Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 24
  1. #1
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts

    [Verslag] Bezoek Vuurwerkmania 7-7-2020

    Verslag Bezoek Vuurwerkmania 7-7-2020

    Na ons bezoek bij Rubro, hadden we afgesproken bij Vuurwerkmania. Ook hier waren genoeg nieuwtjes te vertellen. Men had ons al verteld dat de nieuwe collectie gereed was en er was genoeg beeldmateriaal om te laten zien. Wesley (Omepje) en ik (Bassie1978) hadden daarom afgesproken om na het bezoek bij Rubro ook direct bij Vuurwerkmania langs te gaan in Wierden. We werden verwelkomd door Maurice en nadat we iets lekkers te drinken hadden konden we het gesprek beginnen!


    Nieuwe producten 2020
    Vuurwerkmania heeft afgelopen jaar vrij veel uitloopproducten gehad en met de nieuwe regelgeving zijn er dus ook nog flink wat producten verdwenen. Tijd voor een flinke update van de producten dacht men bij Vuurwerkmania! Er komen dit jaar namelijk ongeveer 35 nieuwe producten en drie nieuwe lijnen!

    • De eerste nieuwe lijn zal Meisterwerk gaan heten en zal bestaan uit cakes en boxen met mooie effecten en goede prijzen!
    • De tweede nieuwe lijn bij Vuurwerkmania zal Geisha Big X gaan heten met een aantal hele dikke cakes en boxen. In deze lijn zal ook de Geisterblitz komen. Die komt dus landelijk beschikbaar!
    • Als laatste komt er nog een Vuurwerkmania specialty-lijn. Hierover wil Vuurwerkmania nog niet al teveel loslaten.


    Verder zullen er ook flink wat vernieuwingen in de bestaande lijnen komen. Er komen nieuwe grote boxen en een aantal boxen met een kleiner kaliber en veel schoten. Hierbij zal het tempo flink hoog worden! Daarnaast zal Vuurwerkmania net als de andere importeurs ook met een alternatief komen voor de single shots en knallers. Dit zullen zowel enkelschots mines zijn met een effectlading als een aantal verschillende knalcakes. Wij hebben flink wat films en dummies mogen bekijken en die zagen er super uit. Veel vernieuwende boxen en prachtige kleuren en zijn nu al benieuwd naar de demo!


    Demo
    Ook bij Vuurwerkmania gaat de demo vooralsnog gewoon door, alle voorbereidingen zijn genomen om te voldoen aan de huidige maatregelen. Dit betekent dus ook dat Vuurwerkmania een demo zal geven in een uitgeklede, sobere vorm, mits de regels niet versoepeld worden.


    Vragen van de leden
    Een aantal vragen van leden zijn met dit verslag reeds beantwoord, enkele echter nog niet. Deze antwoorden volgen hieronder:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Ik heb vorig jaar in het vragentopic een vraag gesteld over de Monster Ride en dit was vorig jaar tijdens het bezoek daarop het antwoord:
    “Het idee van een cakebox met als basis de Monster Ride is zeker niet slecht, we gaan dit onderzoeken. Voor dit jaar zal dit echter niet komen”
    De Monster Ride heeft nu voor de 3e keer op rij een prijs gepakt. Het was niet eens spannend, want het verschil met de andere producten qua stemmen was echt onwijs groot.
    - Is men er bij Mania al uit om dit succes een vervolg te geven?
    - Zou er een variant kunnen komen met meer schoten?
    - Is het een idee om een compacte cakebox (45-75sh) te maken en daarbij de effecten en kleuren van de Monster Ride als uitgangspunt te nemen en daarbij te variëren? Met dezelfde kwaliteit zoals we die kennen van de Monster Ride lijkt mij één van bovenstaande ideeën een schot in de roos.
    Momenteel zit een variant of uitbreiding van de Monster Ride niet direct in de planning. Wellicht in de toekomst.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyromun Bekijk bericht
    In het vorige verslag is er niks gezegd over de Vuurwerkmania Super Star 216’s. Ben heel benieuwd of dit een eenmalig boxje was of dat deze erin blijft. En zo niet: komt Vuurwerkmania meer met dergelijke boxjes voor dergelijke prijsjes?
    Dit was een eenmalige box, Vuurwerkmania komt wel meer met dit soort boxen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Krisvb Bekijk bericht
    Komt er een vernieuwd mega6 assortiment?
    Komen er nieuwe waaier cakes?
    Komt er een cakeboxje van het hardcore4 assortiment?
    Wordt er al nagedacht over een nieuwe gouden compound? En/of cake? En met goud bedoel ik enkel en alleen goud, geen andere toevoegingen.
    Er komt geen nieuw Mega 6 star assortiment, wel komen er in de andere lijnen kleinere assortimenten. Ook komen er nieuwe waaiers. De Chrys Cracker is er misschien wel eentje die jij in de gaten moet houden Ook komen er waaierboxen (in compound). Er wordt niet nagedacht over een cake met enkel goud. Deze komt er gewoon al dit jaar en zal Golden Sturm gaan heten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fascinating Bekijk bericht
    komen er nog nieuwe 500 grams cakes?
    komen er nog nieuwe compound boxen?
    blijft de monster ride in het assortiment?
    Jazeker komen er nieuwe 500 grams cakes en waaiers. Laat je maar weer eens verbazen door Vuurwerkmania, we blijven je gek maken! De Monster Ride blijft uiteraard in het assortiment.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Inmiddels is het hoge woord eruit. Katan en GBV hebben bekend gemaakt met alternatieven te komen voor de single shots. Nu zijn daar meerdere mogelijkheden voor wat betreft het RACT. 1. Kunnen we van Mania ook een alternatief verwachten op dit gebied?
    2. Zo ja, kunnen we ook een 50mm mine verwachten?
    3. Kunnen we van Mania ook kleine knalcakes verwachten?
    Er zullen geen grote mines komen en geen kleine knalcakes. Bij Vuurwerkmania houden we wel van grote knalcakes. Er zal dus een knalcake komen met een flink aantal schoten voor een kleine prijs!


    Na het gezellige gesprek was het alweer erg laat geworden en de hoogste tijd om snel naar huis te gaan. Wij willen Vuurwerkmania hartelijk bedanken voor de gastvrijheid en de tijd die voor ons genomen is. Wij zijn erg benieuwd naar de demo!

  2. Deze 25 gebruikers waarderen bassie1978 voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.470 waarderingen in 2.627 posts
    De Geisterblitz landelijk verkrijgbaar?! Ik ben helemaal hyped

    Leuk verslag met allemaal nieuws wat me erg nieuwsgierig maakt naar alle nieuwe producten.

  4. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid vuurwerkboy023's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2012
    Berichten
    830
    Thanks
    207
    679 waarderingen in 342 posts
    Poah geisterblitz landelijk verkrijgbaar.
    Hopelijk is het qua kwaliteit net zo goed als vorig jaar!
    Hoog op mijn lijstje, zou nog is leuk zijn om het met actie mee te pakken

  6. Deze gebruiker waardeert vuurwerkboy023 voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    529
    Thanks
    2.578
    289 waarderingen in 149 posts
    Mooi, ik zocht nog een compound fluitbak .
    Man, wordt echt harde keuzes maken dit jaar, want er is/komt zoveel moois aan.

  8. Deze gebruiker waardeert KJ25 voor het bericht:


  9. #5
    VWC-Lid Pyromun's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2019
    Berichten
    1.103
    Thanks
    897
    1.027 waarderingen in 424 posts
    Mooi verslag! Stond op het punt om weer wat te bestellen, maar als ik de verslagen zo lees houd ik het geld nog even apart voor de vele acties die nog gaan komen. Leuk dat Vuurwerkmania met meer soortgelijke boxjes als de Super Star 216’s komt!

  10. Deze gebruiker waardeert Pyromun voor het bericht:


  11. #6
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.455
    Thanks
    41.046
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Ook dit was een fijn bezoek waar we al veel nieuws te horen hebben gekregen. Die gaan wel weer knallen dit jaar.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  12. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  13. #7
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Het verslag ziet er weer top uit. Zo te lezen komt ook Mania met een aantal zeer interessante artikelen met als hoogtepunt toch wel de landelijke verkoop van de Geisterblitz. Ik ben benieuwd!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  14. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  15. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    35 nieuwe producten? Dat is niet mis. Ben zeer benieuwd, al ben ik bang dat ik mijn collectie van dit jaar al eigenlijk compleet heb. Misschien dat ik iets met Black Friday mee zal pakken, zie het dan wel weer.

  16. Deze gebruiker waardeert Grizmo Raizor voor het bericht:


  17. #9
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Fijn verslag jongens, bedankt, goed om te lezen dat we weer wat moois mogen verwachten.
    Kijk zelf op voorhand uit naar de Geisha Big X en de Specialty lijn, klinkt goed, zeker als er nog niet echt iets over gemeld mag worden.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  18. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  19. #10
    VWC-Lid BENZ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 augustus 2017
    Berichten
    967
    Thanks
    146
    420 waarderingen in 237 posts
    Bedankt voor het bezoek/verslag.leuk om te lezen en vol afwachting wat komen zal.

  20. Deze gebruiker waardeert BENZ voor het bericht:


  21. #11
    VWC-Lid Knalpak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Berichten
    932
    Thanks
    998
    486 waarderingen in 210 posts
    Laat die Geisterblitz maar komen! ook benieuwd naar het grote saluteblok.

  22. Deze 2 gebruikers waarderen Knalpak voor het bericht:


  23. #12
    VWC-Lid NiekB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2019
    Locatie
    Sterksel
    Berichten
    764
    Thanks
    334
    892 waarderingen in 329 posts
    Mooi verslag weer! Goed om te lezen dat Geisterblitz landelijk verkocht gaat worden en dat ook hier weer genoeg nieuwe producten bijkomen dit jaar.

  24. Deze gebruiker waardeert NiekB voor het bericht:


  25. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 augustus 2006
    Locatie
    Parkstad
    Berichten
    288
    Thanks
    502
    378 waarderingen in 107 posts
    Denk hetzelfde als Grizmo. 35 nieuwe producten????.
    Ben zeer nieuwsgierig naar de Geisha Big X lijn.
    Een mooie waaiercakebox is altijd interessant voor mijn straatshowtje,
    en met mooie kleurtjes is die helemaal welkom.
    Laat de demo's maar komen. En een beetje snel als het kan.
    Mijn dank is alvast groot.

  26. Deze gebruiker waardeert cougar voor het bericht:


  27. #14
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Weer een fijn verslag, bedankt. Leest heerlijk weg en wekt meteen al mijn interesse voor komend seizoen. Flink wat nieuwe artikelen en het zal dan ook mooi zijn als de demo door kan gaan in welke vorm dan ook. Vooral ook benieuwd naar de alternatieven voor de single shots, maar zo te horen zit dat wel goed.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  28. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


  29. #15
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    Leuk verslag weer.
    De Geisterblitz: dit jaar in een straat near you ...

  30. Deze gebruiker waardeert heho voor het bericht:


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •