Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blinkr.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Verschrikkelijk label. Gevalletje generatiekloof?
    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      #17
      Haha vind zelf het label ook helemaal nixx
      Een griet in glitterpak met een glitter koptelefoon en een gasmasker.
      Je moet het maar verzinnen
      Verder leuke omschrijving van de effecten

      Comment


        #18
        Filmje:

        Comment


          #19
          Vette cake! wat traag maar dit is precies het juiste tempo voor het blinker effect

          Comment


            #20
            Mooie kleurtjes, zoals we dat kennen van VWT. Nu nog hopen op een leuke prijs.

            Comment


              #21
              Ziet erg gaaf uit. wel een beetje aan de dure kant vind ik zelf voor een 19 shots cake.

              Comment


                #22
                Op de demo merkte ik ook al dat de meningen meer uiteen liggen, persoonlijk vond ik deze juist erg tof met die prachtige kleuren. Ja, voor een 19s is ie prijzig, maar deze onderscheidt zich met de kleuren (vooral lichtblauw) en effecten en dat is het mij dan toch waard om deze zeker erbij te pakken, zeker als ik hem tegenkom in een aanbieding.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                  Op de demo merkte ik ook al dat de meningen meer uiteen liggen, persoonlijk vond ik deze juist erg tof met die prachtige kleuren. Ja, voor een 19s is ie prijzig, maar deze onderscheidt zich met de kleuren (vooral lichtblauw) en effecten en dat is het mij dan toch waard om deze zeker erbij te pakken, zeker als ik hem tegenkom in een aanbieding.

                  Geheel met je eens Mattenfreak, fantastische kleuren die je niet vaak in deze combinatie tegenkomt.

                  Comment


                    #24
                    Ik vind hem ontzettend gaaf over komen zo op film hoor, wat een mooie kleuren. Effecten komen ook goed over op film zo, toppertje.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #25
                      Ziet er goed uit. Ik vind het een mooie en unieke blinkr cake.

                      Comment


                        #26
                        Zeker een hele gave blinkrcake. Schitterende heldere kleuren, branden lekker lang na ook!
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Hierbij mij filmpje gemaakt tijdens de demo in Wapenveld:

                          www.huismanvuurwerk.nl

                          Comment


                            #28
                            404gr. trouwens
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              #29
                              Ik mag deze toffe cake in RL gaan uitproberen dankzij de prijsvraag van VWT! Heb er zin in verwacht er iig een hoop van

                              Comment


                                #30
                                Deze cake doet me erg denken aan de Fading Stars van Evolution, niet om zijn effecten, maar om de speciale kleuren en de combinaties hiervan. Heb de Fading Stars 3 maal gehad en heb daar zo enorm veel van genoten en ook vele complimenten over gehad dat ik deze niet kon laten liggen, zeker niet voor €15 waar ik hem voor heb kunnen vinden. Ben er heel benieuwd naar! Zal hem in de avond afsteken en het filmpje hier posten

                                Comment

                                Working...
                                X