevoegd.

      Comment


        #4
        Op een bepaalde manier vind ik deze erg inconsequent maar ook wel weer gaaf. Tempo is niet constant, effecten zijn niet mooi rond, elk schot lijkt wel op een andere hoogte te knallen.. Maar dat maakt het ook wel weer wat hebben..

        Comment


          #5
          Deze bak is aantrekkelijk, 2kg voor 80 euro. Hoeveel mm, 30m?
          Heeft iemand een afbeelding, foto?

          Hoe zit het met de burst? Ik vind in tegenstelling tot Ruben de spreiding goed genoeg. Met de burst zal het dan ook wel goed zitten?

          Comment


            #6
            Poah, dikke bak voor 80 euro! Was me nog niet opgevallen maar zet m op een van de lijstjes

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
              Poah, dikke bak voor 80 euro! Was me nog niet opgevallen maar zet m op een van de lijstjes
              Ik denk dat ik deze vorig jaar ook bij Cafferata op de demo heb gezien. Was mijns inziens gisteren ook weer een van de toppers. Dikke burst, giga boeketten en hele fijne mines! Bij de blinker cake (cake 3 volgens mij) zit een soort 2-laags mine met blink en gekleurde sterren. Heel erg fijn!

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                Ik denk dat ik deze vorig jaar ook bij Cafferata op de demo heb gezien.
                Maakt dat de kans groter dat het productie is? Ziet er goed uit op de demofilm, mooi gevarieerde bak! In de film in de startpost wordt deze dus als 2x2 geschoten, dan ziet dit er veel beter uit.

                Zie dat de officiële productfilm hier nog niet staat (mooie sample ):
                https://www.youtube.com/simansays

                Comment


                  #9
                  Is dit niet gewoon strong celebration/pyro master omlabeling zoveel? Heeft er aardig wat van weg volgens mij.
                  Opzich leuke set voor 20 euro per pot maar laten we wel zijn, voor 20 euro kun je heel veel leuke 500 grammers scoren.
                  Zoals altijd benieuwd naar de straat film.
                  Heb doe strong celebration set in het verleden wel eens gehad. Prima maar niks heel bijzonders

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Bekijk bericht
                    Is dit niet gewoon strong celebration/pyro master omlabeling zoveel? Heeft er aardig wat van weg volgens mij.
                    Opzich leuke set voor 20 euro per pot maar laten we wel zijn, voor 20 euro kun je heel veel leuke 500 grammers scoren.
                    Zoals altijd benieuwd naar de straat film.
                    Heb doe strong celebration set in het verleden wel eens gehad. Prima maar niks heel bijzonders
                    Ik denk idd dat dit een Strong Celebration look a like of omlabeling is. Voor €80 euro per box, niet slecht. 2KG, 30mm. Bij de Strong Celebration viel de burstknal echter wel tegen.

                    Comment


                      #11
                      Dit betreft een variant op de Strong Celebration. Dit betreft 30mm.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door World's Toughest Fireworks Bekijk bericht
                        Dit betreft een variant op de Strong Celebration. Dit betreft 30mm.
                        En wat is de reden dat er kennelijk telkens(?) variaties op de Strong Celebration worden uitgebracht?

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                          En wat is de reden dat er kennelijk telkens(?) variaties op de Strong Celebration worden uitgebracht?
                          Omdat we erg blij waren met de uitwerkingen van de Strong Celebration, in die trant zijn we verder gaan ontwikkelen.

                          Comment


                            #14
                            Dubbel, weg.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door World's Toughest Fireworks Bekijk bericht
                              Omdat we erg blij waren met de uitwerkingen van de Strong Celebration, in die trant zijn we verder gaan ontwikkelen.
                              Als jullie zo blij waren, waarom is die dan niet meer verkrijgbaar? Ik bedoel, leek mij wel een OK product voor €80,-. Geen goede burst, maar wel 4 500grams 30mm en grote effecten (met goede burst waren die nog groter geweest).

                              Comment

                              Working...
                              X