Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dumbum Scream battery 25sh

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Wat een geniaal ding is dit zeg!!!?? Kan me niet herinneren deze eerder gezien te hebben en kom m nu in de buurt tegen. Hebben hebben hebben. Keiharde fluiter hiero wat gaan deze krijserds briljant lang door. Droom cake.

    Comment


      #32
      Deze is nu in het zuiden verkrijgbaar voor maar €20,-

      Comment


        #33
        Maar hier zie ik €35, adviesprijs zo gestegen joh?!

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
          Maar hier zie ik €35, adviesprijs zo gestegen joh?!
          Denk dat die prijs afhankelijk is van wie je advies krijgt ;)

          Comment


            #35
            Zie het overal als adviesprijs, denk dat prijs in openingspost op basis van een actie was

            Comment


              #36
              Iemand opgevallen dat dit eigenlijk een 3 traps fluitcake is? Super vet! Eens kijken of ik deze nog ergens kan bestellen

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
                Iemand opgevallen dat dit eigenlijk een 3 traps fluitcake is? Super vet! Eens kijken of ik deze nog ergens kan bestellen
                Zeker, geweldig ding ja! Alleen zag ik pas een showtje in Nederland waar deze geschoten werd en dat was echt totaal een flop. Veel weigeraars en de gene die het wel deden hadden maar '1 trap'. Dus dan wordt ik wel terughoudender eigenlijk, ook al was het misschien een maandag ochtend batch. Vaak is dan wel de hele batch slecht maar dat is natuurlijk niet altijd zo.

                Comment


                  #38
                  Ai, dat zou voor die prijs niet fijn zijn. Zijn wel straatfilmpjes waar het goed doet, maar was mss voor de overname import door vwt/lesli

                  Comment


                    #39
                    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                    Comment


                      #40
                      Blijft een bizar product. Weet iemand of deze in Nederland nog ergens worden aangeboden?

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                        Blijft een bizar product. Weet iemand of deze in Nederland nog ergens worden aangeboden?
                        Jaa zag dat die bij Vuurwerk Berkel te koop is voor 39,95
                        https://berkel.webshop.kei.io/artike...ttery-25-shots

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                          Blijft een bizar product. Weet iemand of deze in Nederland nog ergens worden aangeboden?


                          In Groningen
                          Vuurwerk is geen misdaad!

                          Comment


                            #43
                            Die drie-traps scream-effecten waren echt heerlijk! Wel jammer dat er diverse shots waren waarbij de scream-bombette niet afging.

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaboem1989 Bekijk bericht
                              Die drie-traps scream-effecten waren echt heerlijk! Wel jammer dat er diverse shots waren waarbij de scream-bombette niet afging.
                              Toevallig gefilmd? Ben heel benieuwd naar meer straatbeelden van deze fluitcake!

                              Comment


                                #45
                                Deze is te koop in Oisterwijk

                                Comment

                                Working...
                                X