Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dumbum Scream battery 25sh

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
    Toevallig gefilmd? Ben heel benieuwd naar meer straatbeelden van deze fluitcake!
    Nee, helaas. De duur van een enkele drie-traps scream effect duurt zo lang (en ze gaan zo hoog/ver) dat ze overstemd worden door het volgende shot dat de lucht al in gaat. Als de laatste afgevuurd is, merk je pas hoelang de duur van een enkel effect is (de laatste shots fluiten nog na). Als deze in salvo's zou hebben geschoten, zou het waarschijnlijk nog beter zijn overgekomen. Het zou dan zoiets als de grote broer van de "Three Stage Trouble" van RedWire worden.

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaboem1989 Bekijk bericht
      Nee, helaas. De duur van een enkele drie-traps scream effect duurt zo lang (en ze gaan zo hoog/ver) dat ze overstemd worden door het volgende shot dat de lucht al in gaat. Als de laatste afgevuurd is, merk je pas hoelang de duur van een enkel effect is (de laatste shots fluiten nog na). Als deze in salvo's zou hebben geschoten, zou het waarschijnlijk nog beter zijn overgekomen. Het zou dan zoiets als de grote broer van de "Three Stage Trouble" van RedWire worden.
      Ben heel benieuwd, staan er 6 van deze in de straat dit jaar

      Comment


        #48
        Schaars. Nog wel in Nieuw Weerdinge, heb 'm elders ook nog gezien maar weenie meer waar. Wordt hier 18u opening met een Cairo ik was er bij Giezen dit jaar wel op tijd bij

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
          Schaars. Nog wel in Nieuw Weerdinge, heb 'm elders ook nog gezien maar weenie meer waar. Wordt hier 18u opening met een Cairo ik was er bij Giezen dit jaar wel op tijd bij
          Quartel Pijnacker heeft ze ook nog.

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaboem1989 Bekijk bericht
            Quartel Pijnacker heeft ze ook nog.
            Goude prijzen daar zeg

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Mr.unknown Bekijk bericht
              Goude prijzen daar zeg
              Idd, al hebben ze qua fluitblokken nog wel wat te kiezen voor de klant.

              Het valt me echt op dat de bekende merken en organisaties (Lesli, Proline, VWT end.) geen fluitcakes (300 tot 500 gram) in hun assortiment hebben dit jaar. Er staat me iets bij dat er vorig jaar iets rondging over speciale (vervoers/verpakkings)eisen die worden gesteld aan cakes met fluitkruit hierin. Weet iemand hier meer van af?

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaboem1989 Bekijk bericht
                Idd, al hebben ze qua fluitblokken nog wel wat te kiezen voor de klant.

                Het valt me echt op dat de bekende merken en organisaties (Lesli, Proline, VWT end.) geen fluitcakes (300 tot 500 gram) in hun assortiment hebben dit jaar. Er staat me iets bij dat er vorig jaar iets rondging over speciale (vervoers/verpakkings)eisen die worden gesteld aan cakes met fluitkruit hierin. Weet iemand hier meer van af?
                Er is het een en ander gaande wat betreft de gevarenklasse voor producten met fluit/spinners. Uit enkele testen van het ILT is gebleken dat deze effecten in hun kooiverpakking (nu dus 1.4G) massa-explosief kunnen reageren.

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
                  Er is het een en ander gaande wat betreft de gevarenklasse voor producten met fluit/spinners. Uit enkele testen van het ILT is gebleken dat deze effecten in hun kooiverpakking (nu dus 1.4G) massa-explosief kunnen reageren.
                  Dat lijkt me geen goed nieuws voor het voortbestaan van deze categorie vuurwerk in Nederland.

                  Comment


                    #54
                    2x geschoten met 2x de Air Damage, gilt wel goed ook al is het maar 1 traps fluit

                    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                    Comment


                      #55
                      Die screams klinken wel heel magertjes en betrekkelijk kort (en slechts enkele trap inderdaad). Ik had vorig jaar de 2020 batch en die was wel zoals in de filmpjes in deze discussie.

                      Comment


                        #56
                        Inderdaad geen 3traps fluiters (PJ22), maar wel heerlijke rauwe fluiters. Maakte in dit geval ook niet zoveel uit, want per 4 geschoten en dan merk je dat niet echt. Hoop echt dat we dit soort bakken kunnen blijven scoren, hoort gewoon bij een finale!

                        3 Cairo's en 8 salutebakjes bleven helaas staan door de regen.

                        Vanaf 02:30


                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20231229_180527.jpg
Vertoningen:1
Grootte:190,9 KB
ID:	1604964
                        https://www.youtube.com/simansays

                        Comment


                          #57
                          Deze geschoten samen met de Caïro crackling & als finale, wat een heerlijk fluit. Even kijken of deze dit jaar nog ergens te vinden is voor een schappelijke prijs.

                          Comment


                            #58


                            Hier verschillende van geschoten met wel een 3-trapsfluit. Heerlijke product.
                            www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                            Comment


                              #59
                              3 traps fluit, wanneer zie je dat nog... geweldig

                              Comment

                              Working...
                              X