Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Besloten] Importeursdemo Rubro Vuurwerk 10 - september - 2020

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Benieuwd of ik dit jaar er geen ga ligt er maar net een wat me rooster word

    Comment


      #47
      Aanwezig, evenals de volgende dag. Hoe zit het met parkeren daar, wijst dat vanzelf?

      Comment


        #48
        Ga hier toch ook zeker bij proberen te zijn. Veel te weinig vuurwerk gezien so far...

        Comment


          #49
          Kan niet missen, er is maar 1 toegangsweg naar het terrein.


          Oorspronkelijk geplaatst door Pyromun Bekijk bericht
          Aanwezig, evenals de volgende dag. Hoe zit het met parkeren daar, wijst dat vanzelf?

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
            Mensen uit omgeving duiven arnhem die mee willen ?
            Je hebt een pb

            Comment


              #51
              De vraag staat uit of we van te voren een schietlijst kunnen krijgen zodat ook de mensen thuis weten wat er geschoten zal worden.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #52
                Op dit moment ziet het er goed uit voor de demo's in Biddinghuizen.

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_1.png
Vertoningen:1
Grootte:11,5 KB
ID:	1580000
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #53
                  Beste Vuurwerkcrew leden,

                  Helaas moeten wij jullie minder leuk nieuws brengen op deze vrijdag middag.
                  Wij moeten jullie mededelen dat de Rubro demo van 10 september aanstaande, helaas niet meer toegankelijk zal zijn voor consumenten.

                  Wij mogen namelijk maar een vastgesteld aantal dealers toelaten die we van te voren moeten registreren.
                  Wel zullen er live-streams zijn op verschillende kanalen, om de show alsnog te kunnen volgen. Maar helaas op een andere manier dan wat wij gehoopt hadden.

                  Namens Rubro Vuurwerk, onze excuses!

                  Comment


                    #54
                    Helaas, Helaas. Jammer maar niet geheel onverwacht natuurlijk.
                    Ben bang dat we dit bericht deze week nog een keer gaan lezen voor de 11e...

                    Comment


                      #55
                      Maar het is toch buiten ? Lijkt me dat er voldoende afstand gehouden kan worden

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                        Maar het is toch buiten ? Lijkt me dat er voldoende afstand gehouden kan worden
                        Ja maar volgens mij geldt nog steeds dat evenementen maar een x aantal bezoekers mogen hebben, afstand of niet.

                        Comment


                          #57
                          Zou het vanaf de parkeerplaats een beetje te zien zijn of is deze afgesloten?

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door Micks Bekijk bericht
                            Zou het vanaf de parkeerplaats een beetje te zien zijn of is deze afgesloten?
                            Parkeerplaats hoort bij de locatie. Ook buiten zit je met het maximaal aantal personen wat i.v.m. Corona kan en mag bij een evenement.
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Micks Bekijk bericht
                              Zou het vanaf de parkeerplaats een beetje te zien zijn of is deze afgesloten?
                              Dat vroeg ik me dus ook af, anders klim ik wel in een boom ergens

                              Comment


                                #60
                                Vorige keer vanaf de achterliggende weg aardig zicht gehad, maar de waaiers toonden zich niet/nauwelijks. Dus ben wel benieuwd naar de voorkant.

                                Comment

                                Working...
                                X