Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunderking Turbo Edition

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Thunderking Turbo Edition

    Artikelnummer: 78
    Artikelnaam: THUNDERKING TURBO EDITION
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht:...
    Aantal Schoten: ...
    Effectomschrijving: 6 mega Thunderkings met XXL effecten! (Telt niet mee voor gratis vuurwerk)
    Tube diameter: ...
    Kartoninhoud: 24/6
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: €5,99
    Voorverkoopprijs: €4,99
    O.a. te koop bij: Rubro.nl



    Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Erg benieuwd

    Comment


      #3
      Ben toch wel benieuwd naar deze, voor die prijs toch wel een mee pakker denk ik.

      Comment


        #4
        En hoe moet ik deze plaatsen, zijn dit dan mines ? Dacht dat de singelshots verboden waren/werden ...

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
          En hoe moet ik deze plaatsen, zijn dit dan mines ? Dacht dat de singelshots verboden waren/werden ...
          Je geeft al antwoord op je eigen vraag. Inderdaad mines dan.
          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Nou wil ik niet zeiken hoor... en ik snap echt wel dat we blij moeten zijn dat importeurs zo creatief zijn. Maar... een artikel als dit maakt het verbod op singleshots toch compleet zinloos?

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                Nou wil ik niet zeiken hoor... en ik snap echt wel dat we blij moeten zijn dat importeurs zo creatief zijn. Maar... een artikel als dit maakt het verbod op singleshots toch compleet zinloos?
                Klopt. Dit is gewoon creatief om gaan met regels door importeurs. Dit zal dr ook wel weer uitgaan. Afzetmarkt onder jongeren is gewoon te groot denk ik om dit soort artikelen niet door te ontwikkelen door importeurs

                Comment


                  #9
                  Knal lijkt logischerwijs wel iets zachter dan een singleshot maar daar lig ik niet wakker van.

                  Ik geef de importeurs groot gelijk dat ze de mazen van de wet op zoeken. Jaar op jaar wordt er door de vuurwerk branche en liefhebbers ingeleverd, babypijlen, romeinsekaarsen, afsteektijden, vuurpijlen, rotjes... En zonder het gewenste effect. De politiek is achteraf ook niet dapper genoeg om toe te geven dat hun plan heeft gefaald en de maatregel terug te draaien. Als ik op mijn werk een aanpassing doe in de webshop welke niet werkt dan draai ik het toch ook terug?

                  Hoe dan ook we leveren alleen maar in, dus laat de importeurs met hun creativiteit er dan maar het beste van maken!
                  Vuurwerk is vuurwerk

                  Comment


                    #10
                    Heb wel het vermoeden dat zulk soort vuurwerk het niet lang gaat volhouden... Mazen in de wet leiden wel tot potentiële reparatiewetgeving. Het zijn de raddraaiers die het verpesten en de echte liefhebbers moeten op de echte blaren zitten. Uiteraard begrijp ik dat vuurwerk op andere manieren ook tot 'last' kan leiden. Bijvoorbeeld bij huisdieren. Ik heb zelf geen huisdieren die last hebben van vuurwerk, maar ik weet wel dat er medicijnen zijn waardoor huisdieren kalm worden. Heb mij daar verder niet in verdiept. Het vuurwerkbesluit wordt telkens aangescherpt naar aanleiding van berichtgeving uit de media waar hulp- en dienstverleners en ook de gewone burger slachtoffer zijn van misbruik van vuurwerk... Dus pak a.u.b. het probleem bij de kern aan en niet door allerlei vuurwerk te verbieden.

                    Wellicht een idee om de bulk-packs aan banden te leggen? Je kon 100 'thunderkings' voor een euro of 20 kopen. Misschien helpt het als we uitsluitend 'premium' thunderkings gaan verkopen om zo de verhouding in aantal en prijs te vergroten. Geen idee of het zou werken, maar lijkt mij het proberen waard? Ik denk namelijk dat vooral gestunt wordt met de cheap thunderkings. Ik weet het niet... Het zou onderzocht moeten worden.

                    Hoe je het wendt of keert, als je echt kwaadwillend bent dan kun je met elk soort vuurwerk iemand tot 'last' zijn. Met de jaren mee wordt hier en daar de vuurwerktraditie ontmanteld. Helaas. Ik bedoel kom op... rotjes verbieden?!

                    Comment


                      #11
                      Het is inderdaad dat die prijs meespeelt, maar daarbij heeft concurrentie daar weer een rol in gespeeld.
                      Ik zou liever zien dat er goedkope knalcakes op de markt komen. 1 losse unit is te duur voor jongeren om mee te stunten, maar je hebt wel hetzelfde aantal knallen voor hetzelfde geld.
                      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                        Het is inderdaad dat die prijs meespeelt, maar daarbij heeft concurrentie daar weer een rol in gespeeld.
                        Ik zou liever zien dat er goedkope knalcakes op de markt komen. 1 losse unit is te duur voor jongeren om mee te stunten, maar je hebt wel hetzelfde aantal knallen voor hetzelfde geld.
                        Eens, ben benieuwd hoe het dit jaar gaat uitpakken.

                        Comment


                          #13
                          Qua formaat zijn ze behoorlijk dik, maar ik heb ze nog niet afgestoken.

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20230103_143420.jpg
Vertoningen:1
Grootte:172,0 KB
ID:	1597349
                          https://store.steampowered.com/curator/43922535

                          Comment


                            #14


                            Pas langsgeweest bij VuurwerkPap, die hebben nog een hele voorraad. Deze zijn verder uitloop.
                            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                            Comment


                              #15
                              En klappen ze nog behoorlijk heb ze zelf nooit gehad nl

                              Comment

                              Working...
                              X