Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sven & Koen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Mag je deze box ook schuin op een brug zetten?

    Comment


      #32
      Prima bak dit, ben benieuwd hoe en hoeveel aandacht ze hiermee opleveren als influencers.

      Comment


        #33
        Is deze voor in de magnetron, of in een buis vol met glitters?
        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

        Comment


          #34
          Leuk, prima, maar opvallend of onderscheidend absoluut niet. Die purple tip palm/crown is enige standout.

          Comment


            #35
            Oke, los van de naam een eerlijke mening over de video; komt over als een samenraapsel van goedkope effecten. Salvo's kan ik normaliter wel waarderen maar er is iets in het tempo dat stoort. De Punisher heeft daar in een redelijk voorbeeld gesteld van hoe het ook kan. Maar goed, effecten beneden de maat, tempo pakt me niet. Doosje zal inderdaad redelijk verkopen vanwege de prijsstelling en de promotie die VWT er op los gaat laten. Voor een gemiddelde consument/youtubegeneratie ook een leuk instapmodelletje maar niks voor mij.

            Comment


              #36
              Dit wordt m inderdaad niet, ook zonder naar het label te kijken. Salvo's zijn wel goed, maar daar is het ook wel mee gezegd. Of het komt toch stiekem door het feit dat ik deze pipo's niet echt mag...
              Verder zal deze bak bij de gemiddelde consument wel goed lopen denk ik. Marketingtechnisch wel slim van VWT/Lesli.

              Comment


                #37
                Wat ik hoor op de video moet deze in de actie €55 euro kosten, dus ondanks alles zal dit gewoon een hardloper zijn.

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Micks Bekijk bericht
                  Doosje zal inderdaad redelijk verkopen vanwege de prijsstelling en de promotie die VWT er op los gaat laten.
                  Wat ik er van begreep is dat deze box enkel te vinden is via links die zij zullen delen, ik kan hem zelf ook niet vinden in de shop.

                  Comment


                    #39
                    1kg kruit.... mager...

                    Comment


                      #40
                      Als ik een grote kluis zou hebben zou ik deze meteen aanschaffen.
                      Aansteken en deurtje dicht.

                      Geleerd van Sven en Koen zelf.
                      Sven en Koen.
                      Van illegaal vuurwerk afsteken in het buitenland.
                      Naar vriendjes en op de koffie bij de politie in Nederland

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                        Wat ik er van begreep is dat deze box enkel te vinden is via links die zij zullen delen, ik kan hem zelf ook niet vinden in de shop.
                        Hij is vanaf nu te bestellen via de site voor de liefhebber

                        Comment


                          #42
                          Wordt er zelf niet zo warm van eerlijk gezegd. Maar de box zal denk ik wel prima verkopen hoor, de effecten pakken mij niet echt.

                          Comment


                            #43
                            Veel negativiteit, niet nodig lijkt me..

                            Ik ben ook geen fan van al die kanalen met vuurwerk experimenten maar aan de andere kant geven deze "influencers" ook vaak nieuwe producten weer, vergelijkingen van producten en kijkjes in bunkers/winkels/etc.
                            Het is iets van vandaag de dag.

                            Lekker laten gaan, zou ik zeggen
                            No Pyro no Party

                            Comment


                              #44
                              Ik vind het helemaal geen onaardige box eigenlijk. Voor een mooi freakprijsje prima te doen.

                              Ben wel benieuwd of de heren hier meelezen? Want volgens mij zijn het wel liefhebbers, dus kan me niet voorstellen dat ze geen accountje hebben?

                              Comment


                                #45
                                Geen onaardige box, maar wel een ratjetoe aan effecten en voor mij helaas geen kanshebber voor de collectie.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X