Banner Vuurwerkvisie - VuurwerkTotaal.nl
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 72 van 72

Discussie: Undercover

  1. #61
    VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 juli 2012
    Berichten
    1.099
    Thanks
    1.797
    1.269 waarderingen in 442 posts
    Gespot!! Ergens rond de 10 minuten kwam de crackling finale mij bekend voor... en na een beetje nagedacht te hebben schoot de Undercover mij te binnen! Dit is hem! Vet dat we nu wat straatbeelden erbij hebben. Ook al is het niet erg veel, het is toch wat.

    Uit de beelden vind ik de box 'niet zo'. Afgelopen jaarwisseling had ik de grote broer van de Undercover (The Joker) en daar vond ik de 25mm boeketten matig uitgewerkt en dat zie ik hier ook terug. Zie de boeketten op 09:50 als voorbeeld. Er zitten zeker mooie kleuren en bijzondere effecten verwerkt in de box, maar de uitwerkingen vind ik nogal tegenvallen, daarmee doel ik op de boeket grootte i.c.m. de volheid ervan. De 2 finale cakes zien er daartegen wel goed uit.

    Wat gaat het trouwens goed los hier! Verbaas mij er iedere keer over op filmpjes hoeveel er wel niet afgestoken werd op plekken over het hele land, maar wat heerlijk toch

    08:35-08:55 & 09:01-09:08 & 09:51-10:30
    Laatst gewijzigd door BurstDuo; 6 juni 2022 om 23:11

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 september 2005
    Berichten
    561
    Thanks
    597
    378 waarderingen in 162 posts
    Heel scherp opgemerkt, dit lijkt er idd op. Wel lastig om zo te bepalen of het wat is of niet, vind het niet tegenvallen.

  3. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 september 2005
    Berichten
    561
    Thanks
    597
    378 waarderingen in 162 posts
    Weet iemand of deze in een kooi zit of niet? Kan mijn voorstellen dat ie inmiddels uitgeleverd is.

  4. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bart Bekijk bericht
    Weet iemand of deze in een kooi zit of niet? Kan mijn voorstellen dat ie inmiddels uitgeleverd is.
    Ga er maar vanuit dat deze inderdaad in een kooi zit, dit soort dure doosjes zitten voornamelijk in een kooi juist vanwege de burst dat bij Vuurwerktotaal wel goed zit. Heb je 'm besteld dan? Ben zelf ook wel benieuwd naar straatfilmpjes en hoe deze zal presteren zeker daar mijn interesse 2 jaar geleden al was gewekt en ik 'm nog altijd in het vizier heb en 'm eventueel definitief op mijn wenslijst wil zetten, maar dat is dus afhankelijk van hoe 'ie in het echt doet.

  5. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 september 2005
    Berichten
    561
    Thanks
    597
    378 waarderingen in 162 posts
    Ja heb deze besteld, en zoals je kan lezen in dat topic ook erg benieuwd hoe deze gaat presteren ��

  6. #66
    VWC-Lid uxenve's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 oktober 2020
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    1.027
    Thanks
    231
    1.054 waarderingen in 400 posts
    Op het filmpje zie je in ieder geval mooie heldere kleuren. Hopelijk komt hij ergens in een black friday deal voor 150 voorbij, dan durf ik die gok wel aan.

  7. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 september 2005
    Berichten
    561
    Thanks
    597
    378 waarderingen in 162 posts
    Nou ik heb hem gehad hoor, echt een prima bak. Niks meer en niks minder weet niet waarom de kwaliteit zo achteruit is gegaan maar dit is een straat film.

  8. Deze 3 gebruikers waarderen bart voor het bericht:


  9. #68
    VWC-Lid uxenve's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 oktober 2020
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    1.027
    Thanks
    231
    1.054 waarderingen in 400 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bart Bekijk bericht
    Nou ik heb hem gehad hoor, echt een prima bak. Niks meer en niks minder weet niet waarom de kwaliteit zo achteruit is gegaan maar dit is een straat film.
    Ik vind dit echt een hele mooie bak. Jammer dst hij volgend jaar niet op deze manier op de markt kan komen. Zou hem graag willen.

  10. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 september 2005
    Berichten
    561
    Thanks
    597
    378 waarderingen in 162 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uxenve Bekijk bericht
    Ik vind dit echt een hele mooie bak. Jammer dst hij volgend jaar niet op deze manier op de markt kan komen. Zou hem graag willen.
    Klopt, heb er ook van genoten. Iemand een idee hoe de kwaliteit omhoog kan?

  11. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2022
    Berichten
    444
    Thanks
    1
    535 waarderingen in 190 posts
    Alle bakken zijn zichtbaar in kwaliteit achteruitgegaan dit jaar. Geen enkele uitgezonderd. Ook de grootste en zwaarste Funke blokken. Reden: de wind. Echt vrijwel elk blok dat ik heb gezien, ook de Funke Fireball leek wel een kaliber kleiner. Lijkt me een beetje te toevallig dus ik hou het op de wind.

  12. #71
    VWC-Lid PPW's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2023
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    176
    Thanks
    216
    326 waarderingen in 70 posts
    Goede burst en spreiding, deze vorig jaar geschoten en was er zeer tevreden mee, voor aankomende jaarwisseling wederom besteld.

  13. #72
    VWC-Lid JanFireman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2023
    Berichten
    280
    Thanks
    60
    251 waarderingen in 78 posts
    Mooie bak die in het oog springt, weinig filmpjes van gemaakt. Nu te koop in het noorden.

Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •