Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 98
  1. #31
    VWC-Lid Knalka's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 april 2020
    Berichten
    484
    Thanks
    675
    672 waarderingen in 215 posts
    Ik ga dit jaar in ieder geval in het teken laten staan van vuurwerk. Andere jaren was het meer feesten (ben jarig op 31dec) in de avond en nacht dan vuurwerk afsteken. Dit jaar ook mede door corona lekker met select groepje mensen die een grote vuurwerk collectie kunnen waarderen. Ipv 20 bier nu 20x naar buiten om vuurwerk te schieten. Gewoon weer zoals vroeger

  2. #32
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.158
    Thanks
    5.471
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Volgend jaar wordt het hier vrijwel zeker gemeentelijk vuurwerkverbod, nog goed los dit jaar, dus dan is het misschien in een andere gemeente stoken en dan wordt het een heel stuk minder, een box of 2 en een paar cakes is wel de max dan (qua vervoer en om familie niet te erg tegen de haren in te strijken). Rest van het geld weet ik genoeg bestemmingen voor, natuurreizen bv, muziekfestivals, optiek, hobby's ten over

  3. #33
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.290
    Thanks
    5.344
    4.411 waarderingen in 1.490 posts
    Ik ga dit jaar meer vrij nemen tijdens de kerstvakantie. Ook hebben we dit jaar een dag minder doordat er geen zondag tussen zit dus om et nou ook nog te combineren met werk wordt wel erg druk.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2020
    Berichten
    972
    Thanks
    360
    557 waarderingen in 295 posts
    Ik ga volgend jaar alles anders doen. Iets vroeger bestellen zoals compounds en cakeboxen. Geen klein spul meer geen meterpakketten meer. Sierassortimentjes met cakes van 19 of 25 schoten zijn welkom. En natuurlijk losse cakes en bepaalde fonteinen voor in de avonduren op oudjaarsdag.

  5. #35
    VWC-Lid Spinner's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2013
    Locatie
    Stad van Flipje.
    Berichten
    902
    Thanks
    1.198
    1.111 waarderingen in 416 posts
    Ik ga denk ik volgend jaar er mee stoppen. Vind het wel mooi geweest mijn mede groen links volgelingen waarderen het niet meer zo..

  6. #36
    VWC-Lid ATF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 december 2013
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    892
    Thanks
    729
    440 waarderingen in 253 posts
    Ik zit ook over stoppen na te denken, maar goed...we zien wel hoe het loopt!

  7. #37
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.049
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Nog meer aan de planning houden in de dagen voor de 31ste. Ben hier de laatste dagen ook bewuster mee bezig, hierdoor heb ik de 31ste alle tijd om volop te genieten van de dag en de sfeer. Alle voorbereidingen moeten dus klaar zijn voor de 31ste, niets meer doen op oudjaarsdag enkel genieten. Vaak komt het voor dat er de 31ste tog nog het een of ander moet gebeuren, dat wil ik dit jaar eens niet.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. #38
    Banned
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Berichten
    584
    Thanks
    362
    416 waarderingen in 221 posts
    Op een paar uitzonderingen daargelaten, is hier wel een neerwaardse spiraal te zien zeg.

    Komt dit (indirect) door alle negatieve aandacht en gevolgen die er omtrent vuurwerk en O&N van doen zijn, of heeft t wellicht slechts te maken met leeftijd en/of de portemonnee?

    Ik lees hier van toch niet de minsten: stoppen, minderen, rustig aan doen, terug naar vroeger enz enz...

    Het is wel duidelijk dat ook bij de liefhebbers, de lol er langzaamaan vanaf begint te gaan, gezien de reacties hiero.

    Ook met een verbod zal er nog altijd vuurwerk zijn voor de liefhebbers, maar wellicht wat minder, zoals er hier ook al te lezen valt, maar dat maakt het juist weer exclusiever...net als vroeger.

    Laat het consuverbod er maar gauw landelijk door zijn, waardoor O&N weer wat rustiger, veiliger en exclusiever voor de echte liefhebbers wordt?

    Vroeger was alles beter.

  9. Deze gebruiker waardeert firewire voor het bericht:


  10. #39
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.084
    Thanks
    2.651
    2.952 waarderingen in 891 posts
    Dit jaar weer lekker vol gas stoken! Enorm veel zin in en ik ben niet van plan voorlopig te stoppen!

    Wel wil ik het dit jaar iets anders gaan doen. Hoewel er inmiddels meer besteld is dan vorig jaar hoop ik toch iets meer tijd te vinden om vóór 12 uur paar dingen te doen waar ik afgelopen jaarwisseling geen tijd voor had/maakte:
    - vanaf de zolder een tijdje over de wijk uit kijken naar wat er verder gestookt wordt (of wellicht een rondje fietsen)
    - minimaal 5 minuten voor 12 uur even echt binnen zijn, een oliebolletje eten en het aftelmoment echt meemaken (in plaats van alleen de laatste 30 seconden, met jas nog aan en vuurwerkbril nog op, zoals afgelopen jaar)
    - gewoon over het algemeen iets meer rust. Af en toe even een paar minuten niet stoken om tussen door iets meer stil te staan bij wat ik daarvoor afgestoken heb en me nóg meer te verheugen op wat er nog komen gaat.

  11. Deze gebruiker waardeert \_niels_/ voor het bericht:


  12. #40
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Wat ik in 2021 alvast anders ga doen is meer budget bewaren voor later in het jaar.
    Nu heb ik in de eerste maanden veel besteld om het januaridipje te verzachten, echter komen er rond deze tijd toch wel heel mooie acties.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  13. #41
    VWC-Lid pyrostar88's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 november 2008
    Berichten
    724
    Thanks
    58
    208 waarderingen in 68 posts
    Over gaan op grote compounds voor een seer scherpe prijs
    don't worry im fireworks crazy!!!

  14. Deze gebruiker waardeert pyrostar88 voor het bericht:


  15. #42
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Wat ik voor dit jaar anders ga doen op de dag der dagen is met name, zoals Wesley ook al aangeeft, vrij van gedoe en stress te zijn op de 31e. Liever de 29e en 30e vol gas bikkelen om alles geregeld te hebben dan om de 31e nog te rennen en te vliegen. Genieten die dag is echt een must!

    Verder wil ik dit jaar om 0:00 de klok weer eens meemaken. De afgelopen 5(?) jaar dit niet meer meegemaakt door alle voorbereidingen van de show etc. Dit jaar eindelijk eens het aftelmoment bewust meemaken, iedereen rustig de hand schudden, om 0:02 lekker rustig buiten kijken naar de omgeving met een drankje en even later zelf goed los gaan. Genieten, genieten, genieten!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  16. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  17. #43
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.084
    Thanks
    2.651
    2.952 waarderingen in 891 posts
    Ow, en ik ga dit jaar op zoek naar een plek om overdag ongestoord cat. 1 te kunnen stoken. Vorig jaar gezeik met iemand die zelfs dreigde de politie te bellen. Ik doe dan wel niets verkeerd met stoken uiteraard, maar geeft toch geen fijn gevoel.

    (Chagrijnig mens sowieso, heeft haar hond denk ik opgevoed om te blaffen bij alles wat zij zelf niet leuk vindt. Dat beest blaft dus de hele dag door met zo'n azijnzeiker als baas...)

  18. #44
    VWC-Lid fizzhy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2019
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    80
    Thanks
    36
    54 waarderingen in 18 posts
    Wat ik dit jaar anders ga doen dan voorheen is alles kopen wat ik wil (alleen de producten die mij echt interessant lijken uiteraard), aangezien ik denk dat deze hobby over een aantal jaar verloren gaat.

    Wat ik ook anders ga doen is om dit jaar alles te filmen. Afgelopen jaar had ik een aantal gruwelijke producten waarvan ik nu baal dat ik niks heb opgenomen! (en dat als cameraman zijnde). Heb nog even aan wat bekende rondgevraagd in de wijk, helaas mocht dat niet baten...

  19. #45
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.558
    Thanks
    9.231
    3.547 waarderingen in 1.465 posts
    Ik ben ook elk jaar van plan om te filmen. Helaas als het zo ver is doe ik het niet. Dit jaar wil ik echt filmen. Ik zet de camera wel gewoon ergens neer en laat hem draaien. Want het is inderdaad altijd weer balen dat niks op beeld staat.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •