Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wave'em [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ook deze is uit het Vuurwerktotaal Assortiment.
    www.huismanvuurwerk.nl

    Comment


      #32
      Lol, dies alleen nog maar in België verkocht, nooit actief in NL ass geweest

      Comment


        #33
        Ik heb 'm wel staan hier. In het voorjaar samen met de TechnoV in Belgie gekocht. VOnd juist het verder niet zo goede straatfilpmje indrukwekkender dan het productfilmpje. Echt wel mooie effecten, mooie afwisseling. Staat hier dus al maanden te drogen. Kan niet missen....?

        Comment


          #34
          Gisteravond geschoten. Gezien de mee-wind ging hij vrij goed de lucht in.
          Laatst aangepast door marcelswier; 1 January 2023, 21:50.

          Comment


            #35
            En zo bleek de dikke farfalle van het Gina-filmpje opeens slappe cactus...

            Comment


              #36


              Straatfilmpje van Profireworks_nl
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                #37
                Helaas veel invloed van de wind in deze video. Wel een heerlijke bak verder

                Ga naar https://www.youtube.com/c/PyroHeuvelrug

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Heuvelrug Bekijk bericht
                  Helaas veel invloed van de wind in deze video. Wel een heerlijke bak verder

                  Ik vind deze zich met die wind opvallend goed houden eigenlijk. Dat had ik gezien een aantal effecten niet verwacht...Lijkt me ook behoorlijk hoog te klappen en dan nog een breed effect. Zeker geen tegenvaller en wel wat vreemd dat deze in NL dus al weer uitloop was nog voordat ie goed en wel verkocht werd. Toch echt een aparte bak dacht ik zo.

                  Comment

                  Working...
                  X