Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2" R.T.C. (Rotterdam Terror Corps) [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vind hem wel aardig en zeker een meepakker. Mine vind ik vet en boeket dikke prima.

    Comment


      Singleshot is opzich prima, goede mine en heerlijk lanceringsgeluid, effect is prima, maar niet meer dan dat. Meer een aanvulling op de mine dan echt hoofdeffect voor mij. Leuk om er wat van te stoken, maar geen grote aantallen.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Kwam zojuist nog een straatfilm tegen. Hierin zijn de Funke Kometenbomben 2, Luypaers Ball Pyton, Crown 2'' Big chill, Evolution Eccentric Shots en volgens mij ook de Airbomb van Vuurwerkmania te zien. Tussendoor komt ook een paar keer de 2" R.T.C. voorbij: 0:28 min en op 1:07 min.

        Afgewisseld door verschillende F3 en F2 single shots, waarbij het verschil in burst goed waarneembaar is. Desalniettemin lijkt me dit toch een erg leuk item en ben vooral benieuwd hoe indrukwekkend de mine is, als je er in de straat met je neus bovenop staat.

        Beelden zijn van GPFfireworks:
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Ik zie dit ook gewoon meer als mine, waar die ook onder valt natuurlijk. De boeketten er boven zijn een aandeel in het geheel maar mij gaat het meer om de mine zelf. Ze zijn zo te zien ook niet te vergelijken met een F3 singleshot ondanks de meerdere boeketten tegelijk.

          Ik had eigenlijk ook liever puur een mine en dat daar iets meer in gestopt zou worden. Gewoon een paar tubes tegelijk van dit heerlijke goud

          Comment


            Tsja, ik zie nog steeds niet de meerwaarde van deze in t.o.v. de Mega Mine (die ik een beauty vind). Maar goed zolang het maar verkocht wordt is het goed.
            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

            Comment


              Ik kwam zojuist nog een 'straat' filmpje tegen van de 2" R.T.C. Toch wel erg benieuwd hoe de live ervaring bij dit product is. Het zal het uiteraard niet halen bij de F3 single shots, maar toch wel benieuwd hoeveel indruk dit zal maken. In ieder geval credits voor Broekhoff/Magnum dat zij als één van de weinige met een groter kaliber mijn op de markt komen.

              Met dank voor de beelden aan het kanaal: Single-Shots (RMcarphotography).

              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Ziet er op zich prima uit al missen we natuurlijk de echte burst he

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
                  Ik kwam zojuist nog een 'straat' filmpje tegen van de 2" R.T.C. Toch wel erg benieuwd hoe de live ervaring bij dit product is. Het zal het uiteraard niet halen bij de F3 single shots, maar toch wel benieuwd hoeveel indruk dit zal maken. In ieder geval credits voor Broekhoff/Magnum dat zij als één van de weinige met een groter kaliber mijn op de markt komen.

                  Met dank voor de beelden aan het kanaal: Single-Shots (RMcarphotography).

                  Tnx voor het delen. Zo te zien staat hij half onder een boom of struiken te filmen? Ik zie maar 2/3e van het effect in de lucht aan de bovenkant van het scherm. Ik heb 'm nu een paar keer live mogen zien en vind het ook een prima alternatief voor de F3 single shots. Natuurlijk, hij haalt het niet helemaal bij die absolute toppers maar indruk maakt 'ie zeker.
                  www.huismanvuurwerk.nl

                  Comment


                    Ziet er prima uit, haalt het uiteraard niet bij een echte 2" knal maar zeker prima.

                    @gizmo75, ze staan nog wel voor de boom zo te zien dus het is wel 'volledig' in beeld:

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	rtc boom.PNG
Vertoningen:1
Grootte:790,4 KB
ID:	1586284
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
                      Ziet er prima uit, haalt het uiteraard niet bij een echte 2" knal maar zeker prima.

                      @gizmo75, ze staan nog wel voor de boom zo te zien dus het is wel 'volledig' in beeld:
                      Op de grond wel maar ze lopen tijdens het afsteken duidelijk een stuk achteruit waardoor een boom uiteindelijk het beeld voor een deel belemmerd. Ff in de video op 0.17/0.18min. kijken dan zie je bovenaan het scherm dat een gedeelte van het effect wegvalt achter een bladerdek. Maakt niet uit, maar het is dus net niet helemaal in beeld waardoor het effect nog net ff wat groter is dan in deze video is te zien.
                      www.huismanvuurwerk.nl

                      Comment


                        Comment


                          Kwam zojuist nog een straatfilmpje tegen. Afgaande op de film iets minder overweldigend dan de F3 single shots, maar absoluut een mooi alternatief. Vind de mine erg goed overkomen en dit lijkt mij dan ook erg mooi spul voor tussendoor.

                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Zie ze nu voorbij komen voor €5,80 per stuk. Beetje te doen voor dat geld? Ben stiekem wel benieuwd namelijk hoe ze in de straat zijn!

                            Comment


                              Heb er 8 besteld omdat ik ze voor een zeer scherpe prijs tegenkwam, maar ben er nog niet echt enthousiast over na het zien van de straatfilmpjes. Uitwerking lijkt een beetje matig slapjes en zoals vele zeggen een slechte burst.

                              Maar goed, we gaan het zien.

                              Comment


                                Ziet er op film echt heel slecht uit zeg. Ook maar max 1gr burst, gaat mn voorkeur toch uit naar een ar once cake.
                                Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                                Comment

                                Working...
                                X