Winkelbanner - Vuurwerkland Steenbergen
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 91 t/m 102 van 102

Discussie: Neon Ghost

VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Thanks
    2.607
    Heerlijk die discussies op VWC als een product lijkt tegen te vallen of juist niet. Als je op basis van samplefilmpjes bestelt weet je toch wat voor risico je neemt? Zelf kan ik het niet laten om gokjes te nemen, maar spreid het risico door een mix van nieuwe producten en bewezen toppers. Echter met bewezen toppers ben je ook niet zeker. Zo dacht ik eens met een On The Beat zeker te zitten met een versie uit het juiste jaar die ineens schot na schot schoot i.p.v. salvo's. Heel het wauweffect weg.

Zelf heb ik de Neon Ghost, de Prisma Willow Box en de Golden Fanshape besteld. Vooralsnog lijkt alleen de Neon Ghost een behoorlijke misser te zijn. De Prisma Willow box is wat dunner dan op het samplefilmpje, maar wat mij betreft acceptabel. De Golden Fanshape vind ik op het filmpje van Burning Airfield grote effecten hebben en die gaat mij zeker niet tegenvallen in de straat, zeker niet voor de prijs die ik ervoor hebt betaald , mits het Airfieldfilmpje productie was natuurlijk. We gaan het zien, spannend.

2. The Following 3 Users Say Thank You to San71 For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    285
    het valt mij zowieso op dat de algemene verwachtingen hier op het forum nogal hoog liggen t.a.v. deze lijn.[/QUOTE]

Dat heeft denk ik te maken met de productfilms die redelijk écht overkomen t.o.v. de welbekende onbetrouwbare krekelfilms.

Ik heb deze specifiek besteld om de felle strobe (net als alle anderen verwacht ik)
    Als je dan naar het laatste filmpje kijkt, tja dan valt dit natuurlijk erg tegen.

4. The Following 2 Users Say Thank You to Peter333 For This Useful Post:

VWC-Lid Vuurwerk Express's schermafbeelding
    Thanks
    809
    Voor zo'n kleine 20 euro kun je ook geen hele hoge verwachtingen hebben vindt ik.
    YouTube kanaal: www.youtube.com/vuurwerkexpress

6. The Following User Says Thank You to Vuurwerk Express For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    122

Hierbij de film die door feuerwerkswelt 29-10-2021 geschoten is, vanaf min 29.25

8. The Following 2 Users Say Thank You to jopoh For This Useful Post:

VWC-Lid Stoker's schermafbeelding
    Thanks
    85
    Slecht is hij niet, zeker niet.
    Groeten uit Enschede.

VWC-Lid
    Thanks
    53
    Zo te zien staat er behoorlijk wat wind als ik kijk naar het filmpje van 29 oktober. Dat heeft natuurlijk ook invloed op de uitwerking van de effecten....

VWC-Lid
    Thanks
    90
    Ik ga niet goed praten wat niet goed is, deze valt gewoon weer erg tegen. Wel beter dan op die vorige demo maar alsnog niet best. Had deze al sinds vorig jaar in de bestelling staan maarja kan niet altijd 6 gooien.

VWC-Lid Adnoctum's schermafbeelding
    Thanks
    1.130
    Thanked 1.014 Times in 312 Posts
    Ik vind hem er op de laatste video toch echt niet verkeerd uitzien , toch gewoon een mooie cake denk ik

VWC-Lid fompert's schermafbeelding
    Thanks
    1.199
    Thanked 1.957 Times in 669 Posts
    Als je de hele demo bekijkt en de Neon Ghost vergelijkt met bewezen producten, dan vind ik het eigenlijk wel meevallen. Op zeker dat de strobe tail ergens op de Chinese hei tussen de krekels is achtergebleven, maar de boeketten zien er prima uit. Tegelijkertijd zeg ik ook wel dat ik voorlopig weer genezen ben van het bestellen zonder straatfilms. Alleen dan weet je waar je aan toe bent, afgezien van batch issues.
    Well, that depends...

VWC-Lid
    Thanks
    18
    Heb deze besteld voor eur 13, mede voor de strobe tail. Ziet er nu nog steeds prima uit, maar in de toekomst idd eerst straat filmpjes afwachten.

VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Thanks
    2.392
    Thanked 1.650 Times in 731 Posts
    Het zal aan mij liggen maar ik zie nog steeds een totaal ander effect, meer een peony dan dhalia, is gewoon totaal andere cake als dat eerste filmpje.

Ook weer iets wat ik bij Funke zo waardeer, dit zou bij hem gewoon niet gebeuren en als het gebeurd dan lees je in de omschrijving bij het filmpje dat het gewoon tegenvalt en echt niet bedoeling was, transparantie en dat wekt vertrouwen
    Laatst gewijzigd door Thresher; 31 oktober 2021 om 22:02
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

16. The Following 3 Users Say Thank You to Thresher For This Useful Post:

VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Thanks
    4.608
    Thanked 4.452 Times in 1.725 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
    Ook weer iets wat ik bij Funke zo waardeer, dit zou bij hem gewoon niet gebeuren en als het gebeurd dan lees je in de omschrijving bij het filmpje dat het gewoon tegenvalt en echt niet bedoeling was, transparantie en dat wekt vertrouwen
    Precies, en als het dan onverhoopt dus toch tegenvalt zie je dat ook terug in de prijs, dan worden die cakes gewoon voor een lagere prijs aangeboden bij winkels.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567

Regels voor berichten