Banner Vuurwerkvisie - VuurwerkTotaal.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 33
    VWC-Lid ATF's schermafbeelding
    Thanks
    364
    Top 2000 aan hele dag en bij elk knalletje uit het raam kijken vanaf de bank. Avond lekker eten in mijn uppie en dan rond 18.00 afspreken met vrienden en dan stoken, ouwehoeren en drankje en lekkere hapjes. Rond 20.30 naar binnen en dan rustig drinken bij een maat en bbq hapjes naar binnen werken. Enkele keer nog naar buiten om wat te stoken. Na 0.00 naar buiten en dan rond 01.30 naar mn nest

VWC-Lid vegetto's schermafbeelding
    Thanks
    983
    Oud en nieuw is een dag om naar uit te kijken en naar toe te leven.
    Eind van de ochtend beslag maken voor de oliebollen. Dan lekker bakken in de schuur en vrienden komen aanwaaien. Biertje, vuurkorf en muziekje erbij. Kinderen die al vuurwerk afsteken en zelf ook natuurlijk.
    Als het donker word gaat de vuurkorf naar de voorkant. Staantafels en de boombox ook. En dan staan we daar de rest van de avonden nacht. Lekker ouwe hoeren muziekje en biertje erbij en lekker af en toe afsteken en dan om 00:00 lekker los gaan. En dan nog een paar afzakkertjes en naar bed.
    Ik zeg ik hou ervan een top dag/avond/nacht
    The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

Administrator R@lph's schermafbeelding
    Thanks
    4.438
    Thanked 2.889 Times in 1.163 Posts
    Gezelligheid hoort er zeker bij.

- Even de buurt rond en kijken bij het carbid schieten. Heerlijk wat een dreunen.
    - Top2000.
    - Terug denken aan vroeger als je kinderen met een stoffen schoudertasje met vuurwerk door de straat ziet slenteren.
    - Vuurkorfje.
    - De hele dag lekker eten. Spareribs, soep, oliebollen, appelflappen, frituurhapjes, salades etc

Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

4. The Following 4 Users Say Thank You to [email protected] For This Useful Post:

Super Moderator titanium's schermafbeelding
    Thanks
    1.576
    Thanked 2.284 Times in 793 Posts
    Vanaf mijn 17e ben ik op 3 jaar na elk jaar met dezelfde vriendengroep geweest. Inmiddels hebben we allemaal een eigen huis en sommige zijn ook al ouders maar dat mag de pret niet drukken. Daar waar het vroeger van 9:30 tot 02:00 buiten stoken was voor de jongens (op een incidentele kop soep en een broodje binnen na) is het nu overdag de hele dag buiten staan met carbid en voor de meesten een biertje..of 2. Ik ben samen met 1 vriend nog de enige die wat afsteekt de rest legt alleen geld in voor een mooie show en tussendoor. Mede hierdoor ben ik zelf wel meer in fases gaan stoken. ff een uur rammen dan weer even bij de kerels staan of wanneer iedereen binnen zit toch maar even naar binnen. Helemaal alleen uren stoken terwijl de rest binnen zit vind ik ook niet heel erg leuk. Ik steek nog steeds genoeg af maar de sfeer is anders geworden niet perce slechter, wel heel anders.

6. The Following User Says Thank You to titanium For This Useful Post:

VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Thanks
    1.583
    Thanked 1.353 Times in 404 Posts
    Hier heb ik er gewoon voor gezorgd dat de groep buiten staat, vorig jaar partytent geregeld met heaters en sta-tafels. Buurvrouw zorgde voor hapjes, oliebollen gemaakt en de rest namen ze zelf mee. Ik zorgde voor vuurwerk tussen 18:00 - 02:00 en hun stonden er gezellig bij te ouwehoeren. Prima combinatie vond ik zelf! Het jaar ervoor wat minder vuurwerk en afgewisseld met buiten staan stoken met paar man, en dan weer even binnen erbij. Dit jaar wordt het wss een klein groepje gezien de maatregelen, en anders probeer ik weer hetzelfde te doen als vorig jaar. Gaat wel echt volledig om het vuurwerk, het oud&nieuw feest zelf vind ik meestal wat tegenvallen en niet bijzonderder dan anders dus ik ga lekker stoken. Samen met mijn broer, die net zo knettergek is als ik op het vuurwerk.
    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

8. The Following User Says Thank You to flutsjah For This Useful Post:

VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Thanks
    2.154
    Thanked 2.393 Times in 1.259 Posts
    Dit jaar zal het denk ik toch anders worden, als ik zo de nieuwe regels bekijk is de kans zeker aanwezig dat er niet meer dan 3 gasten mogen zijn.

VWC-Lid Pyromun's schermafbeelding
    Thanks
    493
    Aangezien het hier een nieuwbouwwijk is nog niet heel veel ervaring in de buurt. Maar de jaren die we hier met de jaarwisseling hebben gehad leeft de buurt praktisch de hele dag buiten. Afgelopen jaarwisseling stonden de eerste vuurkorven al vroeg in de middag aan en gingen de eerste biertjes al rond. Soms gaan er wat buren even naar binnen, maar er is altijd wel wat op straat te beleven. En dat ging afgelopen jaarwisseling door totdat een buurman en ik als enige overbleven bij de vuurkorf en wij het om half 5 ook wel tijd vonden om naar bed te gaan.

Aankomend jaar zal het wellicht anders zijn i.v.m. corona doordat je wellicht beperkt mensen kunt uitnodigen en rekening moet houden met afstanden. Maar ook dan gok ik dat we het grootste deel van de dag wel op straat leven. En uiteraard gaat het vuurwerk niet ontbreken, zonder vuurwerk geen o&n.

Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Thanks
    14.322
    Thanked 5.471 Times in 2.306 Posts
    Wat kijk ik toch weer uit naar die ''oudjaarsdagsfeer'', heerlijk, overal mensen op straat, carbid wat je overal hoort, muziek uit alle straten, heerlijk! Ik heb er zo'n zin in!

VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Thanks
    6.963
    Thanked 3.792 Times in 1.564 Posts
    Als het aan Groenlinks en PvdD ligt, is er geen gezelligheid meer tijdens de jaarwisseling.
    December Will Be Magic Again!!

VWC-Lid Galaxis's schermafbeelding
    Thanks
    22
    Ik zit de hele dag voor het raam naar buiten te kijken of het niet mistig gaat worden.

VWC-Lid
    Thanks
    47
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
    Als het aan Groenlinks en PvdD ligt, is er geen gezelligheid meer tijdens de jaarwisseling.
    Tijd dat er een verbod komt op linkse partijen.

15. The Following User Says Thank You to Svenno20 For This Useful Post:

VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Thanks
    1.168
    Thanked 3.305 Times in 1.307 Posts
    Word een somber jaar denk ik.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

VWC-Lid
    Thanks
    328
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
    zouden die lui nou nooit eens moe worden van hunzelf?
    elk jaar weer hetzelfde gezeik.......de motie in de zorg voor meer geld stemmen ze tegen maar wel lopen iepen dat ze het al zo druk hebben in de zorg dus ze zeggen eigenlijk tegen de zorg....NIET ZEIKEN GEWOON DOORWERKEN maar we ontzien jullie wel met de jaarwisseling......huichelaars zijn het

18. The Following 2 Users Say Thank You to Bizzy1 For This Useful Post:

Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Thanks
    30.868
    Thanked 14.895 Times in 6.951 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Wat kijk ik toch weer uit naar die ''oudjaarsdagsfeer'', heerlijk, overal mensen op straat, carbid wat je overal hoort, muziek uit alle straten, heerlijk! Ik heb er zo'n zin in!
    Precies dat ja, de mensen op straat, vuurtje erbij, partytent op en overal muziek vandaan. Wat een sfeer heeft die dag, ongekend.

VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Thanks
    1.972
    Het rondje wat ik al jaren fiets om alle folders op te halen ( 5 winkels ). Bij alle winkeliers ff een praatje maken zorgt dat de sfeer er dik in komt Gelijk Cat 1 mee en stoken tussendoor!
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten