Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Connected Fountain 500

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Connected Fountain 500

    Artikelnummer: 1960
    Artikelnaam: Connected Fountain 500
    Effectomschrijving: Voor de echte fonteinliefhebber is deze connected fontein ontwikkeld. 5 fonteinen achter elkaar!
    Adviesprijs: € 24,99
    Kartoninhoud 6/1
    O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1960.png
Vertoningen:1
Grootte:1,11 MB
ID:	1615104

    Laatst aangepast door Viva la Bang; 27 September 2020, 20:13.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Productfilm toegevoegd aan de startpost.

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Ik vind het een leuk product, met best mooie fonteinen. Maar tegelijkertijd denk ik, wat is nu de meerwaarde op deze manier? Dan steek ik net zo makkelijk 5x een lontje aan.

      Tis eeuwig zonde dat fonteinen beperkt zijn tot 100 gram per compartiment. "De branche" had gewoon 250 gram moeten eisen in hun 'safety deal', maar goed, daar zal wel te weinig mee te verdienen zijn.

      Benieuwd wat dit moet gaan kosten. Een goede conische fontein kost al snel 7€ in de freak aanbieding... Dan zal de reguliere prijs hier al snel de 40€ aantikken?

      Comment


        #4
        Deze was echt heel goed. Leuke krachtige fonteinen met een harde, brede en hoge crackling.

        Comment


          #5
          @richardus, jij deze al eens gehad?

          Comment


            #6
            Nee, en boeit me ook niet zo. Ik kan zelf wel 5 van dit soort alledaagse vulkanen aansteken, als ik dat zou willen. Voegt imo weinig toe, behalve dat het vet lijkt en daardoor bepaalde consumenten aantrekt

            Edit: €25 is niet duur als dit 5x 100gr vulkanen zijn... Transportvolume is nogal hoog, dan is de prijs wel echt laag.

            Nou, en bedankt hè, GMP!

            Comment


              #7
              Dat was precies mijn gedachte. Silver conic (en broertjes) van lesli zijn 15€/stuk. Dan is - zeker in de huidige tijd - 5€/stuk een koopje. De 500 in de naam suggereert 500gram (ofwel 100 per cone)

              Comment

              Working...
              X