Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 76 t/m 83 van 83
  1. #76
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Vuurwerk Mania heeft de lat hoog gelegd ! Top effecten. Kwa tempo opbouw,dubbel shots,crackeling, blauw was goed, kleuren combinaties,tails. Ben onder de indruk! Heaven from hell en triple stage waren mijn favoriet. Maar letterlijk geen 1 cake of cakebox was minder. Ooooh ja zilver coconut effect kwam ook nog voorbij.
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  2. Deze 3 gebruikers waarderen dikkeeric voor het bericht:


  3. #77
    VWC-Lid Tatanka's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2008
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    1.031
    Thanks
    1.346
    2.967 waarderingen in 842 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
    Vuurwerk Mania heeft de lat hoog gelegd ! Top effecten. Kwa tempo opbouw,dubbel shots,crackeling, blauw was goed, kleuren combinaties,tails. Ben onder de indruk! Heaven from hell en triple stage waren mijn favoriet. Maar letterlijk geen 1 cake of cakebox was minder. Ooooh ja zilver coconut effect kwam ook nog voorbij.
    Ik sluit mij hier volledig bij aan.!! Hier nog mijn film van de finale!!


  4. Deze 4 gebruikers waarderen Tatanka voor het bericht:


  5. #78
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Was echt een goede demo gisteren met geweldige artikelen. Erg genoten en het wordt weer lastig met keuzes maken zo.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. #79
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2010
    Berichten
    278
    Thanks
    264
    340 waarderingen in 110 posts

  7. Deze 4 gebruikers waarderen Thuur voor het bericht:


  8. #80
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.207
    Thanks
    19.566
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Gisteren de demoavond van Vuurwerkmania meegemaakt. In tegenstelling tot bij Rubro zijn hier mee producten met grotere kalibers geschoten. Dat was goed zichtbaar! Een hoop toppers gezien, nieuwe maar ook oude producten zoals de Monsterride, Tournamentbox en de Geisterblitz. Bij de nieuwe producten vielen vooral de Black Dandy, Heaven From Hell en de Knistern Blümen op.

    De finale zat ook prima in elkaar. Aantal opvallende cakes gezien, vooral de Espada Palms Display box en de Delicious Thunder (Rubro). Naar wat ik begreep was de stream ook beter te bekijken dan tijdens de dag ervoor? De verbinding blijft instabiel daar in Biddinghuizen..
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. #81
    VWC-Lid chromeeh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2012
    Locatie
    Almelo
    Berichten
    891
    Thanks
    108
    1.641 waarderingen in 659 posts
    Voor de liefhebber, de gehele demo:
    --> Vuurwerkevents.nl <--

  10. Deze 4 gebruikers waarderen chromeeh voor het bericht:


  11. #82
    VWC-Lid MichelAngelo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 november 2009
    Berichten
    981
    Thanks
    260
    801 waarderingen in 310 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Gisteren de demoavond van Vuurwerkmania meegemaakt. In tegenstelling tot bij Rubro zijn hier mee producten met grotere kalibers geschoten. Dat was goed zichtbaar! Een hoop toppers gezien, nieuwe maar ook oude producten zoals de Monsterride, Tournamentbox en de Geisterblitz. Bij de nieuwe producten vielen vooral de Black Dandy, Heaven From Hell en de Knistern Blümen op.

    De finale zat ook prima in elkaar. Aantal opvallende cakes gezien, vooral de Espada Palms Display box en de Delicious Thunder (Rubro). Naar wat ik begreep was de stream ook beter te bekijken dan tijdens de dag ervoor? De verbinding blijft instabiel daar in Biddinghuizen..
    Je hoort eigenlijk weing over dat boxje, maar die Espada is echt geweldig. Al een paar jaar.
    Weet je trouwens zeker dat dit de Delicious Thunder was? Die deed het namelijk dan ook zeer goed inderdaad.
    Vier veilig, vier legaal!

  12. #83
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.207
    Thanks
    19.566
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelAngelo Bekijk bericht
    Je hoort eigenlijk weing over dat boxje, maar die Espada is echt geweldig. Al een paar jaar.
    Weet je trouwens zeker dat dit de Delicious Thunder was? Die deed het namelijk dan ook zeer goed inderdaad.
    Inderdaad. Die Espada was mij echt niet opgevallen. Heb hem zelfs afgelopen jaar geschoten.. Dit jaar komt hij er in ieder geval weer bij! En ja, dat was zeker de Delicious Thunder, persoonlijk vernomen van een van de heren van Mania. Toppertje dus weer!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •