Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nordlicht Feuerwerk - Die Hand Gottes. (20/25/30mm, Shape: I,V,W,Z und Fan, 4kg NEM)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Erg gave bak zeg! Ik heb veel vertrouwen in de productie! Zelfs dan zou ik er 170 voor neer tellen, maar dit is slechts adviesprijs! Mss wordt deze zelfs goedkoper! Laten we afwachten op het eind resultaat! Delmenhorst ligt wel erg uit de slinger!
    Eind goed, Knal goed!

    Comment


      #17
      Ik denk niet dat dit de adviesprijs is. Bij postenhandel kun je ‘m nu voor 170 in je winkelwagentje gooien.

      Comment


        #18
        Eerlijk gezegd lijkt dit haast te mooi om waar te zijn, zeker voor de prijs. Soms lijkt het wel of er twee worden geschoten of dat er losse cakes naast staan. Op een gegeven moment zie je ook een pijl de lucht in gaan naast de bak en ook de finale cake(s) lijken dubbel uitgevoerd.

        Ik zie graag de productie film ter bevestiging van, op zich is dit wel een unieke bak. We zullen zien war er in het najaar van waar is / overblijft.

        Comment


          #19


          Op deze productie video ziet ie er nóg veel dikker uit. Wat een prachtig product, ik ben verliefd...

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht


            Op deze productie video ziet ie er nóg veel dikker uit. Wat een prachtig product, ik ben verliefd...
            Heel dik!
            heb deze video meteen ff toegevoegd aan de startpost!
            我也喜欢年纪较大的烟花

            Comment


              #21
              Heule dikke box. Al vind ik het wel jammer (zie je wel meer in DE) dat er zulke "lege" ruimtes in zitten. Tempo net even een tandje hoger dat de pauzes er uit gaan was ie perfect geweest
              Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

              Comment


                #22
                Niemand een filmpje of iets tegen gekomen van deze beauty ?!
                我也喜欢年纪较大的烟花

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                  Niemand een filmpje of iets tegen gekomen van deze beauty ?!
                  volgens mij was deze niet op tijd binnen voor O&N en kon daarom niet worden geleverd in 2020. kans op filmpjes is klein schat ik zo in.

                  Comment


                    #24
                    我也喜欢年纪较大的烟花

                    Comment


                      #25
                      Lekker gevarieerde bak, maar het tempo en de lange pauzes nekt deze wat mij betreft. Misschien iets voor de vooravond. Nu voor 200 te koop.
                      Well, that depends...

                      Comment

                      Working...
                      X