Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

60/25 The Final

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Edraket0802
    39,95 is de aanbiedingsprijs
    Volgens mij bedoel je een andere knalblok met vergelijkbare naam.

    Ik vind dit echt een goed uitgevoerde bak dit met perfecte tempo voor in enkelvoud te schieten. Hoop dat dit productie is.

    Comment


      #17
      Het is weer een fluit-naar-boeket-cake maar vooral het tempo is hier echt lekker En vooral de laatste paar salvo's. Je kan deze prima solo schieten in een projectje hierdoor.

      Comment


        #18
        Inderdaad, fluit naar boekt cake's hebben we er gelukkig heel wat van gezien de laatste 2-3 jaar. Maar juist doordat de laatste salvos meer schoten bevat vind ik hem gaaf.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          Deze is inderdaad gaaf qua opbouwend tempo, maar ik ben denk ik net teveel Nederlander of zo. Een 100 shots variant van een andere importeur, voor serieus minder geld, blijft toch mijn favoriet ...

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
            Deze is inderdaad gaaf qua opbouwend tempo, maar ik ben denk ik net teveel Nederlander of zo. Een 100 shots variant van een andere importeur, voor serieus minder geld, blijft toch mijn favoriet ...
            Voor deze vind ik 40 euro op zich wel een mooie prijs. Iets beter uitgevoerd dan de Special 4 qua boeketten enzo, maar ook maar 60% van het aantal schoten. Denk alleen niet dat we die voor dat geld gaan zien.
            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

            Comment


              #21
              Deze heeft mijn aandacht, fijne fluit, ditto tempo... op de lijst voor december.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #22
                Hele vette fluitbak naar effect dit zeg. Op de lijst!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  Hierbij mij filmpje gemaakt tijdens de demo in Wapenveld:

                  www.huismanvuurwerk.nl

                  Comment


                    #24
                    Erg dik deze. Allicht komt deze er via een freaksite
                    Brrrap, lekker knallen

                    Comment


                      #25
                      Heerlijke opbouw! Dat maakt deze wel weer uniek, alleen jammer dat deze niet meetelt voor de leuke openingsactie bij VWT. Wellicht voor volgend jaar.

                      Comment


                        #26
                        Hier maar de straatfilmpjes van afwachten, VuurwerkTotaal schiet zover ik weet altijd... nouja jullie snappen het, het 's' woord. Wel dik product qua opbouw, label en totaalplaatje vind ik. Ik ga er voor lobbyen dat de freakwinkel hier deze volgend jaar in de actie gaat doen, mocht 'ie dik zijn.
                        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                        Comment


                          #27
                          Verpakkingseenheid is 1/1 dus behoorlijk bak denk ik.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                            Verpakkingseenheid is 1/1 dus behoorlijk bak denk ik.
                            Opmerkelijk, want 4x15 25mm tubes is max.. 15 bij 50cm?

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                              Opmerkelijk, want 4x15 25mm tubes is max.. 15 bij 50cm?
                              Zijn van de lange fluittubes dus hij is so wie zo al hoger dan 15 cm.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #30
                                tja... toch enorm aan het twijfelen, voor precies de zelfde prijs zou ik ook de Katan Special #4 met 40 schoten meer kunnen halen
                                Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                                Comment

                                Working...
                                X