Banner GBV-WECO - BestelVuurwerk.nl
Pagina 11 van 13 EersteEerste ... 910111213 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 165 van 193
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Thanks
    29.207
    Thanked 14.148 Times in 6.653 Posts
    Afbeeldingen
    217
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ATF Bekijk bericht
    denk dat ze nu lockdown hebben, zodat er rond de feest dagen weer iets van versoepeling mogelijk is, want ik geloof niet dat heel NL zich met kerst en oud en nieuw in lock down laat zetten
    Dit heb ik van de week ook al ergens gelezen. Ze gaan er vanuit dat het nu even strenger is en de besmettingen weer omlaag zullen gaan en dat we dan op een beetje normale dagen de feestdagen kunnen vieren.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Thanks
    1.578
    Thanked 1.312 Times in 905 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Dit heb ik van de week ook al ergens gelezen. Ze gaan er vanuit dat het nu even strenger is en de besmettingen weer omlaag zullen gaan en dat we dan op een beetje normale dagen de feestdagen kunnen vieren.
    Van harte mee eens, heb er heel wat voor over om met de feestdagen gewoon normaal bij elkaar te kunnen komen. Je moet er toch niet aan denken je jaarwisseling zonder familie te vieren.

Dan nu maar wat strenger!

3. The Following User Says Thank You to vuurwerkfreakk For This Useful Post:

VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Thanks
    3.255
    Thanked 3.028 Times in 1.175 Posts
    Ik ga er zelf nu ook van uit dat er gewoon vuurwerkverkoop gaat plaatsvinden, en dat er rond kerst wel weer versoepelingen zullen zijn. Mocht de vuurwerkverkoop niet door gaan, dan heb ik altijd nog wat dingetjes over van vorig jaar. Dan maar wat kleiner oud en nieuw vieren.
    Ook bekend als Pyrozfears!

VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Thanks
    1.578
    Thanked 1.312 Times in 905 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Ik ga er zelf nu ook van uit dat er gewoon vuurwerkverkoop gaat plaatsvinden, en dat er rond kerst wel weer versoepelingen zullen zijn. Mocht de vuurwerkverkoop niet door gaan, dan heb ik altijd nog wat dingetjes over van vorig jaar. Dan maar wat kleiner oud en nieuw vieren.
    Precies, de regel zal dan ook tegelijkertijd wel zijn dat je de jaarwisseling toch als een huishouden in moet luiden. In dat geval is een deel van mijn stemming toch al bedorven en zal ik ook met vuurwerk rustig aan doen.

VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Thanks
    1.840
    Het kan zijn dat ze deze situatie zullen gebruiken om een (tijdelijk jaar)verbod af te dingen, maar voor nu hebben ze andere dingen aan hun hoofd.

Omdat bijna alle mensen thuis met elkaar zullen vieren vraag ik vraag mij wel af hoe supermarkten en vuurwerkverkopers de feestdagendrukte die nog groter zal zijn dan normaal, denken te kunnen reguleren met alle maatregelen die er van kracht zijn. Dat is toch wel iets wat ze weer op het vuurwerkpunt zal doen belanden.

Mocht er geen vuurwerk verkocht mogen worden, dan zal dat een grote schadepost worden voor importeurs en winkeliers. Winkeliers zullen dan dubbel werk moeten verrichten, want alle voorafbetaalde artikelen zullen weer moeten worden teruggeboekt.

VWC-Lid
    Thanks
    893
    Thanked 1.225 Times in 519 Posts
    Ik snap even niet op basis van welk argument of regeling ze de verkoop van vuurwerk zouden verbieden? We zijn nu 2 lockdowns verder en winkels zijn altijd opengebleven. Ja het wordt druk. Maar dan moeten ze ook de Intratuin en oliebollenkramen sluiten.

VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Thanks
    3.485
    Thanked 4.225 Times in 2.142 Posts
    Voorkomen van niet te handhaven groepsbijeenkomsten (met dus gezondheidsrisico) op straat
    AGNI

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Beste Heren en Dames. Als iemand die zelf onderzoek doe lees ik dit mee. Het "ander geluid" heeft het vaak bij het rechte eind. Kritisch zijn is juist een wetenschappelijk gedachtengoed. Maar een mening is vooral gerechtvaardigd bij goed zelf onderzoek naar mijn inziens. Gelukkig mogen we zelf denken en hopelijk met respect voor elkander. Maar terug naar het onderwerp, ik zelf hoop als liefhebber dat we dit weer samen mogen vieren en probeer dan ook positief te zijn, ook al is dat niet altijd makkelijk.

10. The Following 2 Users Say Thank You to DJA For This Useful Post:

Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Thanks
    29.207
    Thanked 14.148 Times in 6.653 Posts
    Afbeeldingen
    217
    Heel wat berichten verwijderd hier. Als we berichten over 9/11, McDonalds, allerlei vetten en weet ik het allemaal te zien krijgen dwalen we wel serieus af. Back on topic.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

12. The Following 7 Users Say Thank You to omepje For This Useful Post:

VWC-Lid AlmeloZuid1991's schermafbeelding
    Thanks
    66
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlmeloZuid1991 Bekijk bericht
    Voorkomen van niet te handhaven groepsbijeenkomsten (met dus gezondheidsrisico) op straat
    Wij snappen natuurlijk allemaal dat dit geen argument is voor een verbod dit jaar en vuurwerk niet de reden is voor de bijeenkomsten maar het feest en de gezelligheid. En daarmee bedoel ik: De groepsbijeenskomsten komen er zonder vuurwerk ook wel maar dan met een vuurkorf, veel drank en illegale boxen. Ik hoop dat de regering dit ook snapt maar als het om vuurwerk gaat is de logische redenatie vaak ver te zoeken. Het is aan de branche om hier tijdig te lobbyen en bij voorbaat met een solide plan en onderzoek te komen.
    Vuurwerk is vuurwerk

VWC-Lid
    Thanks
    352
    Helaas geen directe link maar (voorlopig) alleen naar de liveblog

Burgemeesters overleggen over de feestdagen
    De voorzitters van de 25 veiligheidsregio's komen vanavond samen om weer te overleggen over de corona-aanpak. Ze blikken onder andere vooruit op de feestdagen. Wat te doen met vuurwerk? Moet er misschien een verbod komen op de verkoop van vuurwerk aan particulieren?

"De vuurwerkproblematiek speelt een grote rol in onze regio", zegt burgemeester Lonink van Veiligheidsregio Zeeland. "Maar wij hebben ook te maken met een buurland." Veel burgemeesters willen zich voorafgaand aan de vergadering nog niet uitlaten over de aanpak rondom de feestdagen. "We zijn nu vooral bezig met sinterklaas, daarna komt de rest", zegt burgemeester Schuurmans van Veiligheidsregio Kennemerland.

15. The Following User Says Thank You to erwinthb For This Useful Post:

VWC-Lid Sirens's schermafbeelding
    Thanks
    1.417
    Thanked 1.037 Times in 578 Posts
    Afbeeldingen
    1
    Schuurmans kan natuurlijk nooit tegen vuurwerk zijn.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

17. The Following 4 Users Say Thank You to Sirens For This Useful Post:

VWC-Lid jakhal's schermafbeelding
    Thanks
    2.071
    Thanked 2.948 Times in 1.173 Posts
    Neeeeeeejjj jongens mijn goeie voornemen alweer omzeep geholpen..ppff
    TP Vuurwerkshop Kelpen-Oler.

VWC-Lid
    Thanks
    261
    Thanked 1.036 Times in 390 Posts
    Op RTL nieuws opperde een burgemeester om dan maar 1 verkoopdag toe te staan. Die zijn echt niet jofel he hahaha

20. The Following User Says Thank You to Afcajax For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    352
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
    Op RTL nieuws opperde een burgemeester om dan maar 1 verkoopdag toe te staan. Die zijn echt niet jofel he hahaha
    Ja joh laten we het echte probleem van de vuurwerkverkoop (de drukte in de winkels op de afhaaldagen) nog even een factor 3 groter maken....

22. The Following User Says Thank You to erwinthb For This Useful Post:

Pagina 11 van 13 EersteEerste ... 910111213 LaatsteLaatste

Regels voor berichten