Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 57
  1. #31
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.083
    Thanks
    2.648
    2.948 waarderingen in 890 posts
    Heel wat mensen die gevraagd hebben of er niet toch weer wat te zien zou zijn. En op 1 januari kreeg ik deze van de buurjongen:
    Naam: IMG_20210101_162317.jpg
Bekeken: 406
Grootte: 126,0 KBNaam: IMG_20210101_162330.jpg
Bekeken: 392
Grootte: 77,5 KB

    Hij wil later ook vuurwerkmeneer worden

  2. Deze 34 gebruikers waarderen \_niels_/ voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #32
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Hier enkel complimenten ontvangen. Mesen hebben er weer zeer van genoten, leuk applaus, leuke reacties. Op 1 januari tijdens het vegen kwam er een buurjongetje aan van op de hoek, die had een tekening gemaakt net als bij Niels te zien is. Die vond het allemaal zo mooi. Geweldig om dat te zien, dat is oud en nieuw.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. Deze 4 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


  5. #33
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.634
    Thanks
    1.547
    6.989 waarderingen in 2.471 posts
    Was voor mij spannend hoe de buurt zal reageren, begon rond 1900 met de kleine fonteinen te stoken en kwamen al buren na buiten maar die zeiden eindelijk een beetje vuurwerk zoals het hoort.
    Om 00.00 helemaal los gegaan en buren stonden allemaal voor hun deuren en kreeg na afloop applausje haha!
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

  6. Deze 3 gebruikers waarderen mikosje voor het bericht:


  7. #34
    VWC-Lid luchthuilertje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 december 2016
    Berichten
    281
    Thanks
    448
    281 waarderingen in 102 posts
    Hier in de buurt waren de reacties positief. Geen klagers,en zelfs mensen (waar ik het nooit van zou verwachten) die naar mij toe kwamen om te vragen of het volgend jaar wel weer ouderwets zou zijn,ze missen het.
    Heb gezegd dat ik de schade in zou gaan halen met de komende jaarwisseling,iets waar ze nu al naar uitkijken.
    Een rotje is geen bom!

  8. Deze 4 gebruikers waarderen luchthuilertje voor het bericht:


  9. #35
    VWC-Lid simmien's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 januari 2014
    Berichten
    990
    Thanks
    2.140
    704 waarderingen in 314 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikosje Bekijk bericht
    Was voor mij spannend hoe de buurt zal reageren, begon rond 1900 met de kleine fonteinen te stoken en kwamen al buren na buiten maar die zeiden eindelijk een beetje vuurwerk zoals het hoort.
    Om 00.00 helemaal los gegaan en buren stonden allemaal voor hun deuren en kreeg na afloop applausje haha!
    Vuurwerk verbind. zo zie je maar, het is meer dan knallen, het maakt wat los, geweldig om te lezen.

  10. Deze 2 gebruikers waarderen simmien voor het bericht:


  11. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    1.462
    Thanks
    196
    807 waarderingen in 374 posts
    man man man wat was het fantastisch



    De geschoten finale met 2 niet te nader omschreven compounds tegelijk, alles werd netjes en veilig op een leeg grasveldje geschoten ver uit de buurt van huizen en autos, wist op momenten gewoon niet waar je het moest zoeken als je eronder stond, bijna 2 min lang rammen, helaas pas gefilmd vanaf 1e minuut

    mensen uit omliggende flats op balkon allemaal joelen

  12. Deze 7 gebruikers waarderen Vipergq voor het bericht:


  13. #37
    VWC-Lid spanischcracker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Locatie
    .......
    Berichten
    945
    Thanks
    897
    1.232 waarderingen in 334 posts
    Was een beetje bang dit jaar voor de reacties. Woon er nog niet zo lang. Vorig jaar eerste jaarwisseling en toen was iedereen er helemaal weg van. Dit jaar op 2 rotte appels na alleen maar complimenten gelukkig!!!

    Meeste vroegen gelijk of het volgend jaar hopelijk zonder corona niet groter aangepakt kan worden. Partytenten erbij en muziek enz.

  14. Deze 2 gebruikers waarderen spanischcracker voor het bericht:


  15. #38
    VWC-Lid Marc_87's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Locatie
    Voorne aan Zee
    Berichten
    549
    Thanks
    231
    390 waarderingen in 131 posts
    Bij mij in de buurt alleen maar weer complimenten. Gisteren was ik aan het vegen en toen kwam een gezin aan lopen welke in de air BNB van de buren verbleven. Kwamen uit Utrecht en wilde toch weg ondanks corona. Hij gaf aan nog nooit zoiets gezien en meegemaakt te hebben. Drie dubbele complimenten.

    En niemand heeft er geklaagd.

  16. Deze 3 gebruikers waarderen Marc_87 voor het bericht:


  17. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2013
    Berichten
    510
    Thanks
    374
    822 waarderingen in 210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
    Heel wat mensen die gevraagd hebben of er niet toch weer wat te zien zou zijn. En op 1 januari kreeg ik deze van de buurjongen:

    Hij wil later ook vuurwerkmeneer worden
    @\_niels_/:Zo te zien heb je een mooie jaarwisseling gehad. Is toch fantastisch als je zo’n tekening krijgt van je buurjongen.
    Ik wil mijn waardering nog even uitspreken voor wat je allemaal gedaan hebt afgelopen jaar om onze mooie vuurwerktraditie uit de negativiteit te halen. Het blijkt wel dat ondanks het vuurwerkverbod er genoeg mensen zijn die plezier beleven aan mooi vuurwerk en er veilig mee om kunnen gaan. Het zijn dus niet allemaal “tokkies” of relschoppers, dat is nu wel gebleken. Ik krijg het idee dat een aantal mensen er nu toch ook anders tegen aan gaat kijken. Laten we kijken of we deze lijn dit jaar kunnen doorzetten en dat het legale vuurwerk weer gezien gaat worden als een feest. Nogmaals dank voor je inzet en dat je nog veel mooie tekeningen mag ontvangen.

  18. Deze 7 gebruikers waarderen StingrayG6 voor het bericht:


  19. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2007
    Berichten
    218
    Thanks
    14
    209 waarderingen in 62 posts
    Geweldig deze verhalen, toch helemaal goud als je een tekening krijgt van je buurjongen. Hier was het ook top, 1 van de buren kwam zelfs een aantal cakes bij ons inleveren zodat we die ook konden stoken. Ik had het idee dat iedereen het verbod maar onnodig vond en blij was dat er wat werd afgestoken.

  20. Deze 2 gebruikers waarderen crowncollection voor het bericht:


  21. #41
    VWC-Lid maasster's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Berichten
    518
    Thanks
    222
    291 waarderingen in 136 posts
    Bij mij in de buurt begonnen mensen al over de rookontwikkeling van cat1 en het gegil van luchthuilers te klagen.. 1 persoon andere vinden het prachtig!

    Toen maar lekker uitgeweken naar een straat daar de auto geparkeerd en volle bak gas!

  22. Deze gebruiker waardeert maasster voor het bericht:


  23. #42
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.833 waarderingen in 1.688 posts
    Meest gehoorde vragen dit jaar:

    - Je hebt toch wel vuurwerk dit jaar? Anders is het ook zo stil
    - Waar heb je dit vandaan dan?

  24. Deze 2 gebruikers waarderen Koala voor het bericht:


  25. #43
    VWC-Lid htevents's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 november 2016
    Berichten
    503
    Thanks
    592
    514 waarderingen in 189 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
    Heel wat mensen die gevraagd hebben of er niet toch weer wat te zien zou zijn. En op 1 januari kreeg ik deze van de buurjongen:
    Naam: IMG_20210101_162317.jpg
Bekeken: 406
Grootte: 126,0 KBNaam: IMG_20210101_162330.jpg
Bekeken: 392
Grootte: 77,5 KB

    Hij wil later ook vuurwerkmeneer worden
    Ik heb geen foto, maar ik heb ook een tekening van mijn buurjongetje gekregen omdat hij het vuurwerk, wat ik speciaal voor hun had afgestoken omdat ze vroeg naar bed moesten, zo mooi vonden. Buren willen volgend jaar dat ik het weer thuis vier en dan leggen ze maar al te graag geld bij om mooi vuurwerk te hebben met de jaarwisseling.

    Ik heb in de afgelopen 10 jaar op 6 verschillende plekken oud en nieuw gevierd en iedereen vond het altijd prachtig en hoopte dat ik het jaar erop weer daar zou zijn. Zelfs in een buurt waarvan ik vooraf te horen kreeg dat ze anti vuurwerk waren, waren ze echt verbaasd hoe mooi vuurwerk kon zijn als het door een liefhebber werd afgestoken en daar hoopten ze zelfs dat ik het jaar erop er weer zou zijn. Toevallig was dat ook het geval en had ik dat jaar ineens 50 tot 60 man publiek in de straat staan.

  26. Deze 3 gebruikers waarderen htevents voor het bericht:


  27. #44
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
    Heel wat mensen die gevraagd hebben of er niet toch weer wat te zien zou zijn. En op 1 januari kreeg ik deze van de buurjongen:


    Hij wil later ook vuurwerkmeneer worden
    Hier smelt je hart toch van. Geweldig!

  28. Deze 3 gebruikers waarderen YorickT voor het bericht:


  29. #45
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Hier kwamen de buren 's-morgens vroeg al naar ons toe om te vragen of er dit jaar wel ''gewoon vuurwerk was te zien''. Kwamen met de kinderen ook nog even samen bij ons staan, gezellig samen afsteken, 's avonds de buren er gezellig bijgezeten met een drankje rondom de vuurkorf, gezelligheid ten top. Leek wel of juist dít jaar meer verbindt. Na 0:00 hebben alle buren ook genoten en 1 januari complimenten gehad tijdens het vegen. Kwamen zelfs nog rond met wat lekkers tijdens het opruimen. Top!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  30. Deze 2 gebruikers waarderen Djaimy voor het bericht:


Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •