Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spirits

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Geweldige cake hoor! Heb dit effect ook nog niet eerder gezien.

    Comment


      #32
      Wat een cake! Hier wordt je toch blij van, mooi, uniek en super uitgevoerd.

      Comment


        #33
        Inderdaad echt een prachtig uitgevoerde cake zeg. Vooralsnog uniek. Kan echt een topper worden.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #34
          Fijn om te zien dat Pangu weer volle mep bezig is. Deze cake ziet er weer goed uit

          Comment


            #35
            Dit ziet er zeker goed uit, denk dat deze in het echt nog wat beter overkomt omdat de camera moeite lijkt te hebben met het goud. Erg benieuwd naar de demo!
            https://www.youtube.com/user/flutsjah/

            Comment


              #36
              Prima stookcakeje, niks mis mee
              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

              Comment


                #37
                Deze gaat zeer zeker op het lijstje. Vaak is het tempo bij dit soort effecten naar mijn mening te hoog. Hier perfect. Het effect is echt uitgewerkt als het volgende schot komt. Topper!!

                Comment


                  #38
                  deze ziet er goed uit, mooi effect wel

                  Comment


                    #39
                    Wordt deze ook nog ergens op een demo geschoten dit jaar ?

                    En zit er ook een reserve lont op ?
                    我也喜欢年纪较大的烟花

                    Comment


                      #40
                      Valt mij nu pas op! Mooie cake en de prijs is goed te doen lijkt mij.

                      Comment


                        #41
                        Een heel mooie cake, gisteren in een leuke actie 2 stuks meegepakt

                        Comment


                          #42
                          Ik kwam zojuist een tweetal straatfilms tegen van de Spirits. Naar aanleiding van de productfilm/Chinafilm staat deze cake al 2 jaar op de wensenlijst. Dit heeft vooral te maken met het ghost effect/plum als tip en dat vind ik wel uniek. Goed om wat straatfilms te zien, al ben ik wel wat minder overtuigd t.o.v. de China film.

                          Credits voor PG NL voor de beelden.


                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #43
                            Minder overtuigd is een understatement voor mij.
                            De grote van de boeketten, de timing, de felheid van de kleur in de ghost/plum. Ik zie het allemaal niet terug. Nu was de cake ook niet heel duur eerder, maar zo vind ik hem niet heel bijzonder.

                            Comment


                              #44
                              Dat is matig zeg, heeft nog maar weinig weg van de eerdere video. Die kan van het lijstje af.

                              Comment


                                #45
                                Vond hem gisteren bij de demo van Quartel wel prima overkomen. De ghost komt wel net even te vroeg tot ontbranding. Maar het geeft wel unieke tips op deze manier.

                                Comment

                                Working...
                                X