Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Caïro Crackling

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ook deze toper staat komende jaarwisseling in de straat

    Comment


      #32
      Hier is een filmpje van te vinden, betreft omlabeling.



      De absurde burst is er helaas uit maar blijft een prima product voor de aanbiedingsprijs, zelf haal ik em van het lijstje af want de wow factor is nu wel weg.
      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
        Hier is een filmpje van te vinden, betreft omlabeling.



        De absurde burst is er helaas uit maar blijft een prima product voor de aanbiedingsprijs, zelf haal ik em van het lijstje af want de wow factor is nu wel weg.
        De burst was juist lijp hard!
        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          #34
          Ik wacht de straat filmpjes af, misschien volgend jaar.
          Laatst aangepast door Sirens; 16 May 2021, 18:21.
          PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

          Comment


            #35
            Deze gisteren op de live stream gezien, hij blijft zo presteren als op de demo. Heerlijke crackling bak hoor!

            Comment


              #36
              --> Vuurwerkevents.nl <--

              Comment


                #37
                Poh, heel dik. Top tempo en snoeiharde burst.

                https://youtube.com/@Pyroblom

                Comment


                  #38
                  Beter dan de Venom Box??

                  Comment


                    #39
                    Zeer vergelijkbaar maar met een sneller tempo naar mijn mening.
                    https://youtube.com/@Pyroblom

                    Comment


                      #40
                      Bedankt! Krijg ineens het idee om hier een box van te maken (1 cake-2 cakes-2 cakes) met 2x Crackling Thunderstorm erachteraan Dat lijkt me toch wel erg dik Heeft deze een reservelont, weet iemand dat?
                      Laatst aangepast door KristianS; 2 September 2021, 11:08.

                      Comment


                        #41
                        Ontzettend gave cake dit inderdaad met een lekkere burst en ontzettend felle crackling. Zeker een kanshebber voor de collectie.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #42
                          Demo 2021:

                          Comment


                            #43


                            Na het filmpje van de 1,2'' Ultimate Chry was een maatje van mij erg benieuwd hoe de Cairo Crackling zou presteren en vroeg mij of ik deze samen met hem zou willen komen bewonderen (natuurlijk wou ik dat)!!

                            Ik kan vertellen dat hij de burstknallen vrij intens zijn! (Hard)! De spreiding kwam hier gelukkig niet tot aan de grond zoals bij het filmpje van de 1,2'' Ultimate Chry, waar wij bang voor waren dat deze op die manier mogelijk nog afgekeurd zou worden. De Cairo Carkling deed het erg goed qua hoogte! Deze ga ik volgend jaar sowieso bestellen, in meervoud wel te verstaan. Dit zou praktisch een legale versie van de Snowblind kunnen zijn of een hele goede vervanger voor de Rainbow Chry, mits 3 of 4x doorgelont.

                            Het filmpje is gemaakt met een Iphone 11 in 4K 60 FPS. De opnamekwaliteit is hier al erg goed te noemen, maar in het echt zijn de knallen nog veel intenser en harder

                            Comment


                              #44
                              Volgend jaar minimaal 1 karton, niet normaal wat een geweld

                              Comment


                                #45
                                Ontzettend gave cake zo te zien zeg. Gelijk opschrijven!
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X