Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mad Max

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Blup Bekijk bericht
    Hmm hij is wel serieus aan de prijs voor een 25mm blokje.. Kost die code red niet is van 80?
    Code Red is inderdaad 70-80 euro.
    Transbomber vaak ook 70 euro.

    Kortom, er moet weer 40-50 euro van de onlineprijs af om op een redelijke prijs te komen.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Blup Bekijk bericht
      Hmm hij is wel serieus aan de prijs voor een 25mm blokje.. Kost die code red niet is van 80?
      Hij is wel eens voor die prijs te vinden maar in het introductiejaar was die op de meeste plekken ook 100,- euro volgens mij

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Blup Bekijk bericht
        Hmm hij is wel serieus aan de prijs voor een 25mm blokje.. Kost die code red niet is van 80?
        Heb je al bij een dealer naar de freakprijs geinformeerd?

        Comment


          #34
          Zeer prijzig voor 25mm
          15 euro meer en je heb een 30mm
          Funke beest in je straat

          Comment


            #35
            Shit, ik was nog in twijfel over de Code Red en nu zie ik deze die me wellicht nog meer aanspreekt...
            Toch maar op zoek naar wat extra budget, deze wil ik wel graag toevoegen aan de lijst.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
              Lijkt het maar zo of zijn cake 3 en 4 omgedraaid? Bij cake 3 lijkt wel of de finale begint en daarna kakt de box als het ware weer in bij cake 4

              @vanderelst komt deze zoals op film naar Nederland of is de productieversie aangepast?
              Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
              Prachtige bak zeg. Ik zou zelf alleen cake 3 en 4 omdraaien (als de getoonde volgorde ook de daadwerkelijke volgorde is).
              Oorspronkelijk geplaatst door vanderelst Bekijk bericht
              Ik heb dit voor je uitgezocht, volgorde het product is gelijk aan de video.
              Word er wel wat met deze feedback gedaan, bijvoorbeeld voor een nieuw compound dat er rekening word gehouden met begin - qlimax - finale ? Ben het namelijk met de leden eens, verkeerde volgorde en omdat het een compound is, waarbij je zelf niet de cakes kan omdraaien, zou ik hem niet aanschaffen...
              Brrrap, lekker knallen

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door groningerpyro Bekijk bericht
                Word er wel wat met deze feedback gedaan, bijvoorbeeld voor een nieuw compound dat er rekening word gehouden met begin - qlimax - finale ? Ben het namelijk met de leden eens, verkeerde volgorde en omdat het een compound is, waarbij je zelf niet de cakes kan omdraaien, zou ik hem niet aanschaffen...
                Je kunt de cake gewoon los trekken hoor, krijg je alleen we goed wat zooi van. Maar ben het wel met je eens, als ze naar de feedback luisteren zou optimaal zijn.

                Comment


                  #38


                  Straatvideo van de Mad Max gevonden. Knalt er lekker op!

                  Comment


                    #39
                    Knalt er inderdaad lekker op. Lekker tempo ook.

                    Comment


                      #40


                      Ik vond het echt een prima box!

                      Comment


                        #41
                        Dit vond ik een hele goede box.

                        Tempo, effecten en burst waren erg goed .

                        Comment


                          #42
                          Goede films ook, baal wel dat ik deze niet had, ziet er inderdaad prima uit! Mooie effecten die zo te zien lekker breed gingen ook.

                          Comment


                            #43
                            Hier ook aan het balen. Had deze in 2020 besteld. Maar toen door het verbod toch maar de bestelling geannuleerd. Na het zien van de beelden heb ik zeker wat gemist.

                            Comment


                              #44
                              Die komt op bovenstaande films zeker goed over zeg. Mooie bak met mooie effecten, mooi tempo en geheel klopt en ziet er sierlijk uit.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #45
                                Deze nu al uit het assortiment?
                                There is no such thing as enough fireworks.

                                Comment

                                Working...
                                X