Banner Broekhoff Vuurwerk - Magnumvuurwerk.nl
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 87
  1. #61
    VWC-Lid Gupje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 januari 2014
    Berichten
    1.083
    Thanks
    13
    1.268 waarderingen in 397 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
    Geloof mij; aan de camera ligt het niet. Waar het bij deze box om draait zijn de volle crackling chrysantium sterren in zowel de mines als boeketten die in vol goud uiteen spatten. De camera legt deze sterren meer dan goed vast in de mines want daar zitten ze duidelijk wel in verwerkt, maar in de boeketten zie ik deze meer niet terug.... duidelijk een ander soort crackling en aan de camera zal het niet liggen.

    Ik heb de film nog een paar bekeken en vergeleken met de sample en ben persoonlijk nog steeds teleurgesteld. Het is een leuke box, maar niet de “one of a kind” waar ik op gehoopt had. Ik zag dit echt als de Nederlandse Snowblind en dat is deze nu gewoon niet (de sample was dit wel). En zo moeilijk was het niet geweest lijkt mij gezien de goede sterren wel gewoon in de mines verwerkt zitten.

    Hij zal zeker indruk maken gezien die 30mm is, maar niet naar zijn potentie.
    De timing wanneer de chrysantium begint is wel sneller, dat ben ik wel met je eens. Op de demo zit daar een langere vertraging in.
    Klapchi

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    2 of 4 gram flash voor de burst maak ook enorm verschil. Op de demo vorig jaar zat er inderdaad meer tijd tussen burst en crackling maar voor zo iets 'rond' te houden heb je ook veel burst nodig. Bij de cairo crackling gaat denk ik het zelfde gelden als bij deze box. Het blijft nu eenmaal consu vuurwerk dus houd daar rekening mee bij je verwachtingen. Zoals met bijvoorbeeld evo of pangu de eerste jaren, tot het randje gaan is denk ik echt verleden tijd.

    Ik hoop dat er vanaf nu eens gewoon openlijk gediscussieerd mag worden over samples en mijn posts niet meer verwijderd worden als ik jullie hiervoor waarschuw.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

  3. Deze 3 gebruikers waarderen Sirens voor het bericht:


  4. #63
    VWC-Lid Komkommer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2017
    Berichten
    1.522
    Thanks
    1.213
    1.025 waarderingen in 556 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Zojuist een filmpje gevonden van de productie van de 1.2" Rainbow Chry. Vermoedelijk zijn dit de beelden van de besloten demo avond die onlangs plaats heeft gevonden.



    Wat een enorm verschil met de sample video, hij stond op de wensenlijst. Maar ik mis in de productie video enorm veel kleur sterren tov de sample (demo) video.
    Twijfel enorm

  5. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2009
    Berichten
    984
    Thanks
    857
    726 waarderingen in 337 posts
    Dat oogt inderdaad niet best.

  6. Deze gebruiker waardeert GMP voor het bericht:


  7. #65
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
    Wat een enorm verschil met de sample video, hij stond op de wensenlijst. Maar ik mis in de productie video enorm veel kleur sterren tov de sample (demo) video.
    Twijfel enorm
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GMP Bekijk bericht
    Dat oogt inderdaad niet best.
    Kijk eens op de vorige pagina? Daar stond deze video al, samen met ook mijn video van dezelfde avond. Daar reageren mensen juist positief...

    Daarnaast vergelijk je 2 totaal verschillende video's: de afstand is anders, er worden er 2 geschoten i.p.v. 1, enz.
    www.huismanvuurwerk.nl

  8. #66
    VWC-Lid Komkommer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2017
    Berichten
    1.522
    Thanks
    1.213
    1.025 waarderingen in 556 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Kijk eens op de vorige pagina? Daar stond deze video al, samen met ook mijn video van dezelfde avond. Daar reageren mensen juist positief...

    Daarnaast vergelijk je 2 totaal verschillende video's: de afstand is anders, er worden er 2 geschoten i.p.v. 1, enz.
    Ik heb de film van de vorige pagina,...
    En of een artikel nou met 2 of 1 geschoten is maakt niks uit, ze staan ver genoeg uit elkaar dat je ze apart kunt beoordelen.

    In de sample video zie je in de eerste cake zo’n 20 rode sterren p/sh, in de productie variant 4. Afstand maakt daarin ook niks uit..

  9. Deze 3 gebruikers waarderen Komkommer voor het bericht:


  10. #67
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.939
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht


    Wat een enorm verschil met de sample video, hij stond op de wensenlijst. Maar ik mis in de productie video enorm veel kleur sterren tov de sample (demo) video.
    Twijfel enorm
    Zag het ook al ja, van veel gekleurde sterren per boeket naar 4 of 5 stuks.
    Maar dat is het nadeel met China samples en productie...
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  11. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Ik zie dat ik een paar pagina's terug nog best enthousiast was over de productie versie. Veel factoren die een rol kunnen spelen en ik houd altijd een paar slagen om de arm bij het zien van samples. Ik ga er nooit vanuit dat productie hetzelfde is (behalve bij Funke). Mogelijk denken sommigen op basis van een sample een Snowblind met kleurtjes te krijgen. Was het maar zo...

    Ik vind de productieversie an sich een prima, zeker voor een erg scherpe prijs waar ik 'm nu voor zie. De kleuren vallen wel wat tegen. Blijven inderdaad maar een paar sterren over (terwijl dat ik bij Funke juist iets vind hebben, zo relatief is alles ook weer).
    Laatst gewijzigd door bonzo26; 3 april 2021 om 08:46

  12. Deze gebruiker waardeert bonzo26 voor het bericht:


  13. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    1.462
    Thanks
    196
    807 waarderingen in 374 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht


    Wat een enorm verschil met de sample video, hij stond op de wensenlijst. Maar ik mis in de productie video enorm veel kleur sterren tov de sample (demo) video.
    Twijfel enorm
    Oefff

  14. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2009
    Berichten
    984
    Thanks
    857
    726 waarderingen in 337 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Kijk eens op de vorige pagina? Daar stond deze video al, samen met ook mijn video van dezelfde avond. Daar reageren mensen juist positief...

    Daarnaast vergelijk je 2 totaal verschillende video's: de afstand is anders, er worden er 2 geschoten i.p.v. 1, enz.
    Kleur, felheid, grootte, dat kan allemaal vertekenen door afstand of camera.

    Maar wat hierboven ook al aangehaald wordt; het aantal gekleurde sterren, dat tovert een andere camera of afstand niet weg.

    Dat maakt een cake of box niet per definitie slecht, maar is wel terecht dat er dan aangegeven wordt dat hij ten opzichte van de originele film verhoudingsgewijs tegenvalt.

  15. #71
    VWC-Lid groningerpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 oktober 2014
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    857
    Thanks
    1.210
    422 waarderingen in 224 posts
    Nou ben ik dus benieuwd hoe wij de box mee krijgen. Op de film van MP of vuurwerkcrew. Ik ga deze box ook niet meer bestellen, tot er meer duidelijkheid is. Als die daadwerkelijk zo is als op t filmpje van MP dan mag je de doos met inhoud gewoon houden.. bah! Op t filmpje van masterbsc wist ik niet wat ik zag, toen was het een must have. Nu dus niet meer...
    Laatst gewijzigd door groningerpyro; 12 april 2021 om 12:14
    Brrrap, lekker knallen

  16. #72
    VWC-Lid Bizzle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 juli 2009
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.357
    Thanks
    146
    1.630 waarderingen in 579 posts
    78 euro gezien nu... niet gek voor welke 'versie' ook denk ik zo.

  17. Deze 2 gebruikers waarderen Bizzle voor het bericht:


  18. #73
    VWC-Lid Detective's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    111
    Thanks
    83
    63 waarderingen in 30 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
    78 euro gezien nu... niet gek voor welke 'versie' ook denk ik zo.
    Precies hoe ik er ook over denk. Dan maar wat "minder" kleur. Maar voor 78 eur hoor je mij niet klagen over deze crackling-rammer!

  19. #74
    VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 juli 2012
    Berichten
    1.099
    Thanks
    1.797
    1.269 waarderingen in 442 posts

    08:27

    Ik denk dat ik op de vorige pagina er genoeg over heb gezegd, maar vind hem in vergelijking met de sample één en al drama. De eerste cake lijkt nog ergens op, maar daarna...

    (Vind de Tycoon die daarvoor wordt geschoten echt geweldig! Maar dat is weer off topic hier).
    Laatst gewijzigd door BurstDuo; 29 augustus 2021 om 13:26

  20. Deze gebruiker waardeert BurstDuo voor het bericht:


  21. #75
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    Jammer inderdaad, crackling ook helemaal niet vol op bovenstaande video. Ik laat hem ook staan.

    De sylverster mainframe in bovenstaande film is wel weer geweldig ....
    https://youtube.com/@Pyroblom

  22. Deze gebruiker waardeert RaideR voor het bericht:


Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •