Banner Broekhoff Vuurwerk - Vuurwerkexpert.nl
Pagina 17 van 23 EersteEerste ... 71516171819 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 255 van 337

Discussie: Ultimate City trip

  1. #241
    VWC-Lid Madmax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2017
    Berichten
    953
    Thanks
    1.622
    708 waarderingen in 371 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Works Bekijk bericht
    Moet ik het nou nog een keer zeggen. Ik heb geen betere foto maar de paarse doos staat onder de mainframe. Was de productieversie.
    Bijlage 62590
    Helemaal prima, dan ben ik heel erg blij dat ik deze fantastische bak gekocht heb.
    Het verschil met een eerder geposte film was behoorlijk groot. Ik vond het de mooiste box van de demo.
    I love Mines

  2. #242
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Ik heb de hype van dit product al vanaf het begin niet goed begrepen. Maar nu ik zelf in het echt dit assortiment aan het werk heb gezien in Holten, weet ik het zeker. Dit product is niks voor mij. Dat is misschien gedeeltelijk een kwestie van smaak (ik vind persoonlijk alle zes de cakes qua uitwerking erg op elkaar lijken aangezien ze erg snel gaan en voornamelijk uit goud, blink en kleur bestaan). Aan de andere kant denk ik ook dat het gewoon matige kwaliteit is. De burst is laf (geen kooi, oké, maar dat zie je er dan ook aan af), de boeketten zijn klein, en de prijs is echt niet mals voor een assortiment van 6 cakes. Ik word er echt niet warm van. Ik heb mijn hoop gevestigd op Wckd Heroes. Dat setje is omgerekend per schot bijna exact dezelfde prijs. Maar ziet er wat mij betreft beter uit qua uitwerking.
    Laten we lekker link gaan doen!

  3. Deze 3 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  4. #243
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 augustus 2013
    Berichten
    60
    Thanks
    3
    95 waarderingen in 36 posts

  5. #244
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2018
    Berichten
    1.092
    Thanks
    99
    1.043 waarderingen in 383 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uxenve Bekijk bericht
    Ik vind het lastig om de video van gizmo met een video van holten te vergelijken. Gizmo's filmpjes hebben altijd een wat doffere klank, daarnaast is de afstand en hoek compleet anders. We weten al jaren dat er bij demo's met andere inhoud wordt geschoten maar ik vind eerlijk gezegd dat dit moet gaan veranderen. Je hebt uiteindelijk als dealer ook jezelf ermee, je valt een jaar later door de mand en dat komt je naam niet ten goede. Ik heb maar een paar producten besteld waar nog geen straatfilm van is.
    Ja je kunt dan inderdaad beter de hele demofilm kijken om het af te zetten tegen andere producten.
    Hoe iets overkomt op film heeft echt veel te maken met afstand, camera, geluid, hoek, omgeving, licht, etc

    En ja ik vind het ook raar dat er nnog steeds zo veel met samples gewerkt wordt en daar vaak ook niet duidelijk over gecommuniseerd wordt maar ja 80% van de consumenten heeft tich niks door dus ja...

    Overigens, Holten is duidelijk over deno's en video of er wel of geen samples gebruijt zijn.
    Magnum communiceerd daar ook heel redelijk over. Commentaar was meer algemeen bedoeld.
    Daarnaast krijgen ze zelf ook vaak productie geleverd vanuit China die toch echt ff extra vol gestopt zijn als de fabrieken weten dat het voor demo is

  6. #245
    VWC-Lid Stoker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 februari 2017
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    222
    Thanks
    130
    344 waarderingen in 102 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Bekijk bericht
    Ja je kunt dan inderdaad beter de hele demofilm kijken om het af te zetten tegen andere producten.
    Hoe iets overkomt op film heeft echt veel te maken met afstand, camera, geluid, hoek, omgeving, licht, etc
    Mee eens, iedereen stelt zijn telefoon/camera net iets anders in waardoor beeld en geluid altijd net anders zijn. Lastig om een inschatting te maken dan, mee eens. Beste kun je er zelf onder staan.

    On-topic: Ik vond hem erg goed in Holten en ben daarom blij dat ik hem besteld heb. Ten opzichte van andere producten was hij ook goed.

    Onderstaand de hele demo, zodat je hem kunt vergelijken met andere producten. Deze set is te zien vanaf ongeveer 19:00. De producten die tijdens de demo geschoten zijn die een bovengemiddelde burst hadden waren de Kamuro en Sydney van Cialfir, en ook de Kingstown Hangover van Magnum knalde er lekker op. Dat zijn op dat gebied mooie referentieproducten!
    Groeten uit Enschede.

  7. #246
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Ik snap de hype ook niet zo voor deze set. De burst is gewoon te mager voor de prijs. Een prima set an sich, maar als je deze om 12u afsteekt gaat ie echt wel tegenvallen. Een goede 30mm bak ervoor of na en deze valt in het niet. Effecten zijn prima, ook zeker een mooie opbouw als je ze doorlont. Maar vindt geen topset.

    Op film was ik al niet overtuigd maar in Holten besloten dat deze er echt niet per bij hoeft. Al had Stefan hem voor een mooie prijs staan. Mijn broer vond hem daarin tegen fantastisch dus smaken verschillen.
    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  8. Deze gebruiker waardeert flutsjah voor het bericht:


  9. #247
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 september 2005
    Berichten
    561
    Thanks
    597
    379 waarderingen in 162 posts
    Prima cakes, wel duidelijk dat je in kevers qua bust als deze kooiloos geleverd wordt. Desalniettemin een prima assortiment maar niet echt een wooow factor, op de laatste cake na.

  10. #248
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    Zie dat deze voor €37,50 per cake wordt aangeboden bij een winkel in België...

  11. #249
    VWC-Lid Micks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2019
    Berichten
    957
    Thanks
    1.162
    759 waarderingen in 329 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
    Zie dat deze voor €37,50 per cake wordt aangeboden bij een winkel in België, dat beloofd niet veel goeds voor de prijzen straks...
    België profiteerde gewoon optimaal van faalhaas en co, ik bedoel de Nederlandse politieke onzinbesluiten. Als de markt in NL weer open gaat zullen ook zij weer concurerende prijzen moeten bieden.

  12. Deze gebruiker waardeert Micks voor het bericht:


  13. #250
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts

  14. Deze 3 gebruikers waarderen Richardus voor het bericht:


  15. #251
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 september 2005
    Berichten
    561
    Thanks
    597
    379 waarderingen in 162 posts
    Nou hij is toch gefilmd afgelopen oud en nieuw. Zoals ik al eerder aangaf was de burst aanzienlijk minder dan bijvoorbeeld de Magnum pyro insanity. Al met al wel een oké assortiment, zeker als je hem begin van de avond schiet.

  16. Deze 6 gebruikers waarderen bart voor het bericht:


  17. #252
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.289
    Thanks
    5.343
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Naar aanleiding van bovenstaande film helaas mn mening niet veranderd. Zeker een leuk assortiment maar helaas niet de "wauw" factor.. Het zou een assortiment moeten zijn in mijn ogen die ook gewoon dik moet zijn om 00.00 uur...
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  18. #253
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    De burst klinkt inderdaad minder dan op de demo vanuit Broekhoff / Magnum. Maar de effecten vind ik nog steeds behoorlijk uitgevoerd en indien in juiste volgorde afgestoken, zit het qua opbouw met tempo ook wel goed. Vind het een prima assortiment, voor ons wellicht in de vooravond, maar voor de consument geen verkeerde set voor 0:00.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  19. #254
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.690
    1.907 waarderingen in 812 posts
    De burst lijkt een stukje zachter ja maar ik vind de uitwerking echt wel mooi hoor. Voor een goede prijs zeker geen miskoop. En als je wat er dit jaar gevraag word voor doorsnee cakes in belgie…
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  20. #255
    VWC-Lid LompeBoer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2017
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    611
    Thanks
    22
    482 waarderingen in 195 posts
    benieuwd wat deze gaat doen na een jaartje extra in de bunker.

Pagina 17 van 23 EersteEerste ... 71516171819 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •