Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 45

Discussie: Vuurwerk ophalen.

  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts

    Vuurwerk ophalen.

    De mogelijkheid is om je bestelling af te halen tijdens de laatste 3 dagen van het jaar (met uitzondering als er een zondag tussen zit), dus tijdens de officiële verkoopdagen. Wanneer heb jij het liefst je vuurwerk binnen? En als je al besteld heb: wanneer kun jij je vuurwerk ophalen?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.533
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Ik haal het dit jaar in 2 rondes op, voor het eerst.
    'S nachts doe ik twee winkels, met denk ik ongeveer 2/3e vd collectie.
    En in de ochtend de rest. Allemaal op de eerste afhaaldag.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  4. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 januari 2020
    Berichten
    33
    Thanks
    26
    21 waarderingen in 16 posts
    Heb het verspreidt over 2 dagen. Eerste verkoopdag om 07:00 de eerste bestellingen ophalen. Daarna een ritje naar Duitsland. Eind van de middag en in de avond bij nog eens 3 winkels mijn bestellingen ophalen.
    Op de tweede dag in de ochtend 1 winkel, in de middag ook 1 winkel en in de avond nog 2 winkels. Ook hier heb ik al bestellingen gedaan.

  5. #4
    VWC-Lid Spinner's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2013
    Locatie
    Stad van Flipje.
    Berichten
    902
    Thanks
    1.198
    1.111 waarderingen in 416 posts
    Ik haal alles op de eerste dag op tot nu toe. Normaal gesproken op 2 dagen. Alleen is dit tot op de dag van vandaag nog niet mogelijk ivm werk.

    Dus dit jaar lekker vroeg alles binnen.

    Edit:

    30e nog even meeten met een freak om een box te ruilen.
    Laatst gewijzigd door Spinner; 28 augustus 2020 om 18:33

  6. #5
    VWC-Lid NiekB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2019
    Locatie
    Sterksel
    Berichten
    764
    Thanks
    334
    892 waarderingen in 329 posts
    Voor het eerst 's nachts meteen ophalen in Breda en overdag 4 adressen, rond 16u weer thuis met 90% van de collectie en de 30e nog een tripje naar Valk voor het restant.

  7. #6
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.634
    Thanks
    1.547
    6.989 waarderingen in 2.471 posts
    Ik haal het tegenwoordig liefst laatste dag van het jaar op!
    Waarom? gewoon een gevoels kwestie
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

  8. #7
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.557
    Thanks
    9.227
    3.546 waarderingen in 1.464 posts
    Het moment van afhalen kijk ik vaak nog meer naar uit dan de 31ste zelf. De nacht vooraf doe ik geen oog dicht. Ik moet het dan ook zeker de eerste dag afhalen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. Deze gebruiker waardeert arviidd voor het bericht:


  10. #8
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.651
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Gewoon alles op de 29, 3 adressen bij elkaar in de buurt.
    Vind het ophalen soms nog leuker dan het vuurwerk eenmaal in huis hebben.
    Vorig jaar zag je de zon echt schitterend opkomen en om dat in een auto vol vuurwerk weer terug naar huis te rijden is maar 1 woord voor: heerlijk!

  11. #9
    VWC-Lid PieterV's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    816
    Thanks
    2.444
    379 waarderingen in 181 posts
    Normaal gesproken ga ik het liefst de eerste ophaaldag op stap om alles op te halen. Vorig jaar de eerste twee dagen nodig gehad. Ik probeer het meestal regionaal te houden zodat ik de tijd heb en gewoon rustig kan wachten als dat nodig is. Dan is het wachten gewoon een momentje genieten van de sfeer. Dit jaar nog even afwachten of ik überhaupt wel vrij ben tijdens ophaaldagen en de dag der dagen.
    In elk geval de eerste dag 00.00 naar Rijssen.

  12. #10
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Het ophalen is voor mij hét moment van het jaar. Daar kijk ik meer naar uit dan naar het afsteken en, net als Arvid, ik doe de nacht vóór het afhalen geen oog dicht!

    Dit jaar heb ik 95% van het vuurwerk gepland staan om af te halen op de 29e. Een klein gedeelte nog voor de 30e en dan is alles wel binnen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  14. #11
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Dit is tog wel het moment van het jaar op vuurwerk gebied hoor. Hier komt voor mij echt alles samen. Uiteraard is oudjaardag mooier, maar de afhaaldagen beleef ik intenser. De nacht voordat de verkoop begint slaap ik nooit, ik ga de laatste jaren niet eens meer naar bed om het te proberen. Lekker in je eentje het op jou manier beleven en op het forum hangen in de nacht en wachten op de eerste foto's in het nachtbrakers topic. Meestal vertrek ik om 04:00 in de nacht naar het eerste adres, mooi in alle rust genieten van het moment. Weer lekker sjouwen met al je aankopen, dit zijn vor mij echt de ultieme dagen van het jaar.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. #12
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Dit is tog wel het moment van het jaar op vuurwerk gebied hoor. Hier komt voor mij echt alles samen. Uiteraard is oudjaardag mooier, maar de afhaaldagen beleef ik intenser. De nacht voordat de verkoop begint slaap ik nooit, ik ga de laatste jaren niet eens meer naar bed om het te proberen. Lekker in je eentje het op jou manier beleven en op het forum hangen in de nacht en wachten op de eerste foto's in het nachtbrakers topic. Meestal vertrek ik om 04:00 in de nacht naar het eerste adres, mooi in alle rust genieten van het moment. Weer lekker sjouwen met al je aankopen, dit zijn vor mij echt de ultieme dagen van het jaar.
    Inderdaad, vooral het rijden naar de eerste ophaallocatie en het daarna sjouwen, sleuren met het vuurwerk. Heerlijk. Dat is echt oud & nieuw!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  16. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    1.462
    Thanks
    196
    807 waarderingen in 374 posts
    Dit jaar ga ik ontzettend voorzichtig zijn. Vrienden bij wie ik het vorig jaar gevierd had, stond de politie op de stoep toen alles de schuur in werd gestouwd. Ging helaas dik over de 25kg heen, maar had nooit durven dromen dat iemand ook daadwerkelijk die klik lijn zou bellen en dat er zo een dik proces verbaal aan vasthing en inbeslagname. Nee dit jaar doe ik het in etappes en alles snachts om 02.00

  17. #14
    VWC-Lid vbvuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Berichten
    158
    Thanks
    146
    122 waarderingen in 44 posts
    Dit jaar voor het eerst bestellingen geplaatst bij freakacties en dus vroeg op pad de eerste verkoopdag
    de bestelling die ik nog moet plaatsen blijft in de buurt en wordt denk ik de 2e dag in de middag avond opgehaald ivm werk.
    bestellingen haal ik op met m,n vrouwtje en maken altijd een leuke trip van, ze is geen ochtend mens dus mij benieuwen hoe dit jaar gaat verlopen.
    en man wat kan ik er altijd van genieten van iedereen die met een glimlach van oor tot oor de deur uitloopt met hun gekochte vuurwerk ongeacht de hoeveelheid, dat blijft toch altijd mooi om te zien

  18. #15
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Wel benieuwd wanneer de meeste freaks hun bestelling op gaan halen. Is dit in de nacht of tog in de vroege ochtend?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •