Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 40
  1. #31
    VWC-Lid romano's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2009
    Berichten
    409
    Thanks
    269
    325 waarderingen in 145 posts
    Naam: E6812B18-3EFE-44C3-8F16-9A90018B1281.jpg
Bekeken: 261
Grootte: 189,2 KB

    Recht voor de deur

  2. Deze 9 gebruikers waarderen romano voor het bericht:


  3. #32
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Dat ziet er idd wel heel fijn uit romano, lekker in alle rust zonder dat er weer eens die vervelende auto's langs moeten. Wel een werkje op de kartonnen dopjes beetje op te ruimen lijkt me..
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. #33
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Dan is zo'n zeil al wel een handige oplossing.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  5. #34
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Dat ziet eruit als een heerlijke locatie inderdaad, ook fijn een greppel ertussen zodat eventuele omstanders niet op het schietveld kunnen komen. Fijne locatie hoor!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Berichten
    795
    Thanks
    346
    341 waarderingen in 188 posts
    Zelf woon ik op 3 & 4 hoog en is onze garage aan een doodlopende smalle straat. Verre van ideaal eigenlijk en daarom vieren wij het ook nooit thuis. Dat is wel jammer.
    Wat is de ideale stooklocatie? Lastig, ik denk dat een veldje of plein ergens het beste is wat betreft aanzicht maar een gezellige straat waar je moet passen en meten of je waaier past heeft ook wel wat.

    Ik zou liegen als ik zou zeggen dat in onze zoektocht naar een volgend huis die vrije ruimte geen rol speelt

  7. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 augustus 2020
    Berichten
    9
    Thanks
    23
    23 waarderingen in 7 posts
    De ideale stooklocatie is voor mij recht voor de deur. Speelveldje met een ruime bestrating eromheen. Genoeg plek om van alles en nog wat te kunnen stoken En ook belangrijk: voldoende afstand tot de toeschouwers

  8. Deze gebruiker waardeert Pyro043 voor het bericht:


  9. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.674
    Thanks
    1.786
    1.736 waarderingen in 565 posts
    Dat zal dit jaar als het verbod doorgaat de achtertuin zijn

  10. #38
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    De ideale stooklocatie had ik als kind. Tegenover het huis van mijn ouders lag een bedrijf waar de schoenen maakte. Daar was een parkeerplaats met zo'n 10 lege plekken op oudjaarsdag. Ook had dat bedrijf een enorm grasveld waar je mooi je showtje kon uitzetten. Elk jaar in de aanloop naar oud en nieuw liep ik dat bedrijf binnen om toestemming te vragen om daar te stoken. (het was niet achter een hek maar het zijn wel je buren). Dat was nooit geen enkel probleem als we maar niks zouden slopen en weer zouden opruimen.

    Op nieuwjaarsdag zorgden we in de ochtend meteen dat alles en spik en span uit zag. Nooit verdere problemen met dat bedrijf gehad en altijd goeie connecties.

    Die locatie was gewoon perfect omdat het geasfalteerd was en er gewoon geen enkele auto kwam. Je stopte soms even met stoken als er iemand met een hond voorbij kwam maar dat was dan ook het enige. Het lag dus tegenover het huis van mijn ouders. M'n vuurwerkcollectie stond in de garage en eens in de zoveel tijd stak je de straat over en ging je je jaszakken weer aanvullen.

    Naarmate ik ouder werd ging ik ook opzoek naar andere plekken. Zo heb ik een tijdje op een industrie terrein gestookt. Dat beviel ook wel prima totdat er op een jaar wat ongure handel plaatsvond toen wij stonden te stoken. Daarna zijn we maar terug gegaan naar de oude plek waar we altijd stookte bij mijn ouders.

    Ik zelf woon op een plein, daar kan je ook makkelijk stoken en word door het hele plein dan ook gedaan. Niet enorm veel maar er is wel bijna altijd actie op oudjaarsavond.

  11. #39
    VWC-Lid Adnoctum's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2016
    Berichten
    925
    Thanks
    1.603
    1.569 waarderingen in 427 posts
    Ik kwam gisteren tijdens het wandelen deze tegen. Toch wel een erg mooi plekje om wat moois te stoken

    Naam: 20210109_120659.jpg
Bekeken: 129
Grootte: 257,0 KB

  12. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.674
    Thanks
    1.786
    1.736 waarderingen in 565 posts
    Dit jaar ivm het vuurwerkverbod een show vanuit de achtertuin geschoten en ik moet zeggen dit is erg goed bevallen. Ik had voldoende voorbereidingstijd en ik hoefde niet bang te zijn dat iemand mij zag dat ik alles aan doorlonten was.

    Na het ontsteken van het lont samen met de familie vanaf het pleintje na een mooie show gekeken. Doordat we er nu iets verder vanaf stonden konden we er ook meer van genieten.

    Wat ook een bijkomend voordeel was dat ik de volgende dag geen gezeik van de buren had over de rommel. Mijn directe buren naast mij maakt het niets uit dat er een beetje rommel in de achtertuin ligt.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •