Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 17 van 27 EersteEerste ... 71516171819 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 255 van 404

Discussie: Evo Force One

  1. #241
    VWC-Lid Spring_thunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 augustus 2008
    Berichten
    621
    Thanks
    33
    670 waarderingen in 227 posts
    Volgend jaar komt deze erbij.
    Nu maar duimen dat we volgend jaar weer los mogen.
    Ik houd van oude vuurwerkjes

  2. #242
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2019
    Berichten
    301
    Thanks
    115
    227 waarderingen in 99 posts
    ja hier hetzelfde, hadden wel een paar rondes extra met salutes gemogen... nu lijkt het meer een standaard cake maar dan van langere duur... met wat extra salutes en meer opbouw naar de finale zou hij niet onder doen voor de funke

    ook snap ik echt niet waarom je zoiets op de markt brengt met 25mm ipv 30mm, echt heel erg zonde...en ja de prijs zou hoger zijn, maar in deze prijsklasse wil je gewoon het beste van het beste...nu zie je duidelijk dat de effecten vaak niet top zijn...en als je dan zo’n mega prijs moet betalen kies ik liever voor een goedkopere illegale triplex of universe box

  3. Deze 2 gebruikers waarderen robin_oosterhout voor het bericht:


  4. #243
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Kwam zojuist onderstaande foto tegen. Geeft een goede indruk van het formaat van dit enorme blok. Over het algemeen gaat mijn voorkeur uit naar 100-144sh boxen, maar ben toch heel erg benieuwd hoe zoiets in het echt overkomt. Hoop deze nog eens tijdens een demo te mogen bewonderen.

    Naam: EvoForceOne_1_1000x.png
Bekeken: 1241
Grootte: 1,05 MB
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  5. Deze 5 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:


  6. #244
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robin_oosterhout Bekijk bericht
    ja hier hetzelfde, hadden wel een paar rondes extra met salutes gemogen... nu lijkt het meer een standaard cake maar dan van langere duur... met wat extra salutes en meer opbouw naar de finale zou hij niet onder doen voor de funke

    ook snap ik echt niet waarom je zoiets op de markt brengt met 25mm ipv 30mm, echt heel erg zonde...en ja de prijs zou hoger zijn, maar in deze prijsklasse wil je gewoon het beste van het beste...nu zie je duidelijk dat de effecten vaak niet top zijn...en als je dan zo’n mega prijs moet betalen kies ik liever voor een goedkopere illegale triplex of universe box
    Denk dat we eerst even de winkeliers demo met productie moeten afwachten. Denk zelf dat vooral het tempo deze box kan maken of breken.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

  7. #245
    VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 juli 2012
    Berichten
    1.099
    Thanks
    1.797
    1.269 waarderingen in 442 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Kwam zojuist onderstaande foto tegen. Geeft een goede indruk van het formaat van dit enorme blok. Over het algemeen gaat mijn voorkeur uit naar 100-144sh boxen, maar ben toch heel erg benieuwd hoe zoiets in het echt overkomt. Hoop deze nog eens tijdens een demo te mogen bewonderen.

    FOTO
    Mooi om te zien dat 'ie zo wordt geleverd! Heb ook de Pyro + Papel besteld en die moet je, gezien die in 2 delen wordt geleverd, op straat nog aan elkaar koppelen. Dit neemt tijd in beslag na 12 uur, en ondanks dit niet veel is 1-2min, is dit onhandig (als je echt een naadloze overgang wilt). Dit van Evolution vind ik dan ook wel mooi om te zien, kun je het voorafgaand aan het afsteken allemaal in huis doen en hoef je hem alleen nog maar neer te zetten op straat.

    Eén ding blijft wel; als je met zo'n doos de deur uit komt verwacht men al snel een heus spektakel A. 1,2'' showblokken wat we van het illegale kennen. Dan kom je met een 25mm legaal 'boxje'. Het tempo, zoals op de sample video zie ik dan wel als een vereiste om er nog een goed spektakel van te maken gezien het kaliber van 25mm. En als Evolution de 25mm kwaliteit van VuurwerkTotaal kan evenaren, dan komt dit helemaal goed!

    Aan de andere kant... zitten hier enkele "Dragon Box" effecten in verwerkt, met name van de Dragon Box 3, dus verwacht ik geen VuurwerkTotaal kwaliteit eerlijk gezegd. Nou zijn die effecten (van de Dragon Boxen) niet groots of super vol (wel gewoon goed), maar daar leg ik wel mijn verwachtingen bij neer en alles wat daarboven zit is mooi meegenomen (en daaronder valt het natuurlijk tegen), maar wat deze box echt kan maken of breken is het tempo.

    Ik heb er hoe dan ook vertrouwen in gezien Evolution zich de laatste jaren wel heeft bewezen en altijd naar kwaliteit streeft of iets unieks.

    ps. Zit er ook een sticker op met welke compound je moet beginnen en met welke je dient te eindigen? Dat zie ik zelf niet staan (zou wel handig zijn als het ergens staat).
    Laatst gewijzigd door BurstDuo; 19 maart 2021 om 23:45

  8. #246
    VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 juli 2012
    Berichten
    1.099
    Thanks
    1.797
    1.269 waarderingen in 442 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Denk dat we eerst even de winkeliers demo met productie moeten afwachten. Denk zelf dat vooral het tempo deze box kan maken of breken.
    Haha ik lees nu pas eigenlijk je bericht door, maar leuk om te lezen dat we dezelfde mening delen.

  9. #247
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.148
    Thanks
    1.607
    596 waarderingen in 305 posts
    Is hier al een productiefilmpje van?

  10. #248
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
    Is hier al een productiefilmpje van?
    Volgens mij nog niet. Ik ben 'm zelf nog nergens tegengekomen, zelfs nog geen trailer van een productiefilmpje.

  11. Deze 3 gebruikers waarderen bonzo26 voor het bericht:


  12. #249
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 mei 2007
    Locatie
    midden nederland
    Berichten
    281
    Thanks
    29
    84 waarderingen in 21 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
    Is hier al een productiefilmpje van?
    Jazekers is hier een filmpje van


    https://youtu.be/1pvZUWfuHZ4
    Beter een Girandola in de lucht dan 10 in een doos :D

  13. #250
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.148
    Thanks
    1.607
    596 waarderingen in 305 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giron Bekijk bericht
    Jazekers is hier een filmpje van


    https://youtu.be/1pvZUWfuHZ4
    Productie vroeg ik, dit is een geknipte china sample film.

  14. #251
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 mei 2007
    Locatie
    midden nederland
    Berichten
    281
    Thanks
    29
    84 waarderingen in 21 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
    Productie vroeg ik, dit is een geknipte china sample film.
    Klopt. Er zijn meerdere sampels geschoten.
    Dit is de productsamenstelling geworden.
    Beter een Girandola in de lucht dan 10 in een doos :D

  15. #252
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.148
    Thanks
    1.607
    596 waarderingen in 305 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giron Bekijk bericht
    Klopt. Er zijn meerdere sampels geschoten.
    Dit is de productsamenstelling geworden.
    Exact, daarom vroeg ik ook om productie, zodat we een beeld krijgen van wat het daadwerkelijk is geworden, inclusief tempo en correcte uitwerking van een product in massa geproduceerd. Dat proces lijdt namelijk tot een ander product dan een zorgvuldig samengestelde sample waarvan video's zijn gemaakt in meerdere delen.

  16. #253
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 mei 2007
    Locatie
    midden nederland
    Berichten
    281
    Thanks
    29
    84 waarderingen in 21 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
    Exact, daarom vroeg ik ook om productie, zodat we een beeld krijgen van wat het daadwerkelijk is geworden, inclusief tempo en correcte uitwerking van een product in massa geproduceerd. Dat proces lijdt namelijk tot een ander product dan een zorgvuldig samengestelde sample waarvan video's zijn gemaakt in meerdere delen.
    Dan moet je nog ff geduld hebben denk ik.
    Beter een Girandola in de lucht dan 10 in een doos :D

  17. #254
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
    Mooi om te zien dat 'ie zo wordt geleverd! Heb ook de Pyro + Papel besteld en die moet je, gezien die in 2 delen wordt geleverd, op straat nog aan elkaar koppelen. Dit neemt tijd in beslag na 12 uur, en ondanks dit niet veel is 1-2min, is dit onhandig (als je echt een naadloze overgang wilt). Dit van Evolution vind ik dan ook wel mooi om te zien, kun je het voorafgaand aan het afsteken allemaal in huis doen en hoef je hem alleen nog maar neer te zetten op straat.
    Zo te zien zijn dit ook 2 dozen waarin elk 2 compounds zitten. Dus net zoals bij de Pyro + Papel die je noemt, moet je de Force One ook nog aan elkaar knopen. Waarom zou je de één buiten doen en de ander binnen? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
    www.huismanvuurwerk.nl

  18. #255
    VWC-Lid gwgwgw's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Locatie
    Noord Oost Veluwe
    Berichten
    873
    Thanks
    470
    1.806 waarderingen in 584 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Zo te zien zijn dit ook 2 dozen waarin elk 2 compounds zitten. Dus net zoals bij de Pyro + Papel die je noemt, moet je de Force One ook nog aan elkaar knopen. Waarom zou je de één buiten doen en de ander binnen? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
    Ik denk dat hij denkt dat alles in 1 grote omdoos zit. Dat je met deze omdoos met daarin de 4 aan elkaar geknoopte compounds in 1 keer naar buiten kunt lopen.

    Maar dit zal i.d.d. niet in 1 omdoos zitten ivm gewicht.
    https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

  19. Deze gebruiker waardeert gwgwgw voor het bericht:


Pagina 17 van 27 EersteEerste ... 71516171819 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •