Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Airforce 1

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Airforce 1

    Artikelnummer: VC538
    Artikelnaam: Airforce 1
    Bruto Gewicht: … gram
    Netto kruitgewicht: 14,55 gram
    Effectomschrijving: Spinners die met een groene staart de lucht in schieten. Box met 3 stuks.
    Effect specificatie: Spin to air with green lights
    Tijdsduur: … sec.
    Stijghoogte: … meter
    Kartoneenheid: 72/3
    Adviesprijs: € 4,99
    Winkelprijs: € 4,50
    O.a. te koop bij: Magnumvuurwerk.nl



    Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 9 September 2023, 11:29. Reden: Prijsupdate 2022

    #2
    Heeft iemand deze ooit eens vastgelegd?
    Werkt Aanstekelijk

    Comment


      #3
      Ik vind deze wat onhandig lopen.
      https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

      Comment


        #4
        Je moet ze ook niet aantrekken maar filmen
        Maar nu dat ik het terug lees is mijn formulering wellicht iets te onduidelijk.

        Heeft een van jullie ooit eens een video-opname gemaakt toen je de Airforce 1 van Magnum op een veilige afstand af stak? Ik vraag dit zodat ik kan beoordelen of de groene kleur, zoals omschreven in de omschrijving, goed en/of lang te zien is.
        Werkt Aanstekelijk

        Comment


          #5
          Als je gewoon zoekt naar 'Air Force One Vuurwerk' op YouTube dan zien ze er best goed uit ;). prima bak!

          Voor die paar euro zou ik ze gewoon aanschaffen Pietje.. Heb je iets om naar uit te kijken en als het echt troep is dan heeft het weinig gekost. De voorpret is soms al genoeg toch?

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Stuifie Bekijk bericht
            Als je gewoon zoekt naar 'Air Force One Vuurwerk' op YouTube dan zien ze er best goed uit ;). prima bak!

            Voor die paar euro zou ik ze gewoon aanschaffen Pietje.. Heb je iets om naar uit te kijken en als het echt troep is dan heeft het weinig gekost. De voorpret is soms al genoeg toch?
            Ze zijn reeds besteld. Ik ben bezig met een groen projectje en wilde weten of deze dan goed genoeg zijn. En of ik er meer wilde.
            Overigens als ik op YouTube “airforce one vuurwerk” zoek krijg ik alleen dat megablok van triplex te zien haha.
            Werkt Aanstekelijk

            Comment

            Working...
            X