Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    VWC-Lid ajaxciedjuhh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2010
    Locatie
    浏阳市
    Berichten
    3.464
    Thanks
    12.305
    4.551 waarderingen in 1.691 posts

    Thumbs up 420kg Giant Firework Shell Story | The YONSHAKUDAMA


    *Aanrader om de video helemaal te bekijken*


    Japan's Fireworks Town is Katakai, Niigata Prefecture, and they host an annual festival dedicated to launching them high into the sky over scenic rice paddies. How big are they? The bigger, the better!
    That's the spirit!


    我也喜欢年纪较大的烟花

  2. Deze 12 gebruikers waarderen ajaxciedjuhh voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Daar wordt vuurwerk nog gezien als iets dat bijzonder is, gaaf hoor. Maar niet gek dat die eerste knoepert niet de lucht in ging. Er zat helemaal geen stijglading aan, of zal dat al in de buis hebben gezeten

  4. #3
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.455
    Thanks
    41.046
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Geweldige film van de beste meester op het vuurwerk gebied, beter ga je het niet vinden. Puur genot om dit soort films te kijken.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  5. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  6. #4
    VWC-Lid ajaxciedjuhh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2010
    Locatie
    浏阳市
    Berichten
    3.464
    Thanks
    12.305
    4.551 waarderingen in 1.691 posts
    Wat ik ook niet wist is dat je in Japan ook vuurwerk bij zulke shows kan kopen/sponseren.
    zo schieten ze voor de grooste shell, veel kleinere shells, die mensen gekocht/gesponserd hebben.
    zo is er ook een soort nieuwskrant te krijgen op het festifal, waar men ook een boodschap kan koppelen aan het vuurwerk wat ze gekocht hebben. vandaar dat zulke shows ook vaak erg lang duren
    我也喜欢年纪较大的烟花

  7. Deze gebruiker waardeert ajaxciedjuhh voor het bericht:


  8. #5
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
    Wat ik ook niet wist is dat je in Japan ook vuurwerk bij zulke shows kan kopen/sponseren.
    zo schieten ze voor de grooste shell, veel kleinere shells, die mensen gekocht/gesponserd hebben.
    zo is er ook een soort nieuwskrant te krijgen op het festifal, waar men ook een boodschap kan koppelen aan het vuurwerk wat ze gekocht hebben. vandaar dat zulke shows ook vaak erg lang duren
    Dit wist ik inderdaad ook niet. Leuk om te weten. Ik ga vanavond eens even goed zitten voor die video. Ben beniewd.

  9. Deze gebruiker waardeert YorickT voor het bericht:


  10. #6
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
    Wat ik ook niet wist is dat je in Japan ook vuurwerk bij zulke shows kan kopen/sponseren.
    zo schieten ze voor de grooste shell, veel kleinere shells, die mensen gekocht/gesponserd hebben.
    zo is er ook een soort nieuwskrant te krijgen op het festifal, waar men ook een boodschap kan koppelen aan het vuurwerk wat ze gekocht hebben. vandaar dat zulke shows ook vaak erg lang duren
    Doet mij denken aan het nieuwe concept dat de Zena Trophy afgelopen jaar introduceerde met de Vrienden van de Trophy waarbij je er ook voor kun kiezen om één van de shows te sponsoren. Dat werd ook netjes vermeld op een inlegvel van het programmaboekje, vergelijkbaar met dat krantje waar jij het over hebt. Wij van Huisman Vuurwerk hebben toen o.a. de Bateria Valenciana gesponsord zoals je aan het begin van deze video kunt horen:

    www.huismanvuurwerk.nl

  11. Deze 6 gebruikers waarderen gizmo75 voor het bericht:


  12. #7
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Hier moet je geld voor wegleggen. Als je dit hebt ervaren.. ben je een ervaring rijker die niemand je afpakt
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  13. Deze gebruiker waardeert dikkeeric voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •