Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bonfireworks 2020

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bonfireworks 2020

    Ik las net in het topic van Vuurwerk Huizen dat dit merk dit jaar terug komt! Is er iemand die hier meer informatie over heeft?

    #2
    Ik zag dat Knalkoning Oss alle producten geupload had, alszijnde Rubro...
    Zaten inderdaad mooie dingen bij! Zoals een soortgelijke bak als de Elegant Night...

    Comment


      #3
      Lijn van Rubro ja? Staat tenminste in de beschrijving.
      Als ze dit nou geschoten hadden op de demo

      Comment


        #4
        hoop dan vooral dat ze de Oriental Collection nieuwe leven inblazen. Zou graag weer eens een Treasure Island of Wodka Blue in de collectie hebben.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
          hoop dan vooral dat ze de Oriental Collection nieuwe leven inblazen. Zou graag weer eens een Treasure Island of Wodka Blue in de collectie hebben.
          Of de Splitting Comets. Pure nostalgie bijna joh!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
            hoop dan vooral dat ze de Oriental Collection nieuwe leven inblazen. Zou graag weer eens een Treasure Island of Wodka Blue in de collectie hebben.
            Het worden 16 nieuwe producten ; 10 cakes en 6 boxen.
            Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

            Comment


              #7
              Die cakes die ze vroeger hadden waren pareltjes. Veel van weggeschoten. Laat die maar terugkomen voor een mooie prijs!

              Comment


                #8
                Even geduld heren. Wij hebben de info hiervan en zijn momenteel bezig dit klaar te zetten.
                Dit betreft een nieuwe importeur die de naam Bonfireworks mag gebruiken. Dit zijn trouwens geen oude artikelen. De artikelen zullen worden geïmporteerd via Rubro.

                Comment


                  #9
                  Wat een dikke lijn is dit joh! Als ze dit hadden geschoten op de Rubro demo dan was de avond heel anders geweest. Ik denk dat dit puur voor een paar winkels is, dat ze het daarom niet geschoten hebben. Maar ik kan niet wachten om dit aan te schaffen

                  Comment


                    #10
                    Deze zijn anders ook niet mis...



                    Comment


                      #11
                      Fijn om deze naam weer te zien schitteren, hopelijk blijven we hem ook lang zien.

                      @modjes : moet dit topic in het archief gedeelte blijven staan ?
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #12
                        Net de product filmpjes gekeken maar er zitten echt hele leuke dingen bij.
                        Ben benieuwd naar de verkrijgbaarheid en of er nog een leuke freakactie op komt.

                        Comment


                          #13
                          Kan een insider misschien vertellen wat de exacte relatie is tussen Rubro en Bonfireworks?

                          Is Rubro uitsluitend de logistieke reus die zorgt voor voldoende dekkingsgraad? Is Bonfireworks van nu nog dezelfde Bonfireworks van toen (ook mede gelet op het gegeven dat het allemaal nieuwe artikelen zijn en geen good oldies)? Is Bonfireworks uitsluitend een nieuwe lijn/label (slim vanuit propositie) of innoveren/opereren/zijn zij (grotendeels) zelfstandig?

                          Los van de pure nostalgie wel ergens relevant om te weten voor mij, ook in het verlengde van allerlei andere 'samenwerkingsverbanden' de afgelopen jaren.

                          Comment


                            #14
                            Ik ben wel benieuwd hoe dit in elkaar steekt, in ieder geval zien de producten er goed uit!
                            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                            Comment


                              #15
                              Staat er voor deze importeur dit jaar een bezoek op de planning?
                              Hoe breed gaat deze lijn verkrijgbaar worden?

                              Comment

                              Working...
                              X