Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sven & Koen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
    2 jongens die vuurwerk afsteken en filmen ...hallo wij zijn sven en koen adhd duo
    Mega irritante narcistische typische YouTube gasten zijn het, maargoed, product kan uiteraard wel dik zijn. Ben benieuwd naar beeld materiaal

    Comment


      #17
      Alleen om de naam zou ik hem al niet kopen misselijke lui blehg

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
        Ik had lesli hoger ingeschat
        Hoezo? Daar draait het toch al jaren alleen om de centjes?

        Comment


          #19
          Sven en Koen....
          Ik heb nou niet echt het idee dat ik die knakkers ken.
          Maar ik ben dan ook een ouwe l*l, euh vent.
          Kom zei de vis in de vissenkom.

          Comment


            #20
            Dat je hier mee in zee wil gaan met die twee.
            Laatst aangepast door Master-G; 3 September 2020, 14:21.

            Comment


              #21
              Tja, ik heb ook niets met Sven en Koen, integendeel. Ik zal deze compound ook niet snel kopen. Heb je je vuurwerk aan het einde van het jaar binnen, stal je alles mooi uit en zit je de halve tijd tegen die twee hoofden aan te kijken... Plus dat het zinnetje onder 'Sven & Koen' alleen al irritatie op wekt. Alles voor de likes, alles voor het geld. Slimme zet van VWT/Lesli, want dit artikel verkoopt zichzelf wellicht wel en ik geloof niet dat zij direct tissues gaan kopen als een klein clubje freaks wat tegengas geeft.

              Neemt niet weg dat het een mooie compound kan zijn. Maar ik kan beiden niet los zien.

              Overigens wel amusant om de reacties in dit draadje te lezen. Ik kijk nu al uit naar het moment dat Koetje zijn eigen compound lanceert.

              Comment


                #22
                Het zal wel een slimme zet zijn met meer dan 300K abonnees .. Dat zijn de meeste abonnees die een vuurwerk-kanaal ooit heeft gehad in Nederland ( zover je dat van hun zo kan noemen dan want ze vloggen geloof ik over allerlei dingen ).
                Laatst aangepast door MasterBsc; 3 September 2020, 15:00.

                Comment


                  #23
                  ik ben wel benieuwd naar de uitwerkingen van deze box, laat het filmpje maar snel komen.

                  Comment


                    #24
                    Ben benieuwd welke effecten. Er zijn meerdere yters met samenwerkingen dus waarom hun niet ik gun het ze wel

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                      Sven en Koen....
                      Ik heb nou niet echt het idee dat ik die knakkers ken.
                      Maar ik ben dan ook een ouwe l*l, euh vent.
                      Ah kom op man! Ik ben ook oud, maar ken die schaatsers toch ook gewoon!

                      Comment


                        #26
                        Koetje heeft al een eigen box gehad bij Bombashop...hahahaha.
                        Ik verwacht nog wel een 100sh Knolpower box of iets dergelijks.

                        Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                        Tja, ik heb ook niets met Sven en Koen, integendeel. Ik zal deze compound ook niet snel kopen. Heb je je vuurwerk aan het einde van het jaar binnen, stal je alles mooi uit en zit je de halve tijd tegen die twee hoofden aan te kijken... Plus dat het zinnetje onder 'Sven & Koen' alleen al irritatie op wekt. Alles voor de likes, alles voor het geld. Slimme zet van VWT/Lesli, want dit artikel verkoopt zichzelf wellicht wel en ik geloof niet dat zij direct tissues gaan kopen als een klein clubje freaks wat tegengas geeft.

                        Neemt niet weg dat het een mooie compound kan zijn. Maar ik kan beiden niet los zien.

                        Overigens wel amusant om de reacties in dit draadje te lezen. Ik kijk nu al uit naar het moment dat Koetje zijn eigen compound lanceert.

                        Comment


                          #27
                          Hopelijk zit hier geen reserve lont op,of mischien ook wel. Bijde aan,en weg met dat ding.
                          Light some fireworks, and see who answers.

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                            Koetje heeft al een eigen box gehad bij Bombashop...hahahaha.
                            Ik verwacht nog wel een 100sh Knolpower box of iets dergelijks.
                            Omg a.u.b. Niet zeg
                            December Will Be Magic Again!!

                            Comment


                              #29
                              De straatfilm zal binnenkort wel verschijnen op hun locatie in "Duitsland", net zoals de filmpjes die ze vorig jaar gedurende het jaar hebben opgenomen waarbij ze aangaven dat het over hadden van afgelopen jaar. Helaas verklapte de kartonnen het productiejaar 2019, dus die konden zij niet over hebben van dat jaar daarvoor.
                              Maar goed, negatieve publiciteit is ook publiciteit, dus dat hebben ze al bereikt.

                              Comment


                                #30
                                Mijn omlabeling zal de " ratjetoe box " gaan heten. Wat een onsamenhangend geheel is dit doosje zeg, zoals ze zelf zijn zo is hun product. Leuk geprobeerd maar een " echte " liefhebber had dit zeker weten beter gedaan.

                                Comment

                                Working...
                                X