Banner Vuurwerkmania - Vuurwerkmania.nl
Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3111213
Weergegeven resultaten: 181 t/m 186 van 186
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Thanks
    3.093
    Thanked 5.697 Times in 2.417 Posts
    Afbeeldingen
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Ja behoorlijk irritant he, als iedereen continu zn bestelling wil annuleren omdat er 'eerlijke' product filmpjes naar buiten komen.
    Dat is reclame en marketing waar elk reclameblok, krant, folder, enz. dagelijks vol mee staat. Er zijn zelfs hele zenders die daar hun business van hebben gemaakt "Oh Mike, het werkt ťcht!!". Overigens denk ik dat wij vrij realistische klanten hebben want cancellen wordt er bij ons zelden gedaan dus nee annuleren vind ik niet irritant. Moet vooral heel vaak hard lachen als ik dan terug denk aan demo's en filmpjes van de Immortal Gold, Transbomber, Hard Style Box, enz. waarvan velen op voorhand zeiden dat het allemaal ruk zou zijn en achteraf hebben bijna al die producten vele awards gewonnen...

Maar goed, ik zal proberen mijn frustratie op te bergen. Met Oud & Nieuw staat deze bak hier ook en dan kan ik er zelf ook echt over oordelen!
    [I]Ben gek op de nieuwe producten! Check mijn kanaal: http://www.youtube.com/TheGizmo75[/I]

VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Thanks
    3.190
    Thanked 2.994 Times in 1.161 Posts
    Zoals ik al zei, er zijn meer artikelen waar bij het China filmpje er beter uit ziet.
    Dat is gewoon logisch. Ik weet dat vuurwerk handwerk is, er dus fouten gemaakt worden, Chinezen er liever wat minder in doen, enzovoorts. Punt is wel dat er nu een mogelijkheid is om een eerlijk filmpje te laten zien, dus dan vind ik dat het wel zo netjes is om dat filmpje er in te zetten. Niks geks aan lijkt mij?

De reden dat ik hier er zo op zit, is omdat Mania gewoon op de demo in Nederland heeft proberen te verhullen dat het product veel slechter presteert dan voorgaande batch. Iedereen snapt dat hij minder is dan vorig jaar, ik ook. Alleen wees er dan eerlijk over, en probeer dat niet te verhullen. Gelukkig heeft de demo van RŲder het nu gewoon goed duidelijk gemaakt.
    Ook bekend als Pyrozfears!

3. The Following User Says Thank You to RandomDaniel For This Useful Post:

VWC-Lid Vuurwerkplace's schermafbeelding
    Thanks
    251
    Aii wat een tegenvaller zeg... Was er al een beetje bang voor.

VWC-Lid
    Thanks
    18
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht

Volgens mij is mijn idee over de Geisterblitz aardig bevestigd.
    VuurwerkMania, gezien de 2020 versie is geschoten op de demo van RŲder Feuerwerk doen jullie er goed aan om het misleidende China filmpje te verwijderen, en er voor te zorgen dat er een filmpje van de Geisterblitz op de RŲder demo op de site komt te staan. Check maar eens het filmpje wat jullie nu op de site hebben staan, en het verschil. Natuurlijk verschillen alle producten met de China-sample op video, alleen hier is het verschil dusdanig groot, en is het van dusdanig belang dat er eerlijke informatie wordt verstrekt, dat het mooi zou zijn als het filmpje wordt vervangen.

Wat een pruttelbak zeg, erg blij dat ik deze overgeslagen heb.

VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Thanks
    1.117
    Thanked 3.209 Times in 1.274 Posts
    Tja dit ging met de Junior Jack van Katan net zo in 2014. Toen een karton ploffers gekocht.

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn.........

Wel een beetje naÔef om te denken dat de 2020 versie net zo zou zijn als de 2019.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

7. The Following 2 Users Say Thank You to Reverser For This Useful Post:

VWC-Lid Sirens's schermafbeelding
    Thanks
    1.412
    Thanked 1.014 Times in 575 Posts
    Afbeeldingen
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Oke, ik heb direct contact gezocht en de volgende reactie terug gekregen van Vuurwerkmania:

"De officiŽle productvideo is afgelopen zomer in China gemaakt van de productievariant. Van de versie van afgelopen jaar was namelijk geen officiŽle productvideo voor handen. De versie die gisteravond op de demo is geschoten, is dezelfde als die in de video. Het item is al binnen en wat gisteravond is geschoten, is productie. En wordt al massaal ingekocht."

Dit betreft dus een officiŽle reactie van Vuurwerkmania zelf.

Dat zei men na de mania demo, complete misleiding.

Nu zal de vraag komen, mag ik mijn aankoop annuleren? Ja dat mag.

Wat kan ik doen bij misleidende verkoop?

Kloppen de beloftes van een verkoper niet? Staat er iets in een aanbieding dat niet waar is? Of was een website zo onduidelijk dat u iets kocht dat u niet wilde? Dan bent u misleid. Bij misleidende verkoop kunt u de aankoop ongedaan maken.

https://www.consuwijzer.nl/misleiden...at-kan-ik-doen
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

9. The Following User Says Thank You to Sirens For This Useful Post:

Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3111213

Regels voor berichten