Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sonic Spinshell

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Sonic Spinshell

    Artikelnummer: 6282
    Artikelnaam: SONIC SPINSHELL 112'S
    Bruto Gewicht: 9000 gram
    Netto kruitgewicht: 1500 gram
    Aantal schoten: 112 schoten
    Effectomschrijving: Complete vuurwerkshow! Verschillende schietrichtingen en effecten.
    Max. tube diameter: 25MM
    Tijdsduur: … sec.
    Stijghoogte: … meter
    Kartoneenheid: 1/1
    Adviesprijs: €99
    Voorverkoopprijs: €99





    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Wij danken Bonfireworks voor deze informatie.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Mooie bak zeg !

    Comment


      #3
      Heel tof ding dit, vooral dat heldere blauw is heel erg gaaf zeg!

      Comment


        #4
        Prachtig blok.
        Ik hoop dat er in Groningen iets te halen valt.
        Mooi spul en dat voor mooie prijzen.

        Comment


          #5
          Phoeehh wat is dit toch een lekkere bak. Heel benieuwd of ie ergens dichtbij te scoren valt.

          Comment


            #6
            Dikke doos zeg. Zou leuk zijn als er in Groningen een dealer komt. Dan kan ik m'n plan alweer wijzigen voor welke importeurs ik wil gaan.
            Brrrap, lekker knallen

            Comment


              #7
              Wat een mooie bak, alleen jammer van die paar schoten in VT, die maken het tussenstuk best een beetje rommelig, wat afbreuk doet aan deze box.
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #8
                Gelukkig voor de Limburgse vuurwerkliefhebbers ook nu verkrijgbaar in het zuiden des lands

                Comment


                  #9
                  Gaat iemand deze verborgen topper nog meenemen dit jaar?

                  Gek dat hier zo weinig reacties op zijn, want komt mij toch wel erg goed over.

                  Adviesprijs in de post klopt helaas niet, zie m voor €125 / €129 worden aangeboden. Krijg je wel een complete show voor!

                  Comment


                    #10
                    Op 8:30 begint die:

                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
                      Op 8:30 begint die:

                      Valt mij behoorlijk tegen, effecten behoorlijk klein en sommige zijn nauwelijks te zien, maar dat kan aan de camera liggen.. alhoewel de bak er na zeer goed over komt... welke is dat eigenlijk ?
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                        Valt mij behoorlijk tegen, effecten behoorlijk klein en sommige zijn nauwelijks te zien, maar dat kan aan de camera liggen.. alhoewel de bak er na zeer goed over komt... welke is dat eigenlijk ?
                        Golden Bonfire Fanshape. Als je met muis onder filmpje beweegt op tijdsbalk kan je zien wat er op welk moment geschoten wordt.

                        Comment


                          #13
                          Vind hem eigenlijk nog erg goed hoor. Probleem met deze bak is wel dat je de effecten lastig vast kan leggen.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                            Valt mij behoorlijk tegen, effecten behoorlijk klein en sommige zijn nauwelijks te zien, maar dat kan aan de camera liggen.. alhoewel de bak er na zeer goed over komt... welke is dat eigenlijk ?
                            Komt wat minder 'fel' over qua kleur dan een paar andere bakken in die film, maar de grootte v/d effecten lijkt me niks mis mee. Vind deze wel wat hebben! Mooi ding. Als ik em nog ergens tegenkom voor de adviesprijs, dan overweeg ik hem serieus (want 125+ vind ik dan wel weer aan de prijs).

                            Comment


                              #15
                              Deze ook geschoten en komt aardig in de buurt met eerste film. Ik vond het een zeer geslaagde box, volle boeketten goeie burst. Schiet wel vrij laag. Gefilmd door mij dichtbij in hogere kwaliteit, en van iets verder in de tuin waar ie beter op staat maar mindere kwaliteit om een idee te geven van deze box.

                              Dichtbij:


                              Iets verder weg:

                              Comment

                              Working...
                              X