Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 95

Discussie: Toro box

  1. #61
    VWC-Lid Mustang68's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 september 2009
    Berichten
    864
    Thanks
    662
    883 waarderingen in 227 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VesperCycloon Bekijk bericht
    Bedankt allemaal voor de positieve reacties, en de felicitaties. Maar natuurlijk ook met dank aan Evolution Fireworks, om toch een mooi product neer te zetten. Ik krijg veel vragen vanuit jullie waarom er veel effecten in zitten. Ik kan daar vrij kort in zijn, ik wilde een box hebben met zoveel mogelijke effecten er in en die ook goed met met elkaar matchen. Natuurlijk zijn ook mensen die het niks vinden, maar elke dag biefstuk is ook niet lekker. De consument wil eigenlijk wat anders dan de freaks, want de consument wil zoveel mogelijk vuurwerk in een box met zoveel mogelijk effecten en voor een goede prijs. Ik zelf denk zeker dat dit wel een geslaagde box is. De prijs zal binnenkort bekend worden gemaakt door GBV-Weco.
    Ook van mijn kant gefeliciteerd met je eigen box. Ik vind het een goed stuk vuurwerk. Wel een gedurfde combinatie van effecten in één box is mijn mening, maar I like it! Zelf zou ik geen salutes aan het einde doen. Tussendoor vind ik wel super lekker! Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Over smaak gesproken..... Nu heb ik zin in biefstuk, maar heb geen biefstuk in huis en de winkels zijn dicht. nou, dan maar een gehaktbal oeps, sorry! Nu ben ik even heel erg off topic. Kort maar krachtig, mooie box maat!

  2. #62
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    Ik vind het een erg gave box geworden ! Erg leuk dat per rij weer een ander effect te voorschijn komt.
    Wat betreft die salutes: kan me de salutes uit de blue night fire nog herinneren in de straat = jummie !

  3. #63
    VWC-Lid pyrostar88's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 november 2008
    Berichten
    724
    Thanks
    58
    208 waarderingen in 68 posts
    Niet mijn smaak maar einde is leuk
    don't worry im fireworks crazy!!!

  4. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Ik blijf het een erg gave box vinden die kwalitatief hoge ogen gooit op het filmpje, ook voor de freakprijs van 89,95.

    Staat nog redelijk hoog op mijn lijstje, maar ik moet tegelijkertijd ook constateren dat ik nog niet zo gek lang geleden 30mm boxen kocht voor hetzelfde geld in plaats van 25mm boxen.

  5. #65
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.093 waarderingen in 1.210 posts
    Vanavond voor een mooie prjjs besteld. Vind dit tot nu toe het beste nieuwe evo product.

  6. #66
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.948 waarderingen in 1.827 posts
    Adviesprijs 2020: € 159,00,-
    Folderprijs 2020: € 119,00,-
    Onlineprijs 2020: € 99,95,-
    Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

    Gr
    Marchel
    Extreme Pyromaniac for life.

  7. Deze 4 gebruikers waarderen PYROMANIAC 1975 voor het bericht:


  8. #67
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    altijd leuk als je je eigen box hebt, dus gefeliciteerd met deze bak.

    Ik zal eerlijk zijn het is niet mijn ding. effecten zijn leuk maar het oogt rommelig en sommige effecten had ik eruit gelaten om hem wat sterker te maken. Denk ook dat als ik naar de onlineprijs kijk je beter bakken kan krijgen. als de freakprijs heel goed is ja dan kan dat natuurlijk alleen maar een plus zijn om toch te kopen. het is nou ook weer geen troep... zie graag een straat video te gemoed
    365 days a year pyromaniac

  9. #68
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Wim, gefeliciteerd met je eigen product. Ik weet uit ervaring dat je de reacties erop dan maar al te graag wil zien, liefst positief natuurlijk. Maar nog belangrijker; je moet het zelf vooral vet vinden, en dat is volgens mij gelukt.

    Ik denk dat je met deze bak een echte consumentenknaller te pakken hebt. 100 piek, precies het bedrag dat een coole oom of leuke vader maximaal uitgeeft aan een box. En dan wil die daar zoveel mogelijk variatie en effecten voor hebben. Dat heeft deze box allemaal: veel verschillende effecten, veel schoten, diverse shapes, en nog goed uitgewerkt ook. Top dus!

  10. Deze gebruiker waardeert Avalanche voor het bericht:


  11. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Berichten
    313
    Thanks
    97
    382 waarderingen in 128 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Wim, gefeliciteerd met je eigen product. Ik weet uit ervaring dat je de reacties erop dan maar al te graag wil zien, liefst positief natuurlijk. Maar nog belangrijker; je moet het zelf vooral vet vinden, en dat is volgens mij gelukt.

    Ik denk dat je met deze bak een echte consumentenknaller te pakken hebt. 100 piek, precies het bedrag dat een coole oom of leuke vader maximaal uitgeeft aan een box. En dan wil die daar zoveel mogelijk variatie en effecten voor hebben. Dat heeft deze box allemaal: veel verschillende effecten, veel schoten, diverse shapes, en nog goed uitgewerkt ook. Top dus!
    Hey Avalache, Thnx voor je reactie super leuk om te lezen dat je deze box tof vind. Natuurlijk is deze box ook echt op de consument gericht, die willen immers zoveel mogelijk effecten in een doosje, en dat is ook zeker gelukt.

  12. #70
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Was toch wel benieuwd naar hoe deze box het dit jaar in de straat zou gaan doen. De grote diversiteit maakte dit voor mij een gevalletje 'even afwachten en dan volgend jaar kijken'. Stiekem was ik ook benieuwd hoe Toro mee was gaan draaien in de promotie. Helaas, volgend jaar beter!

  13. #71
    VWC-Lid Janniekske's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    3.074
    Thanks
    3.493
    7.046 waarderingen in 1.561 posts
    Voor mij precies hetzelfde als de reactie hier boven. Benieuwd naar dit jaar.
    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

  14. #72
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2018
    Berichten
    474
    Thanks
    242
    239 waarderingen in 114 posts
    Heb hem iig gewoon besteld, vind hem lekker divers en leuke effecten.
    De prijs heeft me ertoe gedwongen hem af te rekenen

  15. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.158
    Thanks
    1.620
    598 waarderingen in 306 posts
    Filmpje van vermoedelijk productie:


    Mooi ding is het geworden! Best veel blauw met donker goud.

  16. Deze 6 gebruikers waarderen thermite voor het bericht:


  17. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2018
    Berichten
    474
    Thanks
    242
    239 waarderingen in 114 posts
    Ja prima productie zo zeg, blij dat ik deze doorgeschoven heb!

  18. #75
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.685 waarderingen in 882 posts
    Prima box inderdaad, beetje zoals verwacht dat de salutes niet zoveel toevoegen. Lijken bijna zachter te gaan als de normale breaks. Blijf dat raar vinden. Verder wel lekker tempo, door de donkere beeldkwaliteit niet helemaal goed te zien in hoeverre sommige effecten van elkaar afwijken. Lijkt nu beetje op elkaar soms qua variatie.
    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •