Banner GBV-WECO - BestelVuurwerk.nl
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 51 van 51
    VWC-Lid Biertje&Co's schermafbeelding
    Thanks
    41
    dit jaar iedere dag ook hier te zijn, ben verre van voldaan, en er staat nog een hoop te wachten.

VWC-Lid
    Thanks
    12
    Elk jaar op 1 januari altijd een soort van "leeg" gevoel..
    Dit jaar, ondanks de hele "verbod malaise" ook weer zo'n soort heimwee gevoel op 1, 2 en 3 januari.
    Gistermiddag ook alle kerst lichtjes, versieringen e.d. verwijderd.
    Januari en februari zijn niet in mijn optiek niet de leukste maanden van het jaar.. hopelijk vliegen ze voorbij
    Stoken is stoer

3. The Following User Says Thank You to Stief For This Useful Post:

Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Thanks
    5.236
    Thanked 4.613 Times in 1.525 Posts
    Had dit jaar voor het eerst niet zo'n leeg gevoel. Komt waarschijnlijk ook doordat het echte oud en nieuw gevoel er ook niet geweest is. Wat een saaie bedoeling zo zonder voorbereiding, afhalen etc en zonder vuurwerk om je heen wat her en der wordt afgestoken.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

5. The Following User Says Thank You to Viva la Bang For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    249
    Zolang het niet 100% zeker is dat er komend oud en nieuw vuurwerk verkocht en afgstoken mag worden, vermaak ik mij wel op de Belgische vuurwerksites.

VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Thanks
    3.760
    Thanked 4.583 Times in 1.359 Posts
    Apart jaar was het. Voor het eerst ook geen kerstboom gezet of iets gevierd. Heb me redelijk vermaakt met het Cat 1 spul, maar was er wel erg snel op uitgekeken. Ook nog wat restanten weggestookt maar het voelt toch anders als je constant over je schouder moet kijken en heel alert moet blijven.
    Laten we hopen dat dit jaar weer zoals vanouds zal zijn, alhoewel je in deze onzekere tijden nooit weet wat er allemaal {nog) gaat gebeuren.

Ik kijk uit naar de Lente, weer lekker vissen, van de natuur genieten die tot leven komt.
    Inmiddels de eerste (karper) vakantie alweer geboekt op een voor mij nog onbekend vakantiepark. Zin in

Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Thanks
    14.653
    Thanked 5.626 Times in 2.355 Posts
    Dit jaar is de leegte voor mij totaal niet aanwezig. Uiteindelijk een vrij voldaan gevoel, voldoende Cat1 gestookt met wat Cat2 om 0:00, een heel gezellige dag beleefd en vandaag begonnen met een nieuwe baan. Weinig tijd om te treuren dus en gelijk volle bak aan de slag. We blijven verder het hele jaar wel actief op het forum, we houden de moed erin. Hopelijk op naar jaarwisseling vol vuurwerk, mét Cat2!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten