Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 33
  1. #16
    VWC-Lid rocco's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 september 2010
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    1.089
    Thanks
    1.175
    737 waarderingen in 356 posts
    Leuk verslag weer!! Tnx!

    Ik vind 9 producten nou niet echt veel, zeker als daar al “oude bekende” bij zitten, maar toch wel heel benieuwd naar die paar nieuwe producten!! Lekker zaterdag met een biertje erbij die filmpjes gaan bekijken!!
    Heeft u misschien een vuurtje?

  2. #17
    VWC-Lid Vuurwerk almerehaven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 november 2014
    Locatie
    De Steiger 29
    Berichten
    3.328
    Thanks
    2.137
    3.068 waarderingen in 1.340 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Weet je, men geeft wel aan dat de freakacties cq prijzen wel aan de winkelier ligt maar de meeste winkeliers die GBV/Weco hanteren hebben ook het POS systeem van GBV/Weco en deze systeem is niet zo ingesteld dat men de prijzen zelf zomaar even kunnen veranderen, laat staan freakprijzen van kan maken. Zo zal dat ook met de websites zijn, lijkt me. Dus de winkelier zou misschien wel willen maar gaat hier niet in mee omdat het waarschijnlijk noodzakelijk is daarnaast nog een aparte website en POS systeem te hebben wat voor de meeste niet rendabel zal zijn. Kijk maar naar EVO afgelopen jaar, de producten van EVO die via een GBV/Weco dealer werden aangeboden hadden allemaal zeer hoge prijzen, ondanks dat EVO eerder verzekerde dat dit niet het geval zou zijn. Ik had het voorspelt en gelijk gekregen.
    Beste Grizmo Raizor

    Ik reageer niet snel op punten over prijzen enz maar dit verhaal klopt totaal niet:

    Op de eerste plaats staat het Pos Systeem helemaal los van Gbv/Weco en huur je bij een bedrijf net zo als de kassa,s die wij huren in Almere en weer gekoppeld zitten aan pos.


    Tevens kan ik je vertellen dat wij als winkelier alles zelf kunnen invullen in het Pos Systeem hier zit niets maar dan ook niets in over prijzen of prijzen die vast staan of worden gezet door Gbv/Weco dit is allemaal handwerk zo als online prijzen en aanmaken van artikelen enz enz.
    Tevens kunnen we ook gewoon op onze winkeliers site alles aanpassen geen enkel probleem want die werkt gekoppeld met me voorraad systeem.

    Sorry maar ik kon het niet laten om hier toch een reactie op te geven.
    En je kan me altijd contacten en dan zal ik het je laten zien geen enkel probleem.


    Dennis
    Laatst gewijzigd door Vuurwerk almerehaven; 30 juli 2020 om 22:04

  3. Deze 20 gebruikers waarderen Vuurwerk almerehaven voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  4. #18
    VWC-Lid Pyromun's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2019
    Berichten
    1.103
    Thanks
    897
    1.027 waarderingen in 424 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
    Beste Grizmo Raizor

    Ik reageer niet snel op punten over prijzen enz maar dit verhaal klopt totaal niet:

    Op de eerste plaats staat het Pos Systeem helemaal los van Gbv/Weco en huur je bij een bedrijf net zo als de kassa,s die wij huren in Almere en weer gekoppeld zitten aan pos.


    Tevens kan ik je vertellen dat wij als winkelier alles zelf kunnen invullen in het Pos Systeem hier zit niets maar dan ook niets in over prijzen of prijzen die vast staan of worden gezet door Gbv/Weco dit is allemaal handwerk zo als online prijzen en aanmaken van artikelen enz enz.
    Tevens kunnen we ook gewoon op onze winkeliers site alles aanpassen geen enkel probleem want de werkt gekoppeld met me voorraad systeem.

    Sorry maar ik kon het niet laten om hier toch een reactie op te geven.
    En je kan me altijd contacten en dan zal ik het je laten zien geen enkel probleem.


    Dennis
    Volgens mij is een bezoekje aan je webshop al genoeg. Zag dat je bij diverse nieuwe producten uit de Professional Style lijn een freakprijs hanteert die soms ver onder de onlineprijs van GBV-Weco gaat. Het kan dus prima. Fijn deze opheldering

  5. Deze gebruiker waardeert Pyromun voor het bericht:


  6. #19
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Top verslag Mike, thnx. Fijn om van van Pangu te horen.

    Heb de producten net BS klaar gemaakt, en dat ziet er echt top uit.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  7. Deze 2 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


  8. #20
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Ik ben toch wel benieuwd geworden, een klein assortiment kan goed uitpakken als de kwaliteit gewaarborgd blijft. Ik ben toch nog niet helemaal gerustgesteld over het prijsbeleid, er lijkt alsnog veel invloed van uit Veenendaal daar op te zijn. Gaan we 100 shots 30mm bakken van Pangu nog steeds voor 70-85 euro voorbij zien komen?
    Ik denk het niet, want die overpriced bakken van GBV gaan dan natuurlijk opvallen....
    Vuurwerk is een passie!

  9. Deze gebruiker waardeert MGMT voor het bericht:


  10. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
    Beste Grizmo Raizor

    Ik reageer niet snel op punten over prijzen enz maar dit verhaal klopt totaal niet:

    Op de eerste plaats staat het Pos Systeem helemaal los van Gbv/Weco en huur je bij een bedrijf net zo als de kassa,s die wij huren in Almere en weer gekoppeld zitten aan pos.


    Tevens kan ik je vertellen dat wij als winkelier alles zelf kunnen invullen in het Pos Systeem hier zit niets maar dan ook niets in over prijzen of prijzen die vast staan of worden gezet door Gbv/Weco dit is allemaal handwerk zo als online prijzen en aanmaken van artikelen enz enz.
    Tevens kunnen we ook gewoon op onze winkeliers site alles aanpassen geen enkel probleem want de werkt gekoppeld met me voorraad systeem.

    Sorry maar ik kon het niet laten om hier toch een reactie op te geven.
    En je kan me altijd contacten en dan zal ik het je laten zien geen enkel probleem.


    Dennis
    Hoi Dennis,

    bedankt voor je reactie. Nu zie ik dat jullie zelf een eigen website hebben waarbij jullie dan ook vuurwerk aanbieden van o.a. Weco/GBV/EVO. Ik schrijf extra 'O.a.', omdat jullie naast deze merken ook nog andere merken aanbieden. Enfin, jullie webiste is niet de 'standaard' website dat Weco hanteert, er zijn op het eind van het jaar heel veel winkeliers die allemaal dezelfde type webiste met idem dito layout hebben en die ook allemaal hetzelfde aanbieden. Ik doelde dan ook met name op deze winkeliers.
    Misschien dat ik niet erg duidelijk overkwam, soms veronderstel ik dingen die niet juist zijn. Gelukkig zijn er dan mensen die mij kunnen corrigeren.

  11. #22
    VWC-Lid emieloss's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    1.986
    Thanks
    5.492
    1.722 waarderingen in 787 posts
    Fijn om te lezen dat Pangu nog leeft en nieuwe producten op de markt gaat brengen.
    Eigenlijk heb ik er wel respect voor dat ze liever kwaliteit leveren dan erover ouwehoeren.

    Ik houd nog wat budget gereserveerd voor de nieuwe pangu producten

  12. #23
    VWC-Lid Vuurwerk almerehaven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 november 2014
    Locatie
    De Steiger 29
    Berichten
    3.328
    Thanks
    2.137
    3.068 waarderingen in 1.340 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Hoi Dennis,

    bedankt voor je reactie. Nu zie ik dat jullie zelf een eigen website hebben waarbij jullie dan ook vuurwerk aanbieden van o.a. Weco/GBV/EVO. Ik schrijf extra 'O.a.', omdat jullie naast deze merken ook nog andere merken aanbieden. Enfin, jullie webiste is niet de 'standaard' website dat Weco hanteert, er zijn op het eind van het jaar heel veel winkeliers die allemaal dezelfde type webiste met idem dito layout hebben en die ook allemaal hetzelfde aanbieden. Ik doelde dan ook met name op deze winkeliers.
    Misschien dat ik niet erg duidelijk overkwam, soms veronderstel ik dingen die niet juist zijn. Gelukkig zijn er dan mensen die mij kunnen corrigeren.
    Hoi

    Maar even eerlijk alle importeur hebben toch een webshop die gekoppeld is aan een importeur kijk naar Lesli,Rubro enz enz.

    Maar ook hier kunnen wij als winkelier alles aanpassen tevens kunnen we alles aan of uit zetten of als uitverkocht of prijzen of een actie maken dit is gewoon mogelijk in de gbv/weco en evo importeurs webshop.

    Wij werken en koppelen deze site,s namelijk ook extra in het Pos Systeem waardoor we meer bestel mogelijkheden hebben.

    En daarbij aan het eind van het jaar lijkt het mij ook zo dat de prijzen omhoog gaan want anders kunnen we net zo goed stoppen.

    Dus wil je lage prijzen of profiteren er van er zijn genoeg freak winkels waar je zeker leuk kan kopen op dit moment tegen leuke prijzen.

    Bel eens op of kom eens langs dan zal ik je alles laten zien en je vragen beantwoorden maar laten we eens stoppen over prijsbeleid en wie wat bepaald.

    Dennis

  13. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
    Hoi

    Maar even eerlijk alle importeur hebben toch een webshop die gekoppeld is aan een importeur kijk naar Lesli,Rubro enz enz.

    Maar ook hier kunnen wij als winkelier alles aanpassen tevens kunnen we alles aan of uit zetten of als uitverkocht of prijzen of een actie maken dit is gewoon mogelijk in de gbv/weco en evo importeurs webshop.

    Wij werken en koppelen deze site,s namelijk ook extra in het Pos Systeem waardoor we meer bestel mogelijkheden hebben.

    En daarbij aan het eind van het jaar lijkt het mij ook zo dat de prijzen omhoog gaan want anders kunnen we net zo goed stoppen.

    Dus wil je lage prijzen of profiteren er van er zijn genoeg freak winkels waar je zeker leuk kan kopen op dit moment tegen leuke prijzen.

    Bel eens op of kom eens langs dan zal ik je alles laten zien en je vragen beantwoorden maar laten we eens stoppen over prijsbeleid en wie wat bepaald.

    Dennis
    Ok, nog een poging, hierbij quote ik mijzelf; "soms veronderstel ik dingen die niet juist zijn. Gelukkig zijn er dan mensen die mij kunnen corrigeren."

  14. Deze 3 gebruikers waarderen Grizmo Raizor voor het bericht:


  15. #25
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.207
    Thanks
    19.566
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Bedankt voor deze teaser, Mike. Ik ben benieuwd naar het assortiment en de uitwerking daarvan. Pangu staat bij mij bekend voor premium kwaliteit, hopelijk is dat met de nieuwe productie net zo!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  16. #26
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Top prachtig verslag met een hele mooie cliffhanger! Nog twee daagjes wachten en we weten wat de producten van Pangu zijn!

  17. #27
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Eindelijk weer wat nieuws vanuit Pangu! En de antwoorden bevallen me ook wel, dat ze niet klakkeloos naar een andere fabriek gaan die niet voldoen aan de kwaliteit van de vorige leverancier. Ik vind 9 producten wel erg weinig, ik ben dan benieuwd welke oude toppers daar nog tussen zitten dan. Als daar namelijk oude en nieuwe producten tussen zitten dan moet er wel een hele strenge selectie zijn gemaakt. Persoonlijk hoop ik heel erg op de Colorful city en de Brasilian box

  18. #28
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Fijn verslag weer Mike, bedankt. Met zijn allen lang op gewacht maar wat is het fijn om weer eens wat van Pangu te horen. Kijk echt onwijs uit naar komende zaterdag als het nieuwe assortiment bekend wordt gemaakt. Ben net als veel forumleden 'verliefd' geworden op Pangu en wat was het genieten om de toppers van weleer in de straat of tijdens een demo te mogen bewonderen. Ik hoop dat we de Yellow River, Colorful City en Brasilian Box weer terug gaan zien en dat men de hoge kwaliteit waar Pangu om bekend staat kan waarborgen. Ik ben erg benieuwd en wens Pangu een mooi vuurwerkseizoen toe.
    Laatst gewijzigd door pyrofan#1; 31 juli 2020 om 19:56
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  19. #29
    VWC-Lid Madmax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2017
    Berichten
    957
    Thanks
    1.625
    708 waarderingen in 371 posts
    Ik hoop echt op een cake of box a la yellow river
    I love Mines

  20. #30
    VWC-Lid Fireworkfanatic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2017
    Berichten
    997
    Thanks
    731
    987 waarderingen in 370 posts
    manmanman, ik word wakker en zie ineens allemaal nieuwe en oude toppers staan die terugkomen. Dit is toch he-le-maal geweldig!! Nu hopen dat de uitwerkingen goed zijn a la Pangu

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •