Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 95

Discussie: Toro box

  1. #16
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Jongenssss alleen maar positief zijn hé...kanttekeningen worden niet zo gewaardeerd.

    Boaaahhhh wat een gave box is dit zeg alle toppers van Evo komen voorbij. Wat cakes de waaier uit de MJB enz enz...goed gedaan, mag je trots op zijn.

    En nu mijn kanttekening reactie; voor de gemiddelde consument een meer dan prima box waar vooral bij mij de blinker effecten in het oog springen. Verder vind ik hem niet zo bijzonder, zoals al eerder aangeven een allegaartje van verschillende reeds bestaande effecten binnen het Evolution arsenaal.

  2. Deze 3 gebruikers waarderen jakhal voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2012
    Berichten
    567
    Thanks
    0
    130 waarderingen in 99 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Leuke mix van bestaande Evo effecten en verschillende shapes scoren ook altijd hoog. Ik ben het er mee eens dat je salutes niet in een NL product moet doen. Ik ben benieuwd naar de rest van het filmpje!

    Vindt die saluuts juist gaaf in een compound, maar of het, juist zo hard overkomt is 2 tegenwoordig is de knal niet hardere dan gewoon boeket knal, dan vindt ik het geen toegevoegde waarde. smaak verschillend he

  4. #18
    VWC-Lid recemonster's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juni 2010
    Berichten
    796
    Thanks
    413
    994 waarderingen in 370 posts
    Erg tof Pyro Toro dat je nu een eigen box hebt mogen ontwerpen. Toch kan ik me voorstellen dat door de vele verschillende effecten mensen deze box rommelig vinden maar ik vind het wel wat hebben. De waaier aan het einde is erg fraai en mag van mij ook wel los op de markt gebracht worden. Ik kijk erg uit naar de eerste demo’s waar deze geschoten zal worden.

  5. Deze gebruiker waardeert recemonster voor het bericht:


  6. #19
    VWC-Lid Madmax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2017
    Berichten
    957
    Thanks
    1.625
    708 waarderingen in 371 posts
    Toro gefeliciteerd met je box. Dat gevarieerde spreekt mij juist wel aan.
    I love Mines

  7. Deze gebruiker waardeert Madmax voor het bericht:


  8. #20
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Die floss tip willows,en de silver glitter tip willows met salute,heerlijk! Ook de multicolor,met ghost,de magenta met blauwe boeketten en mooie tails,mjam De multicolor met de gouden glitterende effecten,en de multicolor met gouden strobe,ook super. De tails onder de silver strobe,ook nice. De horse tails wel geinig. Het goud met crackling,iets minder, Salutes met de crackling tails,en het salvo tussendoor,ook weer fijn. Ik ben vast nog wat vergeten,maar al met al,geen slechte bak Wim!
    Light some fireworks, and see who answers.

  9. Deze gebruiker waardeert skyrider voor het bericht:


  10. #21
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.470 waarderingen in 2.627 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firewire Bekijk bericht
    10 reacties waarvan 7 met een kanttekening!
    Maar dat terzijde...
    Mis ik nu de clou van deze zin of is het een random constatering?

  11. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Ik vraag mij af waarom er wordt gezegd "een samenraapsel van reeds bestaande EVO cakes."? Is het niet gewoon een samenraapsel van al reeds bekende effecten? EVO heeft namelijk de effecten niet uitgevonden hoor. Vind dat er niet meer veren in de kont gestoken moet worden dan nodig. Leuke box met leuke effecten, niet meer en niet minder. "AMEN"

  12. #23
    VWC-Lid bruijntjeluc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2008
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    991
    Thanks
    1.826
    903 waarderingen in 392 posts
    ik vind het een beetje een bij elkaar geraapt zooitje. Eerste paar schoten met dat goud vind ik wel mooi. die heb ik volgens mij van cafferata een cake van staan. en vanaf 0,55 die v vorm schoten vind ik er ook goed uit komen, maar alles bij elkaar in 1 box vind ik helemaal niets.
    Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

  13. Deze gebruiker waardeert bruijntjeluc voor het bericht:


  14. #24
    VWC-Lid josZie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 augustus 2005
    Berichten
    1.038
    Thanks
    1.307
    851 waarderingen in 343 posts
    Ik vind dit een vd weinige boxen waar de opbouw mij wel aanspreekt.
    Veel compounds zijn alleen maar een bijeen geraapt zooitje aan effecten. Bij deze niet minder, maar toch meer opbouw dan vele anderen.

    Als je gewoon een prima compounds wilt lijkt mij dit wel een goede kanshebber.
    -Step outside the box to see the real picture-

  15. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Ik vraag mij af waarom er wordt gezegd "een samenraapsel van reeds bestaande EVO cakes."? Is het niet gewoon een samenraapsel van al reeds bekende effecten? EVO heeft namelijk de effecten niet uitgevonden hoor. Vind dat er niet meer veren in de kont gestoken moet worden dan nodig. Leuke box met leuke effecten, niet meer en niet minder. "AMEN"
    Hey dat is mijn citaat! No worries, we bedoelen hetzelfde. Alleen link ik die generieke effecten aan reeds bestaande Evo cakes. Het 'Oh, dat zit ook in die cake' was vrij sterk aanwezig tijdens het bekijken van de eerste beelden. Daarnaast positioneert Evo zich sinds de geboorte al als vernieuwend. Verreweg de meeste effecten in deze compiound zijn echter niet geheel nieuw binnen de Evo lijn. Het lijkt erop dat Marchel en Toro de EVO-catalogus eens goed hebben doorgespit en uit reeds bestaande EVO cakes/coumpounds enkele tubes hebben gebruikt voor deze compound. Vandaar mijn term 'samenraapsel'.

  16. Deze 2 gebruikers waarderen bonzo26 voor het bericht:


  17. #26
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Ik vind de blauw/paarse combinatie wel bijzonder en heb ik zelf nog niet eerder in een cake of box gezien. Is er een cake die alleen dit effect heeft? Verder veelzijdige compound, ben benieuwd hoe die gaat vallen bij de gemiddelde consument, die wil mogelijk juist zoveel soorten effecten bij elkaar want die heeft geen budget voor tig cakes of compounds. Vind het niet rommelig, alleen de eerste set salutes beetje random inderdaad.
    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  18. Deze gebruiker waardeert flutsjah voor het bericht:


  19. #27
    VWC-Lid ajaxciedjuhh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2010
    Locatie
    浏阳市
    Berichten
    3.464
    Thanks
    12.305
    4.551 waarderingen in 1.691 posts
    Gefeliciteerd Toro met je eigen box!


    vind het een mooie bak, enige wat ik persoonlijk zelf zou aanpassen is de TI core uit de bombettes halen bij de glitterwillows voor een betere spreiding.

    ben ook benieuwd hoe de salutjes klinken 31 december.

    komt deze ook nog ergens in de freakactie ?

    verders een hele mooie box!
    我也喜欢年纪较大的烟花

  20. #28
    VWC-Lid Dennie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 oktober 2019
    Berichten
    316
    Thanks
    606
    512 waarderingen in 149 posts
    Hoe vet dat je een eigen box hebt ontwikkeld! Ik geloof ook direct dat deze box prima gaat verkopen met al jouw views na september dus gefeliciteerd! #jaloers

    Vraagje Wim:
    Had je restricties waar je box minimaal aan moest voldoen of juist maximaal? Bijv vwb kruitgewicht en mm tubes of zien we hier jouw ideale box? Ben ik wel benieuwd naar.

    Nogmaals, super tof dat je nu een eigen box hebt! Proficiat.

  21. #29
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.969
    Thanks
    2.327
    3.388 waarderingen in 1.553 posts
    Leuk weer een bekende youtuber met een eigen box, daarom gefeliciteerd Toro!
    @ Evolution, van die horsetails mogen jullie wel een cake(box) maken van 50 of 100 shots.

    De box is verder lekker gevarieerd, maar ik wijs deze box af omdat ik de crackling er in niet mooi vind.
    En je moet toch wat betalen voor zo'n box, dan kies ik wel boxen uit zonder crackling en effecten die ik wel mooi vind.
    Maar het is gewoon tof, dat Evo leden/Youtubers hun eigen boxen/cakes laat ontwerpen.
    En daar zitten leuke dingen tussen.
    Dit kan ik alleen maar waarderen!
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  22. Deze 2 gebruikers waarderen the cigarman voor het bericht:


  23. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 januari 2019
    Berichten
    1.476
    Thanks
    3.724
    1.167 waarderingen in 547 posts
    Veel variatie, mooi box. De prijs zal minder mooi zijn. Maar het is toch ontzettend gaaf om als YT je eigen EVO box te hebben. Gefeliciteerd PyroToro. Hopelijk komt er een filmpje van je waarbij je er meerdere tegelijk gaat schieten.

    Echt benieuwd naar de prijs, zal wel best hoog zijn. Maar compliment voor de creatieve mix aan effecten.

Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •