Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 54
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts

    Waar leef jij het meest naar toe?

    Waar leef jij het meest naar toe? Zijn het de demo's, is het de feestmaand december, de opening van de kerstmarkten of toch de spanning voor de dag der dagen of puur het afsteken van het vuurwerk zelf?

    Deel het hier met ons.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    De hele afhaaldagen en de dag zelf, inclusief de dagen er na eigenlijk, omdat er op een familie bijeenkomst dan toch nog wat de lucht in gaat (kan zonder overlast te veroorzaken op die plek).
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  4. #3
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Leef het meest toe naar 6 december. Tot die tijd heb je dan al supertoffe dingen zoals de demo's, maar op dat moment komt bij ons de boom in huis en dat maakt het voor mij echt de mooiste tijd van het jaar.
    Sinterklaas is leuk voor de kids, maar ik zwaai hem met plezier uit en dan gaat alles in de kerst stand in huis, heerlijk! Vorig jaar heel veel extra accessoires gekocht voor in huis qua aankleding, echt een heerlijke sfeer die weken. Flink de kriebels dan, Kerstfeesten waar je van hoort, alles in het teken van de feestdagen. En één van de belangrijkste dingen; het forum is dan op z'n gezelligst met de demoperiode, kruitstress en tal van prijsvragen en winacties, prachtig!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  5. Deze 2 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:


  6. #4
    VWC-Lid bruijntjeluc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2008
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    991
    Thanks
    1.826
    903 waarderingen in 392 posts
    Ik leeft eerst toe naar eind november. als we de kerstbomen voor de verkoop gaan halen en alles weer gaan opbouwen en de verkoop begint. En ik kijk uit naar de verkoopdagen voor het vuurwerk. Vorig jaar bij Valk vuurwerk begonnen met verkoop en dat is me heel goed bevallen.
    Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

  7. Deze gebruiker waardeert bruijntjeluc voor het bericht:


  8. #5
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.207
    Thanks
    19.566
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Waar ik het meeste naar uitkijk is die magische decembersfeer. Zoals Mike aangeeft, de maanden ervoor staan in het teken van het toeleven naar, met her en der wat versiersels rondom winkels, webshops die zich gaan richten op de kerst, de eerste winkeliersdemo's. Maar zodra die decembermaand aanbreekt, dan slaat de sfeer gelijk om richting fulltime kerst. Vooral na 6 december, de sint gaat het land uit, de jingles op radio en tv gaan naar kerststand, kerstreclame's verschijnen op de media. Dát is voor mij de echte sfeer. Een kerstmuts op het RTL4 logo, een kerstjingle op Skyradio.

    Verder kijk ik uit naar de gemoedelijke sfeer rondom de feestmaand. Alles en iedereen lijkt elkaar net wat meer te begroeten, wat meer tijd met elkaar door te willen brengen. De bijbehorende evenementen rond die tijd, het WK Darts. Als het grootste dartsevenement van het jaar weer is begonnen ben ik écht niet meer te houden.

    Heb ik er zin in? Oh jazeker!!!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. Deze 2 gebruikers waarderen Djaimy voor het bericht:


  10. #6
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Voor mij is de hele herfst een periode waar ik na toe leef. Want laten we wel wezen, zodra het september is begint de hele boel. Eerst heb je dat dit forum opent (vroeger was het AVP), dus voor mij is daarmee het seizoen officieel begonnen. Vervolgens heb je op 11 september me verjaardag, dit jaar extra leuk omdat de vuurwerkmania demo is, dus 2 dingen om na toe te leven op 1 dag. Daarna, de herfst, bedoel, het IS het mooiste seizoen voor de natuurfotograaf. Daarna, langzaam aan komen winkels online, komen er meer showtjes/demo's, waar ik natuurlijk ook naar uitleef. Vervolgens de intocht van Sinterklaas, die al dan niet beperkt, toch doorgaat in Gouda dit jaar. De kerstmuziek en foute uur (top 500 enzo) op de radio. De feestdagen zelf. Het kopen en ophalen van het vuurwerk. En dan de dag der dagen zelf. Deze hele seizoen voor mij is gewoon iets waar ik na toe leef, elk jaar weer. ALLES word vuurwerk gerelateerd in mijn hoofd.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  11. #7
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.634
    Thanks
    1.547
    6.991 waarderingen in 2.471 posts
    Ik kijk erg na uit na de eerste vuurwerk blaadjes daarna na kerst (kleine is net 2 geworden dus ik ben benieuwd of hij ook wat van sinterklaas vind) en dan het moment dat ik mijn grootste hobby mag uitvoeren!
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

  12. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Berichten
    1.498
    Thanks
    2.601
    1.093 waarderingen in 396 posts
    Vuurwerk ophalen met mijn zoontje van 3,5. Vorig jaar had ie nog niet zo in de gaten waar papa mee bezig was.

  13. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Ik kijk eerst naar uit dat de webshops weer open gaan daaran kijk naar half november dan komen de kerst spullen van zolder daar kijk ik nu als eerst naar uit en dan komen de folders en leuke showroom bezoek en daaran kijk uit naar vuurwerk ophalen

  14. #10
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Leef niet zo zeer naar iets toe, ik probeer voornamelijk te genieten van het moment. Het seizoen en de countdown zijn net geopend, dat is iets waar ik altijd enomr naar uitkijk. Nu moeten we gewoon genieten van het moment zelf, hier leef je een heel jaar naar uit. Producten bekend, demo's, countdown, vroeger donker, kouder, pepernoten enz enz.

    Maar als ik iets moet noemen is het de afhaal dagen, niets zoveel sfeer als dat.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. #11
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Dit wordt/is gewoon een heel gek jaar door het hele COVID-19. Want laten we wel wezen, dit heeft een grote impact op de samenleving. Leefde ik voorheen helemaal toe naar de eerste demo's en de eerste koude dagen weer...nu moet je maar afwachten welke demo's er nog door gaan en of de winkels uberhaupt wel demo's mogen geven. Want ik denk persoonlijk niet dat we dit jaar al van de COVID af zullen zijn.

    Wel wordt de jaarwisseling dan een mooi moment om hiervan afscheid te nemen

  16. #12
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Toch ook wel het moment dat categorie f1 in de winkels ligt, dan 'mag' het voor mijn gevoel ook weer en kan ik toch weer extra genieten van tussendoor een fonteintje enzo. Daarbij komt dat rond die periode van begin december de kerstsfeer er lekker inzit, laatste winkels opengaan en het echt aftellen wordt. Heerlijk! Dan is het eigenlijk alleen nog maar genieten naar het afhalen toe en dé dag.
    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  17. #13
    VWC-Lid Knalka's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 april 2020
    Berichten
    484
    Thanks
    675
    672 waarderingen in 215 posts
    Wanneer de hele collectie uitgestald in de woonkamer staat en daarna de eerste grote box die de lucht in gaat.

  18. #14
    VWC-Lid Exchange's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2011
    Berichten
    382
    Thanks
    642
    796 waarderingen in 210 posts
    Die ijzige avonden, waarop het een paar graden vriest met heldere lucht en je overal al de openhaard ruikt en de kerstlampjes flonkeren. Van die avonden met weinig wind. Dan heerlijk je cat-1 fonteintjes van deze of gene discounter testen terwijl de rook langzaam wegtrekt en je als je weer binnen komt nog naar kruitdamp ruikt. Biertje open trekken, beetje op het forum, beetje de inkoop-excel bijwerken.

    Man, man... is het al winter?

    Naam: 17C47071-DEEA-4DE9-B805-A3CAF7AB390A.jpg
Bekeken: 279
Grootte: 177,5 KB

  19. Deze 4 gebruikers waarderen Exchange voor het bericht:


  20. #15
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.558
    Thanks
    9.234
    3.547 waarderingen in 1.465 posts
    Helemaal mee eens. Helaas volgende week weer richting de 30 graden. Laat het maar snel winter worden en dan ook echt winter.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  21. Deze gebruiker waardeert arviidd voor het bericht:


Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •