Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 40
  1. #16
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    En dan nog niet in je eigen wijk
    Klopt, lekker in ''jouw'' wijk. Zin an!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  3. #17
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Een plek waar je de ruimte hebt, waar mensen samenkomen om te genieten van de jaarwisseling en waar om je heen ook lekker geknald wordt.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. #18
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Aangezien ik ook 112 en natuurfotograaf ben, is voor mij de beste locatie een waar ik uitzicht heb en waar ik snel alle kanten op kan. Daarom is het al zo dat ik afgelopen 2 jaar het vuurwerk gewoon in de auto laat staan en lekker rondrijd, en gaandeweg ergens stopt om wat te knallen. Natuurlijk daarna me troep weer meenemende in de auto om de volgende week bij de gemeente in de afvalbakken te loodsen.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  5. #19
    VWC-Lid Micks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2019
    Berichten
    956
    Thanks
    1.157
    758 waarderingen in 328 posts
    Voor mij is de perfecte stooklocatie bij mensen die waardevol zijn voor me. Vuurwerk is fantastisch, een leeg veld ideaal, maar ik sta 100% liever met mn familie en vrienden te genieten dan dat de omstandigheden super zijn. Helaas woont niemand op een ideale locatie overigens, anders had het simpel geweest waar het gevierd zou worden. Bij een volgende woning gaat het wel een rol spelen

  6. #20
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.634
    Thanks
    1.547
    6.989 waarderingen in 2.471 posts
    heb tegenwoordig een groot grasveld van een park voor me deur, daar kan je echt dikke waaiers schieten
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

  7. #21
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Het liefst gewoon voor de deur, lekker gezellig in de wijk. Hier is altijd de meeste gezelligheid te vinden, veel mensen komen even een praatje maken en pakken er dan wat te drinken bij. Vooral die saamhorigheid vind ik juist zo gaaf aan oud en nieuw. Gelukkig een vrij groot kruispunt 20-30 meter hier, dus kunnen daar goed los gaan. Partytent erbij, leuke muziek en gaan.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. #22
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Ik woon naast een hoekhuis, en daarnaast een speelveld met flink wat ruimte. Dus practisch voor de deur, en toch genoeg ruimte. Goed te zien in het begin van deze video:



    Achter mij overigens nog zo'n veld zonder speeltoestellen, wat eigenlijk nog beter is, maar nu kon de visite van achter het raam meekijken.

  9. Deze gebruiker waardeert Avalanche voor het bericht:


  10. #23
    Super Moderator titanium's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    1.792
    Thanks
    2.924
    3.003 waarderingen in 953 posts
    Het liefst voor mijn eigen deur maar dat is in mijn geval niet de ideale locatie. Bij vrienden thuis waar we nu al 3 jaar O&N vieren is het voor mij ideaal. Tussen hun rij huizen en de huizen aan de overkant zit zeker 40 meter en dat is een grasveld. Alles kan op ruime afstand worden geplaatst, je kunt een show opstellen, echt perfect!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. #24
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    De ideale stooklocatie was eigenlijk bij mijn vorige huis.

    Voor mijn huis had ik een redelijk grote open speeltuin. Die zette ik in de avond af met lint en zette mijn showtje daar klaar. De hle buurt wist dit ook en kwam na het 12 uur moment daar naartoe om te genieten van het vuurwerk...

    Nu ben ik afhankelijk waar ik mijn jaarwisseling vier of gewoon lekker in de straat thuis, maar daar zijn waaiers al redelijk tricky....

  12. #25
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.083
    Thanks
    2.646
    2.948 waarderingen in 890 posts
    Tot nu toe altijd bij mijn ouders voor de deur gestookt. Dat bevalt op zich goed en past allemaal precies. Waaiers, een klein showtje. Maar in de straat zelf stookt verder bijna niemand en zijn niet heel veel mensen op straat te vinden na 12 uur.

    Dit jaar zal ik, enigszins afhankelijk van de ontwikkelingen, wel ook daar weer stoken, maar het lijkt me ook gaaf om eens wat liefhebbers op te zoeken en daarmee te stoken. Misschien maar eens een stookmeeting in Hoorn regelen...

  13. #26
    VWC-Lid HardBeat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    886
    Thanks
    621
    456 waarderingen in 158 posts
    De afgelopen jaren ben ik altijd op wintersport met familie of vrienden tijdens oud en nieuw. Er wordt ondertussen verwacht dat ik het vuurwerk regel en neem het dan mee daar naar toe. Wat me opvalt is hoe goed het vuurwerk in de bergen knalt en eruit ziet. Of het door de lage luchtvochtigheid, kraakheldere hemel of door de ijle lucht komt weet ik niet maar daar met m'n vrienden of familie in de sneeuw is absoluut mijn ideale stooklocatie.

  14. #27
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Er zijn meerdere locaties die goed zijn, vele vallen nu onder vuurwerkvrije zone. Maar een grote parkeerplaats met een jeugdhok erbij. Van staal... en geen uitlaatplaatsen voor honden in de buurt etc is perfect. We hebben jaren geleden dat je overdag nog mocht stoken altijd op zo'n plek gestaan. Na uren gek stoken werd er gebeld.... kwamen ze ff checken en was alles prima. De beste tijden daar gehad... alles werd vollop gestookt. Iedereen op 1 lijn en alles wat werd naar 1 kant gegooid.

    Door het jeugdhok van staal en de gebouwen eromheen galmde de knallen heeeeeerlijk. Je had ook nog betonnen zitblokken waar we dan matten van 20 sloffen rotjes met alles erop en eraan maakten. Geweldig!

    Mis het overdag stoken wel. Vooral de matten en knallers waren zo relaxed overdag... en natuurlijk was de tijd van overdag stoken het wachten waard tot het donker werd. De ultieme countdown voor het siervuurwerk. En de groepen die overal liepen ( en normaal stookten ) maakte het helemaal.

    Nu maar overdag vollop aan de Cat 1. En lekker langs de winkels, vreten , en wachtennnn tot 18:00.
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  15. Deze gebruiker waardeert dikkeeric voor het bericht:


  16. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2009
    Berichten
    984
    Thanks
    857
    726 waarderingen in 337 posts
    Een plek met ruimte, zonder rondvliegende tokkieknallers, losse shells of verkeerd afgestoken vuurwerk in je nek.
    Een plek zonder Niet Sociale Buren die zouden kunnen mieren over je collectie van 25,1 kg.
    Een plek met enthousiast publiek die het waardeert wat er gedaan wordt.
    En een plek met windkracht 2-3, helder weer, zonder mist

  17. Deze 6 gebruikers waarderen GMP voor het bericht:


  18. #29
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.965
    4.102 waarderingen in 1.693 posts
    Amen GMP, Amen
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  19. #30
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.284
    Thanks
    5.335
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Een redelijk open veld met een vuurkorfje erbij waar je gewoon heerlijk kunt stoken zonder gezeur te krijgen of om je heen moet kijken om niet op een zware knaller te gaan staan oid.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •