Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dictator

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Hele dikke box dit zeg. Geweldig gebruik van de kleuren, mooi tempo, lekkere box om om 0:00 op te vallen. De houten kist erbij maakt het helemaal af. Wel zeer prijzig inderdaad, maar met een leuke aanbieding de overweging waard!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      De overloaded stond afgelopen jaar al op me lijstje helaas werd hij toen afgekeurd, nu werd er aangekondigd dat hij in een wat aangepaste vorm terug kwam dus was erg benieuwd vooral het houtenkistje vind ik erg leuk,maar toen ik deze achterlijke prijs voorbij zag komen, gaat hij bij mij voorlopig van me lijstje af, box is zeker wel goed maar absoluut geen 175 euro waard

      Comment


        #18
        zie hem voor 135 voorbij komen, ook dat is nog wel een paar tientjes teveel

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
          zie hem voor 135 voorbij komen, ook dat is nog wel een paar tientjes teveel
          Heb hem ergens voor 115 euro zien staan, maar dat is toch een aardig stukje rijden voor mij dan ben je ook al 175 euro kwijt, alleen al paar tientjes aan benzine

          Comment


            #20
            Blijft een heel dikke box, ben erg benieuwd wie deze allemaal zouden hebben gehaald mocht het dit jaar kunnen. En haal je m voor de effecten (die w-shapes zijn nog best onderscheidend tov andere boxen), of toch vanwege de dikke kist waar die in zit?
            Heb de kist al mogen bewonderen, is een slagje groter dan die van de Artillery. Mooi om vuurwerk-gerelateerde goodies in te bewaren!

            Comment


              #21
              Voor 110 a 120 neem ik hem mee. Mooi ding maar de reguliere prijs is veels te hoog gegrepen

              Comment


                #22
                Doe je vuurwerk in een houten kist.
                Geef je het zo'n naam.
                Kom zei de vis in de vissenkom.

                Comment


                  #23
                  Ik heb hem besteld voor 110 euro. Ben benieuwd, lijkt me een mooi ding!

                  Comment


                    #24
                    Fotootje van deze geweldige box. Wat zijn die houten kistjes tof he

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20210511_132523.jpg
Vertoningen:1
Grootte:184,5 KB
ID:	1585744

                    Comment


                      #25

                      Video van Pyro Heinsberg, vanaf 6:39

                      Niets teveel gezegd, gewoon een monsterlijk dikke box. Must-have!

                      Comment


                        #26
                        Hierbij de productvideo van productie van Pyro-Kreis Heinsberg.

                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          komt prima over zo op film

                          Comment


                            #28
                            Deze werd gisteren geschoten en dit was wel echt de topper van de hele show ( van de F2 producten natuurlijk ). Hele harde burst, de blinker boeketten in het begin waren echt heel groot. Ik dacht eerst even aan de Cruel Traction maar het was gewoon deze bak met 25mm kaliber, geen idee hoe dat kan maar het waren net volle 30mm boeketten. Daarna krijg je een W shape gedeelte wat me aan de Triple Trouble deed denken. Hier was het kaliber van 25mm wel te merken maar ook hier was de burst weer top. En de finale spreekt voor zich, lekker rammen. Je kan 'm goed vergelijken met de City Trip daarvoor. Deze was overduidelijk groter uitgewerkt en met een hardere burst.

                            Op 07:54 gaat ie af

                            Comment


                              #29
                              Wat zou die anno 2022 moeten kosten

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
                                Wat zou die anno 2022 moeten kosten
                                Zonder kist is die een stukje goedkoper te vinden https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...5-*NIEUW-2022*

                                Comment

                                Working...
                                X