Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.207
    Thanks
    19.566
    6.902 waarderingen in 2.701 posts

    [Verslag] Bezoek aan Redwire Vuurwerk 17-06-2020

    17 juni 2020 - voor het verslag verwijzen we jullie door naar het verslag van Lesli Vuurwerk. Klik hier om dat verslag te lezen!



    Vragen van de leden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Tijdens de Spielwarenmesse had Lesli vuurwerk weer een prachtige sfeervolle stand. Zo werden er veel Red Wire dummies gepresenteerd, die bijna allemaal ook in NL te koop zijn. Één daarvan trok specifiek mijn aandacht: Glitter Camuro 10sh


    Bijlage 53739

    Is dit ook een nieuwkomer dit jaar voor de Red Wire collectie in Nederland? Ziet er op film erg goed uit, dus zou wat mij betreft een mooie toevoeging zijn aan de collectie.
    Nee, de Glitter Camuro komt niet naar Nederland dit jaar.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
    Ik vind Red Wire een leuk merk. Mooie producten, en vernieuwend op de markt. Enkele vragen:

    1) Ik zie de W-shape blokken bij diverse (Duitse) freakshops aangeboden worden. Betekent dat dat deze uit het assortiment gaan? En waarom is dan gekozen deze in Duitse freakshops onder te brengen, en niet in Nederland?

    2) Dropbox hero schijnt een topper te zijn geweest vorig jaar, hoorde ik van mensen die hem gehad hebben! Misschien een aanrader voor de Red Saturday actie (als die weer komt... )

    3) Jullie Autograph box heb ik helaas niet kunnen halen vorig jaar, blijft deze dit jaar beschikbaar? En zou een fanshape 2.0 versie niet misschien kunnen? Wat een prachtige heldere rode bak!

    4) Ik weet dat jullie cakes hebben voor in shows, met 1 kleur peony per cake. Zouden deze wat breder beschikbaar kunnen worden voor de consument?

    Eigenlijk komt bovenstaande op het volgende neer: Jullie hebben veel toppers in het assortiment, waar qua consumenten veel meer in zit dat er nu uit komt! Zou erg leuk zijn om Redwire méér beschikbaar te zien, en zo nu en dan bij freakshops zou helemaal top zijn. Of een specifieke freakactie met méér producten, zoals jullie Red Saturday acties
    1. De W-shape boxen gaan zeker niet uit het assortiment. Op de actie's van winkeliers hebben wij geen invloed op.
    2. Dat was zéker een topper! We houden het in het achterhoofd
    3. Ja, de Autograph Box zit ook komend seizoen nog in het assortiment. We nemen je idee over een nieuwe versie zeker mee naar China.
    4. De peonycakes zullen helaas niet worden verkocht voor de consument.

    Bedankt voor het compliment. We doen er alles aan om Redwire zo breed mogelijk verkoopbaar te krijgen en komen ook dit jaar weer met gave acties!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BENZ Bekijk bericht
    Komt er een verkooppunt in Friesland? En evt. Een freakactie?
    Wij hebben nog geen inzicht op eventuele bijkomende verkooppunten voor bijvoorbeeld Friesland. Een freakactie staat momenteel nog niet op de planning, maar wel een aantal andere acties!

    Wij bedanken Red Wire Vuurwerk voor de mogelijkheid hen te bezoeken tijdens het corona tijdperk. We kijken uit naar een volgend bezoek!



    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 14 gebruikers waarderen Djaimy voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Genoten van de dropbox hero inderdaad. Zou tof zijn als die in een actie komt
    De autograph box staat hier ook op mijn lijstje iig, prachtig uitgewerkt en leek op film een red maroon 2.0

  4. Deze gebruiker waardeert bassie1978 voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •