Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 56
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts

    1/2 januari: Hoe voel jij je na de dag der dagen ?

    In dit topic kun je vertellen hoe je je precies voelt nu oud en nieuw net achter de rug is, je je vuurwerk hebt gestookt en na geslapen te hebben nu weer wakker bent.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 mei 2020
    Locatie
    Down South
    Berichten
    562
    Thanks
    850
    531 waarderingen in 212 posts
    Dit blijft toch altijd wel een hele gekke dag. Een gevoel van tevredenheid over het verloop, maar toch ook gelijk reflecteren op wat beter kan voor de volgende editie.

    Vroeger, als kind, vond ik het altijd verschrikkelijk. De leegte was niet te overzien als alles voorbij was, snachts de rust langzaam maar zeker terugkeerde en de knallen minder en minder werden. De volgende dag natuurlijk zoveel mogelijk rotzooi zoeken in kader afkicken

    Tegenwoordig is het beter te verkroppen maar het heftige media offensief gedurende de eerste 1 a 2 weken maakt me wel droevig. Je weet dat deze hobby (in Nederland) eindig is, vroeg of laat gaat de stekker eruit dus probeer ik elk jaar nog bewuster te beleven dan het vorige.

  4. Deze gebruiker waardeert Fermata voor het bericht:


  5. #3
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    De laatste jaren gaat het wel goed eigenlijk, het normale leven gaat gewoon weer door. Werk,kids vrienden enzo blijven wel komen. Vroeger, toen was het echt een drama, wat voelde ik me leeg en verrot. Weer een jaar wachten, want oud en nieuw was toen het enigste op vuurwerk gebied wat je had. Nu ga je naar het buitenland, heb je shows en dem's door het jaar heen.

    Ik heb meer last van dat de december vreugde in zn totaliteit voorbij is dan dat oud en nieuw geweest is.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Laten we het er op houden, ik loop niet voor niks bij de GGZ.
    Dat zou ik althans vroeger zeggen, al loop ik er nog steeds.

    Afgelopen jaren daarentegen gaat het prima, nieuw jaar/nieuw begin, en t gaat gewoon goed.
    Geen emoties/gevoelens meer, oke das niet helemaal waar. Kan gewoon verder met me leven, want...
    Heel simpel: We hebben al vrij gauw weer genoeg te doen Werk / showtjes bezoeken / me andere passies etc.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  8. #5
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.634
    Thanks
    1.547
    6.991 waarderingen in 2.471 posts
    Het lichteraan hoe oud en nieuw is verlopen. Laatste 2 jaar een heerlijk gevoel.
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

  9. #6
    Super Moderator titanium's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    1.792
    Thanks
    2.924
    3.004 waarderingen in 953 posts
    Afgelopen jaar echt een rukgevoel omdat we gewoon niks hebben kunnen doen 's nachts door de extreem dichte mist. Dus al het vuurwerk weer in kunnen laden op 1 januari en naar een opslag brengen, dat is wel echt verrot.

    Vroeger echt een heel leeg gevoel en enorm balen. Tegenwoordig bij een normaal verlopen o&n een vrij normaal gevoel, enkel het gevoel van: damn dat was wel weer echt teveel geld. En het vervolgens het jaar erop netzo weer te doen
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. #7
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.558
    Thanks
    9.234
    3.547 waarderingen in 1.465 posts
    Vroeger zat ik echt 2 dagen in een dip. Tegenwoordig altijd een prima en voldaan gevoel. Het opruimen op 1 januari geeft zelfs voldoening en daarna nog dagen na praten, filmpjes delen en natuurlijk hier veel op Vwc aanwezig zijn.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. #8
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Hoe beter de jaarwisseling was, hoe beter ik me voel. Met zo'n editie waar je niet fatsoenlijk kunt stoken door regen en wind heb ik wel wat baaldagen, maar zeker niet meer zoveel als vroeger. Toen duurde een jaar ook zo verschrikkelijk lang voor mijn gevoel, maar tegenwoordig vliegt de tijd joh.
    En het vooruit kunnen kijken naar Fallas maakt heel veel goed, laten we hopen dat het volgend jaar wel doorgaat anders kunnen het weleens baaldagen gaan worden.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  12. #9
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.932
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Bij mij is deze dip gelukkig minder geworden de laatste jaren. Mede doordat ik veel meer naar shows ga in het buitenland en in maart ga ik sinds vorig jaar naar Fallas Dat was als jaarlijks tripje bedoelt maar daar is nu natuurlijk roet in het eten gegooid.. Voor de mensen die last hebben van de oud en nieuw dip kan ik Fallas ook echt heel erg aanraden. Je hebt daar 5 dagen lang oud en nieuw gecombineerd met een geweldig traditioneel feest en vele mascletas en avondshows. Ik koop ook een paar boxen minder dit jaar om het geld voor maart te bewaren. Ik heb nog een kleine hoop dat het doorgaat

    Al met al merk ik dus dat ik de dip minder heb sinds de jaren dat ik los van oud en nieuw meer doe aan de hobby zoals het bezoeken van showtjes etc.

  13. #10
    VWC-Lid Knalka's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 april 2020
    Berichten
    484
    Thanks
    675
    672 waarderingen in 215 posts
    Vroeger was het echt een leeg gevoel een paar weken lang wel. Nu is het alweer uitkijken naar de volgende leuke dingen zoals richting de sneeuw in de alpen. Oud worden is zo gek nog niet

  14. #11
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.207
    Thanks
    19.566
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Gelukkig is de dip die een aantal jaar geleden aanwezig was wel grotendeels verdwenen. Afgelopen jaar echt wel een klote gevoel gehad, maar dat kwam meer door de mist die aanwezig was. Maar ook toen, 2 januari, het normale leven grotendeels weer begon nam dat vrij snel af. Hoe sneller je ook weer aan 't werk gaat, hoe sneller het katergevoel verdwijnt. De laatste jaren dus eigenlijk geen dipjes meer gehad.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. #12
    VWC-Lid luchthuilertje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 december 2016
    Berichten
    283
    Thanks
    449
    281 waarderingen in 102 posts
    Vroeger altijd leeg gevoel dat weken duurde maar dat werd opgevuld met bezoeken aan de KNO-arts (is goedgekomen)
    Tegenwoordig is het na een avondje stoken stukken minder. Lekker relax en terugkijken op mooie dingen/momenten op zo'n avond.

  16. #13
    Administrator R@lph's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2005
    Berichten
    2.178
    Thanks
    3.955
    2.556 waarderingen in 956 posts
    Vroeger had ik er echt wel een maand last van. Maar ik ben nu in de positie als ik iets van vuurwerk wil zien, dat ik bijvoorbeeld naar Malta en Adelfia kan. In september dan de Trophy nog, en als ik echt omhoog zit, even een Cat1 vuurwerkje afsteken. Even de geur opsnuiven.

    En niet hele trossen Cat1 vuurwerk tegelijk. Het blijft dan bij 1 of 2 vuurwerkjes, die ook weinig tot geen geluid maken, om geen overlast te veroorzaken.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  17. #14
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.290
    Thanks
    5.344
    4.411 waarderingen in 1.490 posts
    De eerst paar dagen heb je wel even het gevoel van,nou we kunnen weer een jaar wachten, maar uiteindelijk neemt het gewone leven het weer snel over. Scheelt ook dat we vaak in Maart alweer naar Valencia afreizen alhoewel ik dat nu nog somber inzie voor 2021...
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  18. #15
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Eerst lekker met een voldaan gevoel, dan lekker alles opruimen en bij de familie op bezoek (als dat dan nog mag).
    Na een weekje begint er wel een dip te komen. Het ene jaar duurt die wat langer dan het andere jaar.
    Gelukkig staan de eerste freakacties dan ook alweer klaar en zijn de polls voor de beste producten ook alweer live zodat dat best wat verfrissing weer geeft

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •