Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunderking Titanium Thunder [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Thunderking Titanium Thunder [Uitloop 2023]

    Artikelnummer: 0329
    Artikelnaam: "Thunderking" Titanium Thunder
    Bruto Gewicht: … gram
    Netto kruitgewicht: 34 gram
    Aantal schoten: 1 schoten
    Effectomschrijving: 175 mm hoog en maar liefst 30 mm kaliber. Met kneiterharde titanium knallen!
    Effect specificatie: Crackling Mine
    Max. tube diameter: 30 mm.
    Tijdsduur: … sec.
    Stijghoogte: … meter
    Afmeting { mm.]: n.v.t.
    Kartoneenheid: 60/4
    Adviesprijs: € 9,99
    Onlineprijs:
    O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl





    Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 10 September 2023, 09:54.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Erg benieuwd naar de online prijs.
    Brrrap, lekker knallen

    Comment


      #3
      Lijken me erg leuke dingen!
      It's not rocket science

      Comment


        #4
        http://www.youtube.com/c/ReVerser

        Comment


          #5
          Is dit €2,50 per stuk waard denk je ten opzichte van andere (veel goedkopere) thunderkings?
          Ik krijg de kwaliteit/burst van deze niet goed scherp op het filmpje moet ik zeggen.

          Comment


            #6
            Op het filmpje ziet het er nogal teleurstellend uit voor die prijs.

            Comment


              #7
              Vindt echt bizar dat dit wel mag!? en die ander thunderkings niet, Wat is er zo verschil dan enkel shots buisje met een knal effect en nu wat effect met iets zachtere knal

              Comment


                #8
                Kwaliteit spat er vanaf!

                https://store.steampowered.com/curator/43922535

                Comment


                  #9
                  Wat een rommel zeg. Op zich wel knap dat je hier een filmpje van ruim 7 minuten over kan maken. Oja, door heel vaak hetzelfde te zeggen.

                  Comment


                    #10
                    Belachelijk dat dit verkocht gaat worden. Zouden dit direct uit de handel moeten halen als ze echt om de vuurwerktraditie geven bij Broekhoff……

                    Comment


                      #11
                      Dat is echt niet best als dit ook maar enigszins representatief is. Beroerde productiekwaliteit en domweg gevaarlijk. Dan waren de singleshots zo link nog niet. Een reactie van Broekhoff in deze zou wel wenselijk zijn.

                      Comment


                        #12
                        Da's idd niet best. Filmpje is ook rommel. Wat een slap geouwehoer zeg
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          #13
                          Man man man wat een rotzooi zeg... nu zien we natuurlijk maar 1 filmpje met 4 van die dingen in een doosje. Dit is wel hele slechte reclame. De grote vraag is wel, is alle productie zo slecht? Alleen deze batch? Alleen toevallig dit doosje?

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                            Wat een rommel zeg. Op zich wel knap dat je hier een filmpje van ruim 7 minuten over kan maken. Oja, door heel vaak hetzelfde te zeggen.
                            Haha ik dacht dat ik de enige was, wat een slap gelul heel de tijd. Ook een ander filmpje dat er 3 pakjes van dit soort mines worden laten zien, duurt ruim 7 minuten en er worden heel de tijd dezelfde 2/3 zinnen gezegd. Ik weet niet wat ik erger vind, de mines die op de grond gaan of het filmpje zelf.

                            Ik ben benieuwd of dit pakje een maandag morgen pakje was of dat ze allemaal zo gaan. Lijk me wel te toevallig dat ze allemaal slecht gaan in dat pakje

                            Comment


                              #15
                              Het zou Broekie sieren als hij hier een reactie op wil geven wat ze met dit item gaan doen. Of zit Broekie alleen op het forum om acties aan te prijzen?

                              Comment

                              Working...
                              X