Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Riesenknaller

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Bij deze mijn straatfilmpje, helaas ging de compound al uit na de eerste van de 4 cakes. Ik ga nog zoeken naar het 2e deel van het filmpje. wel een aanrader qua effecten voor dat geld. Bij vuurwerkstaffel nu al te bestellen voor 55 euro zag ik. Ik heb er 75 voor betaald. ook niet verkeerd.

    Comment


      #17
      Bij deze deel 2 van de compound, opnieuw aan moeten steken omdat hij was uitgegaan, niet verkeerd voor 55 euro al zeg ik het zelf.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
        Op film een hele leuke bak. Maar 15 gram per schot in 20mm tubes, terwijl er aan de meeste schoten geen mine is toegevoegd? Dat lijkt me wat sterk. Ik wacht de straatvideo's wel even af.

        Zie mijn video laatste post

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Tatanka Bekijk bericht
          Ondanks goed uitgevoerde 20 mm boeketjes is 75 euro gewoon te prijzig. Richting het einde worden de salvo's leuk. In dit soort compounds moet daarop het tempo ook liggen.

          in de voorverkoop maar 55 euro

          Comment


            #20


            2x riesenknaller
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht


              2x riesenknaller
              Het kan aan de geluidsopname liggen, maar de burst is niet zo bijzonder op het filmpje

              Comment


                #22
                Burst was ook niet heel bijzonder.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  Hebben de mensen die deze hebben afgestoken niet even op de doos gekeken hoeveel NEM er nu daadwerkelijk in zat?
                  Vier veilig, vier legaal!

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door MichelAngelo Bekijk bericht
                    Hebben de mensen die deze hebben afgestoken niet even op de doos gekeken hoeveel NEM er nu daadwerkelijk in zat?
                    Nee gewoon de fik erin. IK kijk nooit naar labels. Zonde van de moeite en het geld. Gaat mij om de inhoud.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
                      Nee gewoon de fik erin. IK kijk nooit naar labels. Zonde van de moeite en het geld. Gaat mij om de inhoud.
                      NEM is toch ook de inhoud ;)

                      Comment


                        #26
                        Denk dat je voor die 55-75 euro beter een riptide van wolff kan scoren als ik de beelden zo zien.

                        Comment


                          #27
                          Had deze op de eerste verkoopdag voor 60,- meegekregen bij mijn dealer

                          Comment


                            #28
                            Heb voor je gekeken: 2000 NEM

                            Comment


                              #29
                              2000 gram NEM als je dit vergelijkt met de total display 400 (1915 gram NEM ) zou je spontaan gaan huilen
                              zou Rubro zich niet afvragen wat er mis gaat.....

                              Comment


                                #30
                                kan 136 shots 20mm UBERHAUPT 2kg kruit zijn? Ik dacht dat je voor 20mm maar iets van 10 gram erin kan doen zonder mine, dus volgens mij hebben ze het heel erg naarboven afgerond

                                Comment

                                Working...
                                X