Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts

    214 kilo illegaal vuurwerk gevonden in Moerkapelle

    Politieteam Waddinxveen-Zuidplas heeft op maandagavond 28 december in een bedrijfspand in Moerkapelle 214 kilo illegaal vuurwerk aangetroffen.

    Volgens een tweet van teamchef Peter Wijnen was men door een tip op de hoogte gebracht van het vuurwerk. Volgens hem was het zwaar illegaal vuurwerk wat is aangetroffen.

    In het Moerkapelse bedrijfspand is een 29-jarige verdachte aangehouden. Toen de politie bij de verdachte in zijn woning in Zoetermeer ging kijken werd daar nog eens 57 kilo vuurwerk aangetroffen. De politie heeft al het vuurwerk in beslag genomen en is een onderzoek gestart.

    Tijdens de jaarwisseling 2020-2021 is het verboden vuurwerk te verkopen, te vervoeren, te bezitten en af te steken. Het verbod is gekomen op verzoek van onder andere de Tweede Kamer, veiligheidsregio’s, zorgverleners, politie en BOA’s. Zij willen de druk verminderen op ziekenhuizen, huisartsposten en handhavers op straat.

    Fop- en schertsvuurwerk afsteken (categorie F1-vuurwerk) zoals trektouwtjes, knalerwten en sterretjes mag wel. Dit vuurwerk is het hele jaar te koop en mag vanaf 12 jaar en ouder worden gekocht en gebruikt.

    http://gouweijsselnieuws.nl/2020/12/...n-moerkapelle/
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid chupinazo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juli 2008
    Locatie
    Zonnig zuid NL
    Berichten
    791
    Thanks
    458
    350 waarderingen in 196 posts
    Cat1 het hele jaar te koop? Nope !
    Was het maar waar!

    Dus beste Lesli, GBV Weco, Wolff en anderen: leg dit spul dan ook écht gedurende het hele jaar in de (feest)winkel om wat centen te verdienen, en niet alleen in december. Kunnen jullie 12 maanden lang geld verdienen, grijpen jullie die kansen niet. Ik snap er niks van; genoeg gelegenheden om af te steken. Communies, trouwerijen, examenfeesten, bbq's, verjaardagen en noem verder maar op. Voorheen altijd verkoop pas in dec, dus geen zin om de rest vh jaar geld te willen verdienen?
    Ik snap dat niet. Of mis ik iets mbt een belangrijke verkoopregel?

  3. #3
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.634
    Thanks
    1.547
    6.991 waarderingen in 2.471 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chupinazo Bekijk bericht
    Cat1 het hele jaar te koop? Nope !
    Was het maar waar!

    Dus beste Lesli, GBV Weco, Wolff en anderen: leg dit spul dan ook écht gedurende het hele jaar in de (feest)winkel om wat centen te verdienen, en niet alleen in december. Kunnen jullie 12 maanden lang geld verdienen, grijpen jullie die kansen niet. Ik snap er niks van; genoeg gelegenheden om af te steken. Communies, trouwerijen, examenfeesten, bbq's, verjaardagen en noem verder maar op. Voorheen altijd verkoop pas in dec, dus geen zin om de rest vh jaar geld te willen verdienen?
    Ik snap dat niet. Of mis ik iets mbt een belangrijke verkoopregel?
    Je mist geen verkoopregel zit gewoon te weinig marge op
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

  4. #4
    VWC-Lid chupinazo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juli 2008
    Locatie
    Zonnig zuid NL
    Berichten
    791
    Thanks
    458
    350 waarderingen in 196 posts
    Weinig marge? Niet bepaald...maar ok, ieder zn mening.
    Maar als 12-maanden verkoop bij groot deel vd bevolking bekend is, zal het wel iets loslopen. Iets is altijd beter dan niets, iedere euro telt.
    Schijnbaar zitten de groothandels niet op een extra zakcentje te wachten, terwijl het in 12-maanden verkoop toch wat kan opbrengen. Groothandels zullen toch blij zijn met verkoop de komende maanden lijkt me.
    Iedere euro telt. Dan hebben ze dat extraatje schijnbaar niet nodig, en gaat het ze dus financieel nu verder goed, geen noodsituatie voor hun dus schijnbaar...

    En echt te weinig marge zoals jij beweert? Verhoog de verkoopprijs maar met een paar eurootjes dan, geen probleem. Wordt sowieso wel verkocht hoor voor bepaalde feesten.
    Heb jarenlang in een feestwinkel gewerkt; inkoopprijzen zijn laag hoor. Juist de winstmarge is groot ja, haha, dus wordt nu al bij de aldi en lidl flink aan verdiend..
    Gouden handel hoor, meer verklap ik niet qua winstverhouding mbt cat1.
    Laatst gewijzigd door chupinazo; 31 december 2020 om 03:29

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    142
    Thanks
    302
    213 waarderingen in 49 posts
    Ze creëren zelf schaarste op deze manier, dat is denk ik het idee. Juist door het alleen in de laatste maand(en) te doen heeft het voor mensen iets bijzonders en gaan ze er veel van kopen. Het is een seizoensproduct en dat zal het voor het grootste deel ook wel blijven.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •