Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1/2 januari: Hoe voel jij je na de dag der dagen ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Altijd verrot, baal der van dat het dan alweer voorbij is en je weer maanden moet wachten tot het zover is.
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

    Comment


      #17
      Altijd jammer deze dag!

      Comment


        #18
        Eerlijk gezegd voel ik me wel goed. Misschien ook omdat het eigenlijk een heerlijke dag is geweest. Waarbij er genoeg vuurwerk om me heen de lucht in is gegaan. En ik zelf ook meer van het vuurwerk heb kunnen genieten
        ook bekend op avp met de zelfde naam

        Comment


          #19
          Inderdaad heb ik ook een voldaan gevoel. Vuurwerk had ik dan wel veel te weinig maar ik heb me prima kunnen vermaken met carbid en vuur stoken. Had wel een beste kater vanmorgen

          Comment


            #20
            Op zich prima jaarwisseling gehad. gezellig vuurwerk met de kids afgestoken. Nog wat boxen kunnen meemaken. en vandaag de eerste bestelling alweer gedaan! zin in einde van dit jaar!

            Comment


              #21
              ik had alleen cat1 hopelijk dit jaar vuurwerkmania
              Laatst aangepast door fascinating; 2 January 2021, 07:13.

              Comment


                #22
                Ik voel me prima en zeer tevreden. Van een dag waarvan ik tegenopzag is geworden een mooie relaxte dag. Smiddags savonds met mijn neefje wat uren cat1 lopen stoken. en snachts nadat ik eens om me heen had gekeken en van alle kanten vuurwerk zag,toch de 3 funke bakken en 1 geisterblitz die ik nog had liggen op straat gezet samen met wat losse cakes en een paar vlindermatjes rustig en zonder haast aangestoken.

                Het enige waar ik nog steeds van baal is dat ik dit jaar de dagen er naar toe niet in de bunkers en verkoop heb gestaan. Dat zijn echt de aanloopdagen naar oud en nieuw toe waarin je echt de pleuris werkt en hoopt te zorgen dat je klanten tevrede de deur uitlopen. Dat goede en tevrede gevoel hebben ze mij en mijn collega,s en vele andere verkopers afgenomen.
                Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

                Comment


                  #23
                  Ik voel me eigenlijk helemaal niet zo sip als afgelopen jaren, integendeel zelfs, hoeveel vuurwerk er de lucht in ging deed me zo goed, heb zelf ook de hele avond rustig kunnen stoken, denk dat dit misschien wel me beste oud en nieuw tot nu toe was, hoe gek het ook klinkt.

                  Comment


                    #24
                    Wel goed eigenlijk! Ik was eigenlijk van niks uitgegaan van tevoren. Proosten, naar buiten kijken, niks zien en naar bed. Maar meer dan het tegendeel! Heerlijk genoten en zelf ook nog een beetje meegedaan!

                    Comment


                      #25
                      Ik voel me veel beter dan andere jaren. Ik kijk met een goed gevoel terug, alles is meegevallen! Beter dan verwacht. Veel vuurwerk, Politie was coulant en liet mensen gewoon lekker stoken. Ik heb lekker wat lontjes kunnen ontbranden, dus ik ben tevreden. Ik ben de hobby net wat meer gaan waarderen en heb plezier gehad in de kleine stukjes vuurwerk. Enorm genoten van het F1-vuurwerk. Wat heeft Fünke mooi spul gemaakt. Heel blij om dit lekker te mogen stoken door het jaar. Ook mooi dat ik één van mijn bestellingen heb doorgezet naar volgend jaar.

                      Dus dat betekent dat ik mij komend jaar sowieso al kan verheugen op:
                      1x Transbomber
                      1x Jackhammer
                      1x 6st. Fairy Tail Ass.
                      1x The Bomber
                      1x MJB Box

                      Daarnaast hebben de speciaalbiertjes en de fles champagne ook meegeholpen om de avond te laten slagen

                      Comment


                        #26
                        Opgelucht, omdat ik niet had verwacht dat het op veel plaatsen toch wel los ging, en de politie het stoken oogluikend toestond. Nu proberen positief te blijven en hopen dat we weer kunnen bestellen en afhalen de laatste drie dagen van het jaar.

                        Comment


                          #27
                          Gewoon prima eigenlijk. Mis nog steeds wel het cat 2 spul, maar dat is het dan ook. Geen kater,of iets. Op naar de volgende!
                          Light some fireworks, and see who answers.

                          Comment


                            #28
                            Het klinkt misschien raar maar ik voelde mij beroerde de dagen voor Oud en Nieuw. Er zat voor mij helemaal geen sfeer jn. Je wist niet wat er ging gebeuren op de dag zelf maar uiteindelijk is alles toch goed gekomen!

                            Veel respect voor de mensen die gewoon normaal en veilig hebben zitten stoken. (Alle catogorie meegerekent)

                            Ontopic again:

                            Dit is het eerste jaar dat ik me eigenlijk beter voel vergeleken met afgelopen jaren. Ik heb nu meer sfeer gevoel dan de dagen voor 31 December.

                            Ik hoop dat ondanks het verbod iedereen nog een leuke dag heeft gehad en nu maar vechten voor 2021!

                            Iedereen nog de beste wensen voor 2021!
                            With great fireworks comes great responsibility

                            Comment


                              #29
                              opzich wel voldaan. omdat ik toch wel genoeg af had kunnen steken zonder gezeik en zonder politie en handhaving. maar ook vooral omdat de mensen hier uit de buurt ff wat dikke funke f2 en f3 en f4 blokken de lucht inschoten. wat kwamen hier toch goede klappen vanaf zeg maar ook de spreiding ervan echt niet normaal breed

                              Comment


                                #30
                                Prima, lekker kunnen stoken, mooi weer, geen gedoe, lekker goedkoop vergeleken met eerdere edities en wonder boven wonder nog op mn gemak 2 uur zitten monopoly'en met vrienden, vriendin en aanhang... het hiernaartoe leven was moeilijk, overdag carbid geschoten ook tof. Mwah, niks te klagen achteraf! Beste wensen allen!

                                Comment

                                Working...
                                X